نرم افزار میز خدمات الکترونیک راهنمای طبقات و مسیریاب

جهت دریافت قیمت نرم افزار راهنمای طبقات  دیتک سیستم فرم زیر تکمیل نمایید.

درج شماره تلفن همراه و نام و نام خانوادگی جهت دریافت قیمت الزامی می باشد.

شما عزیزان همچنین میتوانید از طریق واتساپ با شماره 09332751649 و یا شماره ثابت 46018536-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

میز خدمات الکترونیک و راهنمای طبقات

میز خدمات الکترونیک و راهنمای طبقات از دیگر نرم افزارهای شرکت دیتک سیستم می باشد که جهت ارایه خدمات هر چه با کیفیت تر در مراکز پر تردد به مشتریان ارایه می دهد.

با نصب و راه اندازی این نرم افزار بر روی کیوسک های خود می توانید بدون نیاز به نیروی انسانی یک میز خدمات مدرن و بروز را به مشتریان خود ارائه دهید. با تهیه این نرم افزار قادر خواهید بود مواردی مانند راهنمای طبقات و یا خدمات دیگر را به مشتریان خود ارائه دهید که یک نقطه مثبت در رونق کسب و کار شما می باشد.

میز خدمات الکترونیک نرم افزاری است که بیشتر امکانات مورد نیاز مراکز عمومی را در قالب یک کیوسک لمسی ارائه می کند، بطوری که اکثر قابلیت ها از قبیل نظر سنجی راهنمای طبقات چارت سازمانی و ده ها برنامه کاربردی را در اختیار شما میگذارد.

مراکز قابل استفاده از میز خدمت الکترونیک

این نرم افزار برای تمامی مراکز عمومی و پر ازدحام کاربرد دارد، از جمله مراکز تجاری و پاساژ های تفریحی و به طور کلی تمام مراکزی که تردد زیادی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

مزیت های نرم افزار میز خدمات در کیوسک های لمسی

  • نمایش و راهنمای طبقات
  • پنل نظرسنجی مشتریان
  • نمایش چارت سازمانی
  • نمایش وب سایت و تارنمای سازمانی
  • نمایش معرفی از شرکت یا سازمان

استفاده از کیوسک راهنمای طبقات یا مسیریاب

در دنیای پرشتاب و پویای امروزی، هدایت و راهنمایی مسیر در داخل فضاها برای مشاغل، سازمان ها و حتی افراد حیاتی است. نقشه‌های سنتی و سیستم‌های علامت‌گذاری ممکن است دیگر در محیط‌های پیچیده مانند بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز خرید و شرکت‌های بزرگ کافی نباشند. اینجاست که شما می توانید از کیوسک های مسیریاب دیتک سیستم استفاده کنید. 

مزایا و دلایل بی‌شماری را بررسی خواهیم کرد که چرا استفاده از کیوسک های تعاملی مسیریاب می‌تواند تجارب کاربر را بهبود بخشد، کارایی را بهبود بخشد و باعث موفقیت شود.

شماتیک-نرم-افزار-راهنمای-طبقات

مزایای استفاده از کیوسک مسیریاب

ساده سازی محیط های پیچیده 

یکی از دلایل اصلی استفاده از کیوسک های مسیریاب، توانایی آن در ساده سازی محیط های پیچیده است. مراکز بزرگ می تواند طاقت فرسا باشد و باعث سردرگمی بازدیدکنندگان یا کارمندان شود. کیوسک های لمسی نقشه‌های تعاملی و مسیرهای مشخص را ارائه می‌کند و کاربران را از مکان فعلی‌شان به مقصد مورد نظرشان راهنمایی می‌کند. حدس زدن را از بین می برد، استرس را کاهش می دهد و تضمین می کند که افراد می توانند حتی در پیچیده ترین فضاها به راحتی طی کنند.

