نرم افزار های لمسی و تعاملی

شرکت دیتک سیستم تولید کننده نرم افزار های استند و کیوسک لمسی از جمله نرم افزار های نوبت دهی، فروش و سفارش گیر غذا و رستوران، چاپ و رزرو بلیط، نظر سنجی و میز خدمت الکترونیک و راهنمای مسیر و طبقات و همچنین سفارش گیر کارواش می باشد.

شما قادر خواهید بود با این نرم افزارها کسب و کار خود را معرفی کرده و در زمینه های مختلف خدمات رسانی بروز و قابل توجه ای را به مشتریان خود بدهید. شرکت دیتک سیستم برای این منظور اقدام به فروش کیوسک لمسی و حتی اجاره استند های تاچ نموده است تا شما بتوانید در نمایشگاه ها و محل کسب و کار خود از این محصولات استفاده نمایید.

نرم افزار وب کیوسک لمسی

این روزها کیوسک های لمسی در زندگی همگی ما به نوعی نقش دارند، از دریافت نوبت در یک بیمارستان توسط کیوسک نوبت دهی تا ثبت سفارش غذا همگی توسط کیوسک انجام می شوند.

استفاده از نرم افزارها جایگاه ویژه‌ای بین مردم و کسب و کارها پیدا کرده اند، استفاده از نرم افزار مناسب باعث افزایش جذب مخاطب و کارایی و راندمان بیشتر کسب و کارها می شود. نرم افزارهای تعاملی امروز به واسطه پیشرفت تکنولوژی شیوه جدیدی از ارتباط با مشتریان را ارائه می کنند.
وقتی صحبت از فناوری های کیوسک تعاملی می شود، برای هر کسب و کار یک راه حل همه جانبه وجود ندارد، هر کیوسک هدفی خاصی را دنبال می کند، بنابراین دانستن هدف مشاغل در استفاده از کیوسک بسیار مهم می باشد.

سخت افزار

اگر در دنیای فناوری صفحه لمسی تازه وارد هستید، ممکن است فکر کنید که فقط یک نوع کیوسک برای انتخاب وجود دارد. با این حال، کیوسک ها در انواع مختلف، برای پاسخگویی به انواع نیازهای مختلف، ارائه می شوند. برای تهیه سخت افزار مناسب برای رفع نیازهای شما، در نظر گرفتن عواملی از قبیل فضا، مخاطبان و میزان استفاده از کیوسک مهم است. به عنوان مثال، ممکن است از نظر فضا محدود باشید، بنابراین یک کیوسک دیواری یا رومیزی متناسب با نیازهای شما باشد. یا شاید شما به دنبال کیوسکی در فضای باز هستید که برای مقاومت در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی طراحی شده باشد.

میز لمسی هوشمند

میز لمسی هوشمند

کار با یک تولید کننده کیوسک واجد شرایط و استفاده از اجزای با کیفیت بالا، نه تنها یک موفقیت اساسی در استقرار کیوسک شما است، اجزای با کیفیت بالا شامل صفحه نمایش LCD، چاپگر، صفحه کلید، کارت خوان، دوربین، سنسورهای مادون قرمز و بلوتوث و غیره هستند.

نرم افزار کیوسک

انتخاب نرم افزارهای تخصصی مناسب برای کیوسک خود به همان اندازه سخت افزار مهم است. با استفاده از یک نرم افزار می توانید کیوسک خود را با مخاطبان هدف خود مرتبط کنید. بنابراین مهم است که بازار هدف خود را در هر مرحله در ذهن داشته باشید.
می توانید از نرم افزار سفارشی یا نرم افزار آماده را انتخاب کنید. هدف اصلی کیوسک لمسی، ایجاد یک تجربه ساده، مثبت و خاص برای مصرف کننده است. با این حساب، کار با نرم افزار شما توسط افراد در هر سطح توانایی باید آسان باشد.

نرم افزار کیوسک لمسی

نرم افزار کیوسک لمسی

اکثر نرم افزارهای کیوسک از راه دور قابل دسترسی و مدیریت هستند، با این حال، گاهی اوقات مشکلاتی پیش می آید که نیاز به کمک بیشتر دارند. در چنین شرایطی، بسته به درخواست شما، پشتیبانی در محل ممکن است لازم باشد. داشتن گارانتی متناسب با نیازهای کسب و کار شما بهترین راه در محافظت از کیوسک شما در برابر هرگونه خرابی است.

