نرم افزار سفارش گیر

کیوسک سفارشگیر به راحتی امکان فروش محصولات و خرید را به مشتری می دهد.

درج شماره تلفن همراه و نام و نام خانوادگی جهت دریافت قیمت الزامی می باشد.

هزینه ارسال نصب و راه اندازی برای شهر تهران رایگان می باشد.

نرم افزار کیوسک سفارش گیر

نرم افزارهای پایانه فروش، مزایای زیادی برای کسب و کار شما بوجود می آورند، مخصوصاً وقتی با صندوق های پول سنتی مقایسه می شوند.

اگر کسب و کار شما هنوز از صندوق ثبت الکترونیکی(ECR) و پایانه کارت اعتباری استفاده می کند، در برخی مواقع احتمالاً به فکر ارتقا به سیستم کامل پایانه فروش بوده اید. با این حال، اگر در گذشته مردد بوده اید، زمان بهتری برای ارتقا ندارید. استفاده از سیستم های پایانه فروش نسبت به گذشته آسان تر و مقرون به صرفه شده است.

در چند سال اخیر استفاده از کیوسک سفارش گیر در رستوران ها علی الخصوص در رستوران های زنجیره ای مانند مک دونالد با سرعت بالایی رشد و افزایش داشته است. به همین علت رستوران های تک شعبه ای نیز برای عقب نماندن از این رقابت با سرعت به سمت اینگونه سرویس ها روی آورده اند. به طوری که از کیوسک سفارش گیر برای رستوران ها به عنوان سلاح مخفی برای پیشرفت مجموعه یاد می شود. شما نی توانید این کیوسک ها را با نرم افزارهای تعاملی سفارشی سازی کرده و مورد استفاده قرار دهید.

با استفاده از سیستم پایانه فروش و یا نرم افزار سفارشگیر کیوسک، مزایایی را در هر زمینه از کسب و کار خود مشاهده خواهید کرد، نه فقط هنگام پرداخت. وقت آن رسیده است که آن صندوق سنتی را به انباری انتقال دهید و این مزیت فروش را که می توانید روی آن برای رشد تجارت خود حساب کنید، انتخاب کنید.

درحالی که پاندومی کویید ۱۹ در حال افزایش می باشد، رستوران های مستقل از این فرصت استفاده کرده و جهت جلو گیری از شیوع انسان به انسان استفاده از کیوسک سفارش غذا را در دستور کار خود قرار داده اند تا مشتریان به راحتی و با خیال آسوده به ثبت سفارش بپردازند.

راحتی ثبت سفارش تنها مزیت کیوسک رستورانی نیست بلکه به کاهش زمان ثبت سفارش و صف انتظار نیز کمک میکند. همچنین دقت ثبت سفارش و میزان خطا را نیز به حداقل میرساند.

کیوسک سفارشگیر

توضیح سفارش گیر مدل آبنوس

کیوسک سفارش گیر چیست؟

همانطور که از اسم دستگاه می توان حدس زد، این محصول برای ثبت سفارش و پرداخت توسط مشتری استفاده می شود. کیوسک سفارش گیر غذا عموما از یک صفحه لمسی به همراه نرم افزار سفارش گیر رستورانی با ظاهری زیبا و کاربری آسان تشکیل شده است. به طوری که این صفحه نمایش منوی رستوران را نشان می دهد و مراحل ثبت سفارش غذا (از انتخاب تا پرداخت) توسط مشتری انجام می پذیرد. همچنین میتوان در هنگام ثبت سفارش توسط مشتری تخفیفات مربوط به سفارش را نمایش داد.

چرا استفاده از کیوسک رستورانی در حال افزایش است؟

همانطور که قبل تر ذکر شد استفاده از کیوسک رستورانی خیلی جدید نبوده و از قبل نیز رستوران ها و مشاغل از آن استفاده می کرده اند. اما با شروع پاندومی کویید بسیاری از رستوران های بزرگ به استفاده از این گونه کیوسک ها روی آورده اند و خیلی زود اثرات نتیجه بخش و مثبت آن را مشاهده کرده اند. به طوری که در گزارش سالیانه رستوران های زنجیره ای مک دونالد آمده است که شعباتی که از کیوسک سفارش غذا استفاده کرده اند درصد فروش بیشتری داشته اند. و یا رستوران های زنجیره ای چیلی با اضافه کردن این سرویس و معرفی محصولات هنگام ثبت سفارش ۲۰ درصد افزایش در فروش دسر داشته اند.