تجربه کاربری پیشرفته

کیوسک مسیریاب به طور قابل توجهی تجربه کلی کاربر را افزایش می دهد. بازدیدکنندگان یا کارمندان را قادر می‌سازد تا بدون زحمت راه خود را بیابند و نیاز به کمک یا پرس و جوی مداوم را از بین می‌برد. این سیستم را می توان به گونه ای طراحی کرد که یک رابط کاربر پسند با ویژگی های بصری ارائه دهد که تجربه راهنمای مسیر روان و لذت بخش را تضمین می کند. این برخورد مثبت با فضا، سطح رضایت را افزایش می‌دهد، وفاداری را تقویت می‌کند و توصیه‌های شفاهی مثبت را ترویج می‌کند.

بهبود بهره وری

پیاده‌سازی سیستم تعاملی می‌تواند کارایی و بهره‌وری را در یک فضا تا حد زیادی بهبود بخشد. در محیط‌هایی مانند بیمارستان‌ها یا دفاتر شرکت‌ها، زمان بسیار مهم است. با جهت‌های دقیق و بهینه، افراد می‌توانند به سرعت به مقصد خود برسند و از انحراف‌ها یا تاخیرهای غیرضروری اجتناب کنند. این امر عملیات را ساده می کند، ازدحام را کاهش می دهد و در نهایت منجر به افزایش بهره وری می شود.

دسترسی-راحت-به-فضاها

دسترسی راحت به فضاها

کیوسک مسیریاب نقش مهمی در تضمین دسترسی و فراگیری در فضاها ایفا می کند. این می تواند مسیرها و آسانسورها یا رمپ های قابل دسترس را برای افراد دارای معلولیت ارائه دهد. علاوه بر این، این نرم‌افزار می‌تواند برای پشتیبانی از چندین زبان طراحی شود و نیازهای متنوع بازدیدکنندگان یا کارمندان با پیشینه‌های فرهنگی مختلف را برآورده کند. سازمان‌ها با پذیرش فراگیری، محیطی دلپذیر را ایجاد می‌کنند که نیازهای همه را برآورده می‌کند.

به روز رسانی ها و اعلان ها در زمان واقعی

کیوسک های لمسی مجهز به سیستم به روز رسانی و اعلان های فوری در محیط ها است. می تواند به کاربران در مورد تغییرات غیر منتظره هشدار دهد. مانند بسته شدن راه ها، ساخت‌وساز یا برنامه‌ریزی رویدادها که به افراد اجازه می‌دهد مسیرهای خود را مطابق با آن برنامه‌ریزی کنند. 

جذابیت بصری با مسیریابی سه بعدی

یکی از دلایل کلیدی برای استفاده از کیوسک های لمسی مسیریابی سه بعدی است، این سیستم با استفاده از گرافیک سه بعدی ، فضاها را با دقت قابل توجهی بازسازی می کند و به کاربران نمایشی واقعی از محیط اطراف خود ارائه می دهد. این تجربه همه جانبه کاربران را در سطح عمیق تری درگیر می کند و مسیریابی را بصری و بسیار تعاملی می کند.

راهنمای طبقات

محیط های پیچیده اغلب چندین طبقه را در بر می گیرند، مانند مراکز خرید، فرودگاه ها یا ساختمان های اداری بزرگ. مراجعین می‌توانند با استفاده از کیوسک لمسی ، پله‌های برقی یا آسانسور که همه طبقات را در بر می‌گیرد ، را مشاهده کنند و بدون زحمت بین طبقات مختلف جابه‌جا شوند .

سفارشی سازی و شخصی سازی

نمایشگرهای لمسی دیتک سیستم گزینه های سفارشی سازی و شخصی سازی گسترده ای را ارائه می دهد. کسب‌وکارها و سازمان‌ها می‌توانند سیستم را طوری تنظیم کنند که هویت برندشان را منعکس کند، لوگوها، رنگ‌ها و سایر عناصر بصری را در خود جای دهد. آنها همچنین می توانند نرم افزار را برای هماهنگی با نیازهای خاص و تجربه کاربری مورد نظر خود سفارشی کنند.

استند-راهنما-طبقات

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

TOP