از جمله نرم افزارهای تعاملی می توان به چند مورد اشاره کرد:

نرم افزار نوبت دهی

این روزها تعداد زیادی نرم افزار نوبت دهی و مدیریت صف وجود دارند که یا در قالب اپلیکیشن های ویندوزی و یا در قالب پلتفرم های تحت وب مشغول ارائه خدمت هستند. در این میان با وجود تنوع بالای اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها، ما کدامین نرم افزار نوبت دهی را انتخاب کنیم؟ اصلاً بهترین نرم افزار کدام است؟

ویژگی‌های بهترین نرم افزار نوبت دهی

اگر به دنبال یافتن بهترین نرم افزار نوبت دهی هستید، در ابتدا باید بدانید یک اپلیکیشن نوبت دهی خوب چه مشخصاتی باید داشته باشد تا بتوان آن را به عنوان بهترین معرفی کرد.

مهم‌ترین مسائلی که در خصوص نرم افزار نوبت دهی وجود دارند عبارتند از:

ارتباط مستقیم سامانه نوبت دهی

مطمئن شوید که سامانه نوبت دهی که از آن نوبت می گیرید به صورت مستقیم با شما در ارتباط باشد. برای بررسی این موضوع پس از کلیک روی دکمه دریافت نوبت برنامه کاری برای شما به نمایش در می آید، آیا شما به سامانه نوبت دهی به صورت مستقیم متصل هستید؟ بسیاری از نرم افزارهای نوبت دهی، اساسا توسط ارائه دهنده خدمات به صورت مستقیم استفاده نمی شود.

راحتی در استفاده

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین نرم افزار نوبت دهی، راحتی در استفاده از آن است. زمانی که فضای نرم افزار پیچیده و سخت باشد، برای مشتریان و ارائه دهنده خدمات، کار کردن با نرم افزار بسیار سخت خواهد شد. سادگی در استفاده از مهمترین ویژگی‌هایی است که در هنگام انتخاب بهترین اپلیکیشن نوبت دهی باید در نظر داشته باشید.

پشتیبانی 24 ساعته

نرم افزار نوبت دهی دی تک پلتفرمی است که به صورت تحت وب(ابری) فعالیت می‌کند. این نرم افزار را به راحتی و سادگی می‌توان مورد استفاده قرار داد. پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته، امکان برقراری ارتباط مستقیم، برای کسب اطلاعات بیشتر و کامل‌تر، شما می‌توانید به سایت دی تک مراجعه نمایید.

  • نرم افزار پایانه فروش
  • نرم افزار رزرو بلیط

نرم افزار راهنمای اماکن

در نرم افزار کیوسک تحت وب دیتک سیستم شما می توانید در یک پکیج کلیه اطلاعات مربوط به مجموعه خود را در اختیار مشتریان خود قرار دهید. به عنوان مثال با استفاده از نقشه دیجیتال در یک پاساژ تجاری شما می توانید اطلاعات کامل کلیه فروشگاه ها، بدون در نظر گرفتن محل فروشگاه( خارج از دید) به راحتی در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

امروزه یکی از راهکار جلب مشتری استفاده از فضاهای سه بعدی و ایجاد تجربه حضور در فضای مورد نظر می باشد. با استفاده از تور مجازی شما می توانید حس تجربه محیط مورد نظر را در بازدید کننده به وجود آورید. به عنوان مثال با تصویربرداری سه بعدی از کلیه اتاق های یک هتل و استقاده از یک کیوسک لمسی در قسمت پذیرش به راحتی کلیه امکانات مجموعه خود را به نمایش بزارید.

نرم افزار نظر سنجی

یک نرم‌افزار نظرسنجی خوب می‌تواند ابزارهای مفید را برای ایجاد یک نظرسنجی مناسب و تعاملی در اختیار شما قرار دهد. با این حال، شما این وظیفه را دارید که اطمینان حاصل کنید که پاسخ دهندگان سؤالات شما را درک کنند، تا پاسخ های دقیق تری دریافت کنید.

صرف نظر از نوع کسب‌وکار، چه در مقیاس بزرگ، چه در مقیاس کوچک، غیرانتفاعی، نوآوری، محصول یا خدمات می‌تواند با بازخورد مشتری مواجه شود و بر اساس آن پیشرفت و توسعه پیدا کند. مشتریان، کاربران محصولات و خدمات هستند، بنابراین دقیق ترین نظرات رو می توانند به شما ارائه دهند.

