مقالات

مقالات مربوط به کیوسک های لمسی و استند لمسی از جمله معرفی و انواع آنها و همچنین معرفی و بررسی انواع کیوسک های نوبت دهی و سفارش گیری

شنبه 24 تیر 1402 / Published in بلاگ
نرم افزار-نوبت-اینترنتی-یا-تلفنی
در دنیای امروز، استفاده از نرم افزار نوبت دهی در مطب ها و کلینیک ها برای پزشکان و بیماران بسیار رایج شده است. این نرم افزارها به پزشکان و بیماران امکان می‌دهند تا با استفاده از یک رابط کاربری ساده، نوبت های خود را مدیریت کنند. درواقع امروزه استفاده از این نرم‌افزارها نه تنها یک
دوشنبه 19 تیر 1402 / Published in بلاگ
تعمیر-استند-لمسی-و-انواع-مشکلات-آنها
استندهای لمسی دستگاه‌هایی هستند که به طور گسترده در صنایع مختلف برای اهداف تعاملی مانند بازیابی اطلاعات، بازاریابی و سرگرمی استفاده می‌شوند. با این حال، مانند هر تکنولوژی دیگری، این دستگاه‌ها نیز از مواجهه با مشکلاتی که ممکن است مانع کارایی آنها شود، مستثنی نیستند. پس با استفاده فراگیر و مشکلاتی که ممکن است برای
سه‌شنبه 09 خرداد 1402 / Published in بلاگ
استفاده-از-نظرسنجی-در-کسب-و-کار
نظر سنجی در کسب و کار یکی از روش های بدون هزینه برای شناخت نقاط قوت و ضعف به شمار می آید، با استفاده از این روش می توانید انتقادات و پیشنهادات ارباب رجوع را درباره عملکرد کسب و کار خود بدانید. در سال های اخیر روش های زیادی برای ارزیابی و نظر سنجی در
یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 / Published in بلاگ
نرم‌افزار-نوبت‌دهی-در-وب-کیوسک‌های-لمس
نرم‌افزار نوبت‌دهی و مدیریت صف یکی از بهترین و جدیدترین نرم‌افزارهای موجود در بازار است که در قالب اپلیکیشن‌های ویندوزی با پلتفرم‌های تحتخول ارائه می‌شود. در حال حاضر این نرم‌افزارها تنوع بسیار زیادی دارند که همین امر انتخاب آن‌ها را بسیار دشوار می‌کند. در ادامه به بررسی نرم‌افزار نوبت‌دهی در وب کیوسک‌های لمسی می‌پردازیم و
جمعه 08 اردیبهشت 1402 / Published in بلاگ
نرم افزار سفارش گیر کارواش در کیوسک‌های لمسی
نرم افزار سفارش گیر کارواش و روش های استفاده از آن از مهم ترین موضوعاتی است که امروز به آن خواهیم پرداخت، وب سایت فناوران کاسپین یکی از مراجع معتبر در زمینه ارائه اطلاعات کامل در زمینه معرفی انواع کیوسک های لمسی سفارش گیر است و می توانید برای کسب اطلاعات به این مرجع مراجعه
دوشنبه 07 فروردین 1402 / Published in بلاگ
بازاریابی-تعاملی-یا-اینتراکتیومارکتینگ
اینتراکتیو مارکتینگ فرآیندی است که در آن بین مشتری و مدیر شرکت یا برند تعاملی ایجاد می‌شود تا بازاریاب بتواند به کمک نظرات و پیشنهادات مشتریان مسیر روشنی برای کسب و کار خود بسازد. در واقع هرگونه نظر و پیشنهادی در مارکتینگ تعاملی‌ مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت لزوم تغییرات اعمال می‌شوند. این
شنبه 20 اسفند 1401 / Published in بلاگ
راه اندازی کمپین تبلیغاتی
کمپین تبلیغاتی بهره‌گیری از رسانه و کانال‌های مختلف برای رساندن پیام تبلیغاتی است. شرکت‌ها و کسب‌وکارها برای رسیدن به بیشترین میزان فروش و دیده شدن خدمات‌ و برندسازی کمپین‌های تبلیغاتی زیادی راه‌اندازی می‌کنند. بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات گوگل، تبلیغات درون برنامه‌ای و غیره از پرکاربردترین کمپین‌هایی هستند که راه می‌افتند. موفقیت در یک کمپین تبلیغاتی نیازمند
شنبه 20 اسفند 1401 / Published in بلاگ
سیستم های برتر سفارش گیری چاپ
این روزها کمتر کسب و کاری را پیدا می‌کنیم که در حوزه دیجیتال و سفارش آنلاین فعال نباشد. غالبا بیشتر کارها به سمت فعالیت آنلاین و سفارش‌گیری برخط رفته و صحبت ما امروز درباره یکی از همین کارها است که مربوط به حوزه سفارش چاپ است. سیستم‌ سفارش‌گیری چاپ هم به صورت آنلاین در سایت‌های
یکشنبه 30 بهمن 1401 / Published in بلاگ
اینتراکتیو چیست و چه کاربردی دارد
اینتراکتیو مارکتینگ (Interactive Marketing) واژه‌ای که تا چند وقت دیگر برای تمام کسانی که به نحوی به شاهراه اینترنتی متصل هستند بسیار کاربردی و آشنا خواهد بود. در واقع اینتراکتیو مارکتینگ و بازاریابی سنتی را می‌توان دو واژه متضاد هم دانست. این دو کلمه در لغت به معنای بازاریابی تعاملی است و در آن صاحبان