اجاره کیوسک لمسی، استند تاچ و میز لمسی هوشمند

اجاره انواع کیوسک ، استند لمسی و میز  هوشمند لمسی بهمراه ارسال و نصب و راه اندازی [رایگان در تهران] با توجه به نیاز شما مجهز به پنل تاچ با کیفیت و سیستم عامل های اندروید و ویندوز پر قدرت، شما عزیزان میتوانید با تماس با کارشناسان ما در زمینه اجاره کیوسک لمسی سوالات خود را مطرح نمایید.

علاوه بر ارائه کلیه تجهیزات و بروشورهای سنتی جهت معرفی کسب و کار خود و ارائه خدمات، می توانید از تکنولوژی کیوسک لمسی (اجاره استند و کیوسک لمسی) استفاده کنید تا با ایجاد فرصت های حمایتی و افزایش مشارکت شرکت کنندگان به کسب و کار خود رونق ببخشید. ارائه کلیه این تجهیزات و فناوری ها به شما در ساده سازی و کارکرد مستقیم با کاربران کمک خواهد کرد. اگر شما برای مدت کوتاهی مانند یک دوره نمایشگاهی نیاز به کیوسک لمسی یا استند لمسی دارید می توانید اقدام به اجاره کیوسک لمسی و یا اجاره استند لمسی نمایید. در این زمینه متخصصین ما شما را راهنمایی می کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

محصولات

نمونه کار اجاره کیوسک و استند لمسی در تهران

اسلایدر نمونه کارهای دیتک سیستم

slide 1
Image Slide 2
استند ایستاده ساینا در پوزیترون
Image Slide 1
استند ساینا در غرفه نمایشگاه
Image Slide 3
میز هوشمند لمسی در نمایشگاه ماشین
Slide13
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Shadow

اجاره روزانه انواع کیوسک و استند لمسی

در سراسر کشور به صورت هفتگی و یا روزانه نمایشگاه های تخصصی و کاربردی مختلفی در طول سال برگزار می شوند که بستری را مهیا می کنند تا شرکت ها با معرفی محصول و خدمات خود مشتریان و مخاطبان بیشتری جذب نمایند.

در نمایشگاه ها تمامی شرکت کننده ها همواره با یکدیگر در رقابت هستند تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن آماده کرده و به نمایش بگذارند. نحوه معرفی و ارائه خدمات یکی از مسیرهای مهم در موفقیت است. اجاره کیوسک تاچ در نمایشگاه می تواند به صورت روزانه و یا هفتگی با توجه به نحوه برگزاری نمایشگاه باشد.

کیوسک تعاملی

اجاره استند لمسی علی الخصوص برای شرکت های تازه تأسیس و نوپا که در اول راه هستند و محدودیت هایی برای خرج بودجه دارند و نمی توانند هزینه زیادی بابت خرید کیوسک لمسی پرداخت کنند، بسیار مهم و قابل توجه است که با هزینه کم می توانند یک شروع چشم گیر و منحصر به فرد داشته باشند. شرکت ها می توانند با خلاقیت و نوآوری های مختلف نظیر برگزاری مسابقه بر روی کیوسک لمسی، نمایش رسانه و کاتالوگ دیجیتال افراد بیشتری را به سمت غرفه خود در نمایشگاه جذب نمایند.

جذابیت بصری و چند رسانه ای به قدری زیاد است که با هزینه کم اجاره دستگاه شاید حتی نیازی به انجام هزینه های زیاد جهت غرفه سازی نباشدیک چالش دیگر امر نگهداری از این سیستم و یا به روز رسانی مداوم محتوای استند لمسی می باشد که میتوان به آن اشاره کرد. بنابراین برای این دسته از شرکت ها اجاره کیوسک لمسی و هوشمند پیشنهادی  مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود.

اجاره استند تاچ نمایشگاهی

استند تاچ نمایشگاهی یک وسیله نمایشی است که برای نمایش محصولات، اطلاعات یا تبلیغات در نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌ها یا رویدادهای تبلیغاتی استفاده می‌شود. این استندها معمولاً دارای صفحه نمایش لمسی (تاچ اسکرین) هستند که به کمک آن، بازدیدکنندگان می‌توانند با محتوای نمایشی تعامل کنند.

استند تاچ نمایشگاهی ممکن است از مواد مختلفی مانند فلز، پلاستیک یا چوب ساخته شده باشد. آنها معمولاً دارای طراحی منحصر به فرد و جذابیت بصری هستند تا توجه بازدیدکنندگان را جلب کنند. استفاده از استند تاچ نمایشگاهی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و نمایشی، به کسب و کارها کمک می‌کند تا محصولات و خدمات خود را به نحو بهتری به نمایش بگذارند و بازدیدکنندگان را جذب کنند.

استند لمسی ساینا در نمایشگاه خودرو

نصب و راه اندازی کیوسک و استند لمسی

ارسال نصب و راه اندازی توسط شرکت دیتک سیستم این اطمینان خاطر را به شما میدهد که در روز برگزاری نمایشگاه یا سمینار خیالتان بابت اجرای هرچه حرفه ای تر آنچه در ذهن خود برنامه ریزی کرده اید راحت باشد و با آسودگی خاطر به سایر امور خود بپردازید.

اجاره استند و کیوسک لمسی در تهران

شرکت دیتک سیستم آماده اجاره انواع استند و کیوسک لمسی و همچنین اجاره میز لمسی هوشمند را دارا می باشد. شما عزیزان پس از مشاوره رایگان از گروه پشتیبان می توانید با توجه به کسب و کار خود استند و یا میز خود را انتخاب نمایید و سپس سیستم عامل و نرم افزار های مورد نیاز بر روی استند نصب خواهد شد. نصب و راه اندازی استند و میز لمسی در تهران بصورت رایگان انجام می شود و تحویل مشتری می گردد.

