وجود یک سیستم مناسب مدیریت صف، در هر کسب کار باعث بهبود روند انجام کار و ارائه بهتر خدمات به مشتریان می شود. امروزه سازماندهی صف یک مزیت نیست، بلکه استفاده از سیستم های نوبت دهی از واجبات مراکز خدماتی هستند. این پکیج می تواند به عنوان سیستم نوبت دهی بیمارستان و یا هر مرکز دیگری که نیاز به یک سیستم یک پارچه جهت مدیریت سیستم نوبت دهی خود را دارد برطرف سازد.
یک سیستم مدیریت صف پیشرفته با اصلاح فرایندها و جریان صف به بهبود خدمات شما کمک می کند.
نحوه عملکرد آن به این صورت است: بازدیدکنندگان با استفاده از یک کیوسک که در ورودی مکان شما نصب شده است، سرویس مناسبی را انتخاب می کنند، اطلاعات خود را وارد می کنند و سپس به صف می پیوندند.
سیستم های مدیریت صف همچنین با هدایت هوشمند مشتری به صف صحیح، بر اساس نیازهای خدماتی آنها، برای شما سودمند هستند. به این ترتیب، اگر مشتری به صف اشتباهی را انتخاب کرد، می توانید اشتباه را اصلاح کنید.
سیستم نوبت دهی به شما کمک می کند تا زمان انتظاربیش از ۵۰٪ کاهش یابد و اضطراب مربوط به صف را به طور کامل از بین ببرد.
با خرید نرم افزار نوبت دهی گوشه ای از خدماتی که دریافت میکنید به شرح زیر است:
با تعریف هر بخش و خدمات زیر مجموعه آن بخش در کنترل پنل نرم افزار تعداد نامحدودی خدما را میتوانید برای ارائه به سیستم تعریف نمایید تا مراجعین شما هنگام قرار گرفتن در مقابل کیوسک نوبت دهی با انتخاب خدمات مدنظر خود نوبت خود را دریافت کنند.
شخصی سازی برگه چاپ نوبت از دیگر قابلیت های نرم افزار کیوسک نوبت دهی دیتک سیستم می باشد که شما می توانید لوگو مرکز و اطلاعات تماس خود را در آن قرار دهید.
نرم افزار کیوسک نوبت دهی این قابلیت را دارد که بدون نیاز به سیم کشی اعداد فراخوان شده را روی تابلو ال ای دی نمایش دهد و یا از طریق اسپیکر شماره به صورت صوتی فراخوان کند.
با توجه به قابلیت شما این امکان را دارید تعداد نوبت های گرفته شده را مدیریت نمایید و برای آن از نظر زمانی( به عنوان مثال نوبت های قابل دریافت تنها از ساعت ۷ تا ۹ صبح قابل) دریافت باشند و یا برای یک صف خاص تنها روزانه ۱۰۰ نوبت قابل دریافت باشد.
دریافت نوبت از طریق سیستم تلفن یکی از مزیت های سیستم نوبت دهی دیتک سیستم می باشد که مراجعین شما قبل از حضور در مرکز شما می توانند از طریق تلفن نوبت خود را دریافت کنند.
شما می توانید نوبت دهی اینترنتی را هم به مجموعه خود اضافه نمایید و تمام این ماژول ها از قبیل نوبت دهی تلفنی، نوبت دهی اینترنتی و همچنین نوبت دهی حضوری به صورت کاملا یکپارچه در مرکز شما فعال سازی شود.
سلام. نرم افزار نوبت دهی که دارید قابلیت سفارشی سازی برای نوبت دهی دفاتر پستی رو داره؟
سلام وقت بخیر، نرم افزار نوبت دهی دیتک سیستم کاملا قابلیت شخصی سازی و برنامه ریزی میباشد و محدودیت عملکرد ندارد.