نرم افزار کیوسک پرداخت داروخانه

جهت دریافت قیمت نرم افزار سفارش گیر کیوسک داروخانه فرم زیر را تکمیل نمایید.

جهت دریافت پیش فاکتور درج نام و شماره تلفن همراه الزامیست.

تمام قطعات و ماژول ها دارای 18 ماه ضمانت شرکت دیتک سیستم می باشد.

نرم افزار سفارش گیر کیوسک داروخانه

کیوسک‌های داروخانه به سرعت در سراسر داروخانه‌های بزرگ محبوبیت پیدا می‌کنند و به عنوان راهی مؤثر برای اتوماسیون طیف وسیعی از داروخانه ها هستند که به خریداران و بیماران این امکان را می‌دهد تا با سرعت و راحتی بیشتری خدمات را دریافت کنند.

نرم افزار کیوسک های داروخانه به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

* کیوسک های پرداخت 

* پلت فرم های سلف سرویس 

کیوسک-پرداخت-داروخانه

نرم افزار کیوسک پرداخت 

شما می توانید با نصب کیوسک پرداخت در داروخانه ، کلیه پرداخت های مشتریان را توسط کیوسک انجام دهید،  مشتری بعد از دریافت قبض پرداخت توسط پذیرش به کیوسک مراجعه می کند و با اسکن ، بارکد قبض ، مبلغ مستقیما به دستگاه کارتخوان منتقل می شود، مشتری پس از وارد کردن رمز و پرداخت موفق یک رسید پرداخت از کیوسک دریافت میکند. این روش ساده ترین و امن ترین روش پرداخت در داروخانه ها می باشد.

فضای-نرم-افزار-پرداخت-داروخانه

پلت فرم های سلف سرویس

با توجه به نیازهای شما در داروخانه شما می توانید با نصب انواع نرم افزار از شرکت های مختلف و حتی سفارشی سازی نرم افزار کلیه امور مشتریان را توسط کیوسک انجام دهید. از سوی دیگر، این کیوسک‌ها می‌توانند وظایف متعددی مانند نوبت دهی، پرداخت، اطلاعات محصول و فروش محصول و غیره را نیز انجام دهند.

مزایای استفاده از کیوسک لمسی در داروخانه

* راحتی: بیماران می توانند به نسخه ها و داروهای بدون نسخه ۲۴/۷ بیست و چهار ساعت شبانه روز دسترسی داشته باشند و نیازی به انتظار برای ساعات کاری داروخانه را از بین میرود.

* خدمات سریعتر: بیماران می توانند به سرعت نسخه ها و داروها را از کیوسک دریافت کنند و زمان انتظار را در مقایسه با مراجعه حضوری سنتی را کاهش می دهد.

* کاهش زمان انتظار: تنظیمات داروخانه های سنتی به دلیل تعداد مشتریان و پیچیدگی های مختلف نسخه، گاهی اوقات می توانند زمان انتظار طولانی داشته باشند. کیوسک داروخانه به کاهش زمان انتظار کمک می کند و به بیماران اجازه می دهد تراکنش های خود را به طور موثر انجام دهند.

* دریافت اطلاعات بیماران و بیمه ، به راحتی و با دقت بالا توسط کیوسک انجام می گیرد، که منجر به کاهش خطاهای احتمالی می شود.

* ورود اطلاعات به صورت دستی با فرم های کاغذی حذف می شود و حجم کار دفتری کارکنان به طور چشمگیری کاهش میابد و در عین حال امکان پردازش سریعتر بیمار بدون نیروی اضافی فراهم می شود.

کیوسک سفارشگیر داروخانه
کیوسک سفارشگیر داروخانه

در اینجا خلاصه ای از ویژگی کیوسک داروخانه آورده شده است:

o پرداخت کلیه وجوه از طریق کیوسک

o استفاده از بارکداسکنر کیوسک به  جای اسکنرهای دستی

o ترکیب استفاده از لوازم جانبی بصورت یکپارچه در کیوسک مانند: چاپگرها، پایانه های پرداخت ، بارکد اسکنر ، کارت RFID و موارد دیگر با کیوسک داروخانه

o سفارشی‌سازی کیوسک داروخانه برای ایجاد تجربه‌های راحت و جذاب امکان پذیر است. رنگ‌ها و گرافیک‌های سفارشی به برند شما کمک می‌کنند.

با ما تماس بگیرید تا ببینید آیا کیوسک تعاملی برای داروخانه‌ی شما مناسب است یا خیر؟

محصولات مرتبط

TOP