یکی از علت های بالاتر رفتن فروش بعد از اضافه کردن کیوسک سفارش غذا در رستوران ها این است که با وجود سرویس های فروش آنلاین غذا مشتریان عادت به دسترسی آسان به منو و شکل غذا ها و همچنین سرعت عمل در ثبت سفارش کرده اند به طوری که انتظار دارند تا در خدمات حضوری داخل رستوران نیز از این تجربه بی نظیر در ثبت سفارش آنلاین بهره ببرند. کیوسک رستورانی دقیقا به گونه ای طراحی شده است تا این امکانات را در اختیار مراجعه کننده گان قرار دهد.

مطالعات شرکت تیلستر نشان میدهد که ۶۵ درصد افراد در سنین مختلف ترجیح می دهند تا به رستورانی بروند که سیستم سفارش گیر مشتری داشته باشد و ۳۰ درصد افراد نیز بیان کرده اند که در صورت شلوغی یکسان صف صندوق و کیوسک حتما از کیوسک سفارش غذا استفاده خواهند کرد.

در حالی که مشتریان و رستوران دار ها در حال خیال پردازی برای استفاده از کیوسک سفارش گیر رستورانی بوده اند، پاندومی کویوید 19 باعث شد تا استفاده از تکنولوژی در این زمینه محبوب تر و پرطرفدار تر شود. کیوسک رستورانی این کمک را می کند تا در رستوران ها فاصله گذاری اجتماعی به نحو احسن انجام پذیرد به گونه ای که مشتری با انتخاب غذا و ثبت و پرداخت آن توسط استند رستورانی نیازی به مواجه شدن با پرسنل رستوران را ندارد. به عنوان مثال در دوره شیوع بیماری کرونا آبمیوه فروشی پیور گرین با ترکیب منو QR Code و کیوسک سفارش گیر در جهت کاهش رودررو شدن کارکنان و مشتریان فروش قابل ملاحظه ای در مقایسه با سایر رقبای خود داشت. همچنین در رستوران های تیک اووی نیز از این نوع سیستم ها استفاده گردید.

۵ مورد از مزایای استفاده از سیستم های سفارش گیر رستورانی

کاملا بدیهی است که رشد استفاده از سیستم های سفارش گیر رستورانی و محبوبیت آن ها تصادفی نیست و دلایلی دارد. در ادامه به ۵ مورد از مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • افزایش درآمد

شاید بزرگترین مزیت استفاده از کیوسک رستورانی افزایش در آمد از طریق آن باشد. بجای پرداخت حقوق و دستمزد به کارکنان جهت ثبت و پردازش سفارش میتوان از این دستگاه ها استفاده نمود. به طور مثلا از طریق این سیستم سفارش گیر می توانید برای خرید های بالاتر از یک مبلغ معین، تخفیف و یا محصولی رایگان ارائه نمود. وقتی گزارش پرداختی های دستگاه کارتخوان خود را بعد از این گونه فروش ها مشاهده می کنید به طور شگفت انگیزی متعجب خواهید شد!! رستوران تاکو بل ۲۰ درصد افزایش فروش از همین طریق نسبت به ثبت سفارش صندوق خود داشت. یا مثلا مشتریان مک دونالد به طور میانگین یک دلار بیشتر در سبد خرید خود هزینه کرده اند که این به معنی افزایش ۳۰ درصدی درآمد این شرکت بوده است. همچنین با ارائه تبلیغ نوشابه ۲۰ درصد مشتریانی که در سفارشات معمول خود توسط صندوق انجام میداده اند، علاقه ای به خرید نوشابه نداشته اند اما هنگام ثبت سفارش از طریق سفارش گیر رستورانی این کار را انجام داده اند.