به چه دلایلی باید کیوسک لمسی اجاره کرد؟

کیوسک لمسی وسیله ای مدرن جهت ارتباط با کیفیت بیشتر و بهتر با تکنولوژی برای هر شخصی می باشد. امروزه همه افراد در زندگی خود حداقل یکبار از کیوسک لمسی مثلاً در نمایشگاه ها یا به عنوان کیوسک نوبت دهی بیمارستان و یا در یک رستوران از کیوسک سفارش گیر غذا جهت سفارش غذای خود استفاده کرده اند.

در واقع امروزه استند هوشمند در زندگی ما کاربرد بسیار زیادی داشته و کارآمد به شمار می رود، به طوری که می توان از کیوسک لمسی و یا استند لمسی در اکثر مراکز عمومی بهره برد. کیوسک لمسی به دلیل قابلیت های فراوان و همچنین استفاده از سیستم عامل ویندوز یا اندروید جهت پخش و نمایش انواع محتوا و اطلاع رسانی این امکان را به دستگاه می دهد تا به عنوان یک پایگاه فروش مستقل در بخش های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

 برای اجاره کیوسک لمسی ما به شما پیشنهاد میدهیم که حتی المقدور این وسیله را از مراکز تخصصی فعال در این حوزه  تهیه نمایید، چرا که برای استفاده بهتر در طول نمایش و سمینار شما، شرکت های متخصص و فعال در زمینه کیوسک لمسی میتوانند شما را بهتر راهنمایی نمایند تا شما بیشترین راندمان را از این کالا در طول نمایشگاه خود داشته باشید، قطعا اجاره کیوسک لمسی از مرکزی که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت ندارند میتواند برای شما دردسر ساز باشد.

اجاره کدام مدل کیوسک لمسی برای شما مناسب است؟

اگر شما در حال مطالعه این مطلب هستید قطعا به فکر اجاره کیوسک لمسی برای یک دوره نمایشگاهی و یا سمینار جهت معرفی محصول، وب سایت و یا نرم افزار خود هستید، تا اینجا خبر خوش آن است که مسیر را درست آمدید اما برای شما کدام کیوسک لمسی مناسب تر است؟

تفاوت کیوسک های لمسی به دو بخش اساسی تقسیم می شود، بخش اول اندازه صفحه نمایش و ظاهر کیوسک است و بخش دوم سیستم عامل آن می باشد که سیستم عامل می تواند به صورت اندرویدی و ویندوزی باشد. به طور کلی کیوسک لمسی با سیستم عامل اندرویدی تمام نیاز شما را جهت پخش ویدیو اتصال به اینترنت و اجرا وب سایت و یا اجرای نرم افزار اندرویدی برطرف می کند. کیوسک ویندوری صرفا اگر نرم افزار تحت ویندوز دارد به شما پیشنهاد می شود.

اجاره کیوسک لمسی ویندوزی یا استند اندرویدی؟

اگر تصمیم به اجاره کیوسک لمسی شما قطعی است باید این موضوع رو مشخص نمایید که کدام سیستم عامل برای شما مناسب تر است، با این حال ما این کار را برای شما ساده می کنیم، استند لمسی اندرویدی تمام نیاز شما را چه برای پخش و نمایش نرم افزار، ویدیو، وب سایت، نظر سنجی، باشگاه مشتریان و غیره برطرف میکند مگر آنکه خلاف این امر ثابت شود!!
این یعنی فقط زمانی که شما نرم افزار تحت ویندوزی دارید نیاز به اجاره استند لمسی ویندوزی هستند وگرنه در اغلب موارد کیوسک لمسی اندرویدی نیاز شما را برای یک دوره نمایشگاهی و ارائه تبلیغات هوشمند و تاثیر گذار بر روی مخاطبانتان را برطرف میکند، شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما اگر هرگونه سوالی در مورد طرز عملکرد و کارایی این محصولات دارید مطرح نمایید تا کارشناسان ما برای گرفتن بازخورد هرچه بهتر از آنچه مد نظر شماست شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول در زمان اجاره کیوسک لمسی

بله! قطعاً نیاز به آموزش است که کلیه امور مربوط به نحوه کار با دستگاه در هنگام اجاره به شما آموزش داده خواهد شد.

در جواب این سوال باید بگوییم که شما برای راه اندازی کیوسک لمسی دیتک سیستم تنها به یک پریز برق احتیاج دارید!! و هیچ نیازی به لوازم جانبی ندارید.

در جواب این سوال باید بگوییم بله! دستگاه ها این قابلیت را دارا می باشند که  از طریق پورت USB امکان اتصال تجهیزات جانبی نظیر فلش مموری ، ماوس و کیبورد فراهم کنند. کیوسک تاچ و استند تاچ دارای پورت USB می باشد که تمام تجهیزاتی که از این پورت پشتیبانی می شود را می توانید وصل کنید.

بله! تمام استندها و کیوسک های لمسی دیتک سیستم مجهز به ماژول WiFi به منظور اتصال به اینترنت می باشد.

در حالت کلی اتصال لپ تاپ به استند امکان پذیر نیست. همه ی دستگاه ها دارای کامپیوتر داخلی می باشند که امکان نصب تمامی نرم افزارها در آن ها وجود دارد. ولی در صورت تمایل می توانید با هماهنگی با واحد فنی ما، قبل از اجاره کیوسک تاچ، لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی خود را با تغییرات لازم در کیوسک لمسی به دستگاه متصل کنید.

TOP