پشتیبانی

پشتیبانی و گارانتی کیوسک لمسی ، با درج شماره سریال محصول موجود در برگ گارانتی و کامل نمودن فرم زیر  در اسرع وقت جهت آپدیت و پاسخ گویی به شما عزیزان توسط کارشناسان دیتک سیستم تماس گرفته میشود. 

موارد ابطال گارانتی:

  • صدمات ناشی از استفاده در شرایط غیرمتعارف و صدمات فیزیکی و عیوب فنی ایجاد شده در اثر ضربه، ورود مایعات و سیالات به داخل دستگاه، نوسانات برق و استفاده غلط از دستگاه ، هرگونه ایراد ناشی از بکارگیری نرم افزارهای مختلف و آلودگی به ویروس که موجب اختلال در کارکرد دستگاه میباشد.
  • گارانتی تعمیر یا تعویض نمایشگر به توجه به شرایط وجود 1 تا 5 پیکسل سوخته جزء گارانتی شرکت نمیباشد.
  • استفاده از هرگونه لوازم یدکی، مواد مصرفی ( کاغذ پرینتر و ..)

موارد ضروری:

  • بخش فنی در قبال اطلاعات موجود بر روی دستگاه تعهدی ندارد.
  • هزینه ارسال قطعه / دستگاه معیوب به مرکز خدمات به عهده خریدار است.
  • با توجه به تحول سریع در تولید قطعات کامپیوتر، در صورت عدم موجودی قطعه اصلی، کالای مشابه با احتساب اختلاف قیمت روز محاسبه خواهد شد.

تمامی محصولات شرکت دیتک سیستم داری 18 ماه پشتیبانی و گارانتی کیوسک لمسی و همچنین 5 سال خدمات پس از فروش میباشند.

لازم به ذکر است پشتیبانی و گارانتی کیوسک لمسی شامل تمامی قطعات از جمله فریم لمسی و ال سی دی و همچنین سایر ماژول ها مانند پرینتر، بارکد اسکنر و کامپیوتر سیستم میباشد، کامپیوتر های بکار رفته در کیوسک لمسی دیتک سیستم کامپیوتر های صنعتی و فن لس ( بدون نیاز به تهویه هوا) و قابلیت کارکرد 24 ساعت در طول سال میباشند، صفحات لمسی بکار رفته نیز تماما صفحات لمسی صنعتی هستند به طوری که در مقابل هرگونه ضربه مقاوم میباشند و اتفاقی در عملکرد صفحه تاچ و پنل نمی افتد.

جهت فعالسازی گارانتی فرم زیر را تکمیل نمایید.

جهت دریافت آپدیت و پشتیبانی لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید

TOP