نظرسنجی ها به بخش مهمی از ابزارها و نرم افزارهای بازاریابی آنلاین امروزی تبدیل شده اند.

جمله بندی سوالات نظرسنجی بر نحوه تفسیر پاسخ دهندگان و سپس ارائه پاسخ های خود به شما تأثیر می گذارد. این یک نگرانی بزرگ است زیرا شما باید چندین فاکتور را دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که نیت سوال به درستی برای پاسخ دهندگان بیان می شود. شما می خواهید همه پاسخ دهندگان معنای سوال را به یک شکل تفسیر کنند تا نتیجه معتبری به دست آید.

در اینجا برخی از عوامل مهمی که باید در هنگام نوشتن سوالات نظرسنجی در نظر بگیرید آورده شده است.

  • یک نظرسنجی کوتاه بهتر از یک نظرسنجی طولانی است.
  • سوالات باید به راحتی قابل درک و پاسخ باشند.
  • گروه بندی سوالات بر اساس موضوع
  • سوالات حساس را در آخر قرار دهید
  • از سوالات بی ربط خودداری کنید.
  • به پاسخ دهندگان خود اطمینان دهید که داده های آنها امن است.
  • برای طراحی خود وقت بگذارید.
  • پاسخ دهندگان نباید سوالات را اشتباه تفسیر کنند

کلمات سوالات باید واضح و مشخص باشد که قصد دارید چه چیزی بپرسید. شما باید مطمئن بشید که پاسخ دهنده گیج نمی شود یا سوال را اشتباه تفسیر نمی کند.

مثلاً اگر می خواهید از وضعیت استخدامی آنها مطلع شوید، می خواهید بدانید که آیا آنها کار می کنند یا خیر؟ یا می خواهید بدانید که آیا آنها کارآموز، پاره وقت، قراردادی، تمام وقت، یا بازنشسته هستند؟

برای سؤالات باز، پاسخ دهندگان باید بدانند که می توانند از کلمات خود برای پاسخ و نوع پاسخی که باید ارائه کنند استفاده کنند. برای سؤالات بسته، پالت گزینه ها نباید همپوشانی داشته باشند.

بزرگترین اشتباهی که می توانید مرتکب شوید این است که فرض کنید همه پاسخ دهندگان به اندازه کافی برای درک سؤالات شما تحصیل کرده اند. شما باید سطح تحصیلات رو در نظرسنجی در نظر بگیرید تا تفسیر آن آسان باشد.

شما باید از استفاده از اصطلاحات یا کلمات اختصاری نا آشنا خودداری کنید.

اگر باید از اصطلاحات تخصصی یا مخفف استفاده کنید، شکل یا معنی کامل آن را به همراه سوال ارائه دهید. توضیح این اصطلاح می تواند از سردرگمی جلوگیری کند، به عنوان مثال، ناتو، یعنی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی. همه نمی دانند که آن چیست. همچنین، مطمئن شوید که هر بار یک سوال بپرسید.

از سوالات با پاسخ کیفی خودداری کنید

سوالاتی که از پاسخ دهندگان می خواهند دو مفهوم متفاوت را ارزیابی کنند. پاسخ دهندگان برای پاسخ دادن به آنها مشکل خواهند داشت. همچنین، پاسخ هایی که دریافت می کنید ممکن است حتی شما را گیج کند. به عنوان مثال، "چقدر از دسته محصول و خدمات فنی ما راضی هستید؟"

سوال نباید پاسخ دهندگان را هدایت کند

سوالات نظرسنجی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا از کلمه ای استفاده کرده اید که پاسخ دهندگان را به یک پاسخ خاص هدایت کند.

به عنوان مثال، «آیا شما هم مانند بسیاری از مشتریان ما طرح «غذا رایگان برای بی خانمان‌ها» را دوست دارید؟»

چنین سؤالاتی به پاسخ دهندگان می گوید که چه نوع پاسخی از آنها انتظار دارید. پاسخ دهندگان برای پاسخ دادن به شیوه خاصی تحت فشار هستند. چنین سوالاتی نیز ممکن است خیلی مستقیم باشند و پاسخ دهندگان احساس خطر کنند. اگر پاسخ دهنده با "نه" پاسخ دهد، به این معنی است که از هدف خوب تغذیه بی خانمان ها حمایت نمی کند.

TOP