نرم افزار نظرسنجی کیوسک لمسی

جهت دریافت قیمت نرم افزار نظرسنجی  فرم زیر زیر را تکمیل نمایید.
درج شماره تلفن همراه و نام و نام خانوادگی جهت دریافت قیمت الزامی می باشد.

درخواست قیمت نرم افزار نظر سنجی

هزینه راه اندازی سیستم نظر سنجی برای خریداران کیوسک لمسی دیتک سیستم 3 ماه اول به صورت رایگان است.

شما میتوانید جهت اطمینان از عملکرد نرم افزار ،سایت و یا فایل مد نظر در استند لمسی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

معرفی نرم افزار نظر سنجی و ثبت اطلاعات

چرا از نرم افزار نظر سنجی استفاده کنیم؟ بسیاری از مزایا در نرم افزار نظرسنجی وجود دارد. به طور کلی، باید مزایای زیر را تجربه کنید و هدف مهم استفاده از نرم افزار نظرسنجی را برای کسب و کار خود درک خواهید کرد.

نظرسنجی ها را مانند یک حرفه ای طراحی کنید. راه حل های نرم افزاری نظرسنجی پیشرفته دارای تجزیه و تحلیل پیش بینی شده است که می تواند میزان ارزیابی شما را محاسبه کند. معیارهای مختلفی از جمله طول پرسشنامه ، ارتباط آن با مخاطبان شما مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند. راه حل های ثابت تر با سالها رسیدگی به پردازش نظرسنجی همچنین می تواند دانشی از بهترین روش ها در تجارت را فراهم کند.

 نرم افزار نظر سنجی برای کیوسک لمسی

اگر از طریق نرم افزار ، بر روی کیوسک لمسی نظرسنجی انجام دهید، هزینه های پرسنلی را دور می زنید. نظرسنجی های دستی شامل هزینه و زمان برای چاپ، توزیع و جمع آوری اطلاعات است. نرم افزار نظرسنجی همچنین با ذخیره تمام بازخوردها در یک پایگاه داده، جمع آوری داده ها را منظم تر می کند. برای نظر سنجی نرم افزاری شما می توانید تعداد سوالات خود و نوع پاسخگویی را مشخص نمایید. نحوه پاسخ دهی مخاطبان می تواند به صورت تایپی، انتخاب چند گزینه ای و یا نمره دهی با اعداد و یا شکلک هی متنوع باشد تا مخاطب را بیشتر سمت خود جذب نماید.

نمونه سوالات نظر سنجی

این فرآیند در زمان واقعی است، به محض اینکه پاسخ دهندگان پاسخ ها را ارائه می دهند، اطلاعات در یک مکان سرور ذخیره می شوند. از این رو، خطر از دست دادن یا آلوده سازی داده های خام کمتر است و روند کار بسیار آسان تر و سریعتر از نظرسنجی های دستی است.

مشاهده آنلاین و لحظه ای نتایج نظر سنجی از طریق گوشی همراه خود در هرکجا !!

رصد لحظه ای اطلاعات و پاسخ ها امکان پذیر است. شما می توانید برای پیمایش بهتر و راحت تر اطلاعات جمع آوری شده از مخاطبان آن را به صورت نمودار نیز مشاهده کنید.

مزیت نموداری بودن نمایش نظرسنجی این است که در نگاه اول اطالاعات مفید و جامعی را کسب مینمایید.

نمایش نمودار نظرسنجی

تغییر پرسشنامه و سوالات نظر سنجی از طریق تلفن همراه !!

شما می توانید بخشهایی از پرسشنامه یا کل آن را با کمترین هزینه تغییر دهید یا همان سوالات را برای هدف قرار دادن مجموعه جدیدی از مخاطبان استفاده کنید. نرم افزار نظرسنجی به شما این امکان را می دهد نظرسنجی های خود را از بسیاری جهات بهینه کنید.

با برخورداری از مخاطبان بیشتر و متمرکز کردن داده ها، راه حل های نرم افزاری نظرسنجی می توانند به راحتی تجزیه و تحلیل را اجرا کنند و به شما کمک کنند دید بهتری از بازخورد بازدیدکنندگان را استخراج کنید.

پنل نظرسنجی

طراحی پرسشنامه ها آسان و سریع است، در حالی که بازخورد می تواند در لحظه وارد شود. به علاوه، با تجزیه و تحلیل می توانید بینشی از پیچیده ترین ترکیب مجموعه داده ها را استخراج کنید.

محصولات مرتبط

1 Comment to “ نرم افزار نظرسنجی”

  1. مهمان says :پاسخ

    سلام
    این نرم افزار نظر سنجی رو میشه برای هر ارگان یا سازمانی استفاده کرد؟ قابلیت گزارش گیری از نظر سنجی هم وجود داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

TOP