  • کاهش زمان انتظار

یکی دیگر از مزایای واضح استفاده از کیوسک سفارش غذا کاهش زمان انتظار هست. حقیقت این است که مشتریان علاقه ای به ایستادن در صف طولانی ندارند. با توجه به مطالعاتی که توسط  تیلستر صورت گرفته ۷۵ درصد از مصاحبه شوندگان اذعان داشته اند که در صورتی که بیش از ۵ نفر در صف صندوق باشند ترجیح میدهند از کیوسک سفارش گیر استفاده کنند و این آمار به ۹۱ درصد میرسد زمانی که بیش از ۱۰ نفر داخل صف باشند.

کیوسک سفارش گیر کمک می کند تا صف صندوف خلوت تر شود زیرا تمام عملیات ثبت و پرداخت و ارسال سفارش به آشپزخانه رستوران تنها با چند کلیک توسط خود مشتری انجام می شود. شاید در نگاه اول این طور به نظر برسد که نباید تفاوتی در مدت زمان ثبت سفارش توسط صندوق دار و کیوسک سفارش غذا باشد اما با مطالعاتی که شرکت اپتایز انجام داده است این زمان هنگام استفاده از کیوسک رستورانی ۴۰ درصد کاهش میابد. به طوری که برخی از رستوران دار ها با استناد به همین تحقیقات صندوق خود را کاملا حذف کرده و تنها از دستگاه کیوسک سفارشگیر استفاده میکنند.

  • بالاتر رفتن دقت در ثبت سفارش

از انجایی که مشتری خود سفارش را ثبت میکند بنابراین مقدار خطا در ثبت حداقل می شود زیرا در هنگام ثبت سفارش مشتری میتواند تصویر غذا و سفارش خود را نیز ببیند و از ایجاد سوء تفاهم در سفارش ثبت شده جلوگیری شود و شنید جمله (من این را سفارش نداده بودم) تمام خواهد شد. با افزایش دقت ثبت سفارش در آشپزخانه رستوران نیز سردرگمی در تهیه و اماده سازی سفارش کاهش میابد.

  • استفاده بهینه از کارکنان

با استفاده از کیوسک سفارش گیر بجای کارکنان صندوق میتوان از آن ها در سایر کارها استفاده کرد تا سرعت عمل در انجام امور آماده سازی سفارش انجام گیرد تا منجر به فروش بیشتر گردد و یا از استخدام پرسنل اضافی جلوگیری شود. اگر چه باید در نظر داشت که کیوسک سفارش غذا کاملا نمی تواند جای پرسنل را بگیرد و همواره نیاز به کارمند نیز در انجام برخی امور می باشد.

  • ایجاد راحتی و آرامش در کارکنان

استفاده از کیوسک رستورانی به مراجعه کنندگان کمک میکند تا احساس راحتی بیشتر در هنگام ثبت سفارش داشته باشند و بدون ایجاد استرس سفارش خود را ثبت نمایند. زیرا بعضی از افراد هنگام مراجعه رودررو دچار سردرگمی و یا خجالت هستند و نمی توانند به راحتی سفارش خود را ثبت کنند.

وقتی فروشگاه های شما ابزار مناسبی برای پشتیبانی از سفارش مشتریان داشته باشند ، عملکرد آنها با کارآیی بیشتری انجام می شود. (نمی توانید انتظار داشته باشید که یک نجار بدون چکش و میخ خانه ای بسازد، درست است؟) بنابراین اگر ابزار مناسب برای کار را به آنها نمی دهید مانند اسکنر بارکد و سیستم POS - از فرشوگاه خود انتظار نداشته باشید که زمان ثبت سفارش و تسویه حساب را کاهش دهند.

همانطور که روزهای استفاده از فناوری آنالوگ گذشته، زمان استفاده از صندوق های فروش نیز هم سپری شده است. امروز همه چیز دیجیتال است و همه صفحه لمسی است. استفاده از صفحه لمسی عملاً برای همه ما عادی شده است.

 

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

TOP