نقد و بررسی سیستم های برتر سفارش‌گیری چاپ

/ / بلاگ
سیستم های برتر سفارش گیری چاپ

این روزها کمتر کسب و کاری را پیدا می‌کنیم که در حوزه دیجیتال و سفارش آنلاین فعال نباشد. غالبا بیشتر کارها به سمت فعالیت آنلاین و سفارش‌گیری برخط رفته و صحبت ما امروز درباره یکی از همین کارها است که مربوط به حوزه سفارش چاپ است. سیستم‌ سفارش‌گیری چاپ هم به صورت آنلاین در سایت‌های مرتبط در حال ارائه خدمات به مشتریان گرامی هستند. در ادامه بیشتر با آن آشنا شده و به نقد و بررسی سیستم‌های برتر سفارش‌گیری چاپ می‌پردازیم.

آشنایی با سیستم سفارش‌گیری چاپ

برای آشنایی با سیستم سفارش‌گیری چاپ بهتر است اینگونه شروع کنیم. هر سیستمی که قرار است در بستر وب فعالیت کند نیاز به یک درگاه آنلاین مانند سایت دارد. سیستم‌های سفارش‌گیری چاپ هم نیاز است سایتی داشته باشند تا کسب و کارها بتوانند از طریق سایت با این سیستم‌ها ارتباط گرفته و قیمت خدماتی که میخواهند را دریافت کنند.

سیستم های برتر سفارش گیری چاپ

وجود قیمت در سیستم سفارش چاپ باعث می‌شود مشتری راحت‌تر تصمیم گرفته و با خیال راحت سفارش خود را ثبت کند. سیستم‌های به روز تر خیلی راحت سفارش‌ مشتریان را ثبت، پیگیری و آماده ارسال می‌کند و این کار قطعا رضایت مشتریان را جلب خواهد کرد.

مدیران کسب و کارهای سیستم‌های چاپ برای آنکه بتوانند فعالیت آنلاین را با موفقیت پیش ببرند لازم است سیستم سفارش گیری چاپی طراحی کنند که تمامی مراحل را بدون اشکال و راحت برای مشتری بازگو کند و مشتری آنها را به سادگی‌ انتخاب و پشت سر بگذارد و در نهایت بدون هیچ اشکالی سفارش خود را ثبت‌ کند. این تعامل با مشتری باعث افزایش بازدید و سفارش بیشتر سیستم هم می شود.

یکی از روش‌هایی که باعث جلب اعتماد بیشتر مخاطب به سیستم سفارش‌گیری چاپ می‌شود وجود نمونه کارهای بدون ایراد و واقعی از سفارشات اخیر است و در کنار این پشتیبانی دقیق و آنلاین باعث آرامش خاطر سفارش دهندگان می‌شود. در ادامه انواع سیستم‌ سفارش‌گیری چاپ را بررسی می‌کنیم.

سیستم چاپ آنلاین

نقد و بررسی سیستم سفارش‌گیری چاپ

سیستم‌هایی که در ادامه آنها را نقد و بررسی می‌کنیم جزو سیستم‌های برتر سفارش‌گیری چاپ آنلاین هستند که در ادامه آنها را معرفی می‌کنیم و در نهایت تصمیم گیرنده شما هستید که کار خود را به کدام سیستم بسپارید.

● سیستم نرم‌افزاری رنگارنگ

این سیستم از پرچمداران حوزه چاپ آنلاین در سال‌های اول سفارش‌گیری چاپ آنلاین است. البته ممکن است سیستم‌های سفارش‌گیری جدیدتر و به روزتری در وب موجود باشد اما رنگارنگ سالهاست در این حوزه فعالیت دارد.
_ مزایا: سابقه بالای طراحی سایت برای چاپخانه‌ها، حضور در نمایشگاه های چاپ و طراحی سایت چندین چاپخانه بزرگ
_ معایب: سئو سایت‌هایی که توسط این سیستم طراحی می‌شود ممکن است مقداری ضعف داشته باشد.

● سیستم چاپیروس

یکی از شرکت‌هایی که خیلی سریع در حوزه دیجیتال و چاپ پیشرفت کرد چاپیروس بود از سری مزایای سیستم چاپیروس پشتیبانی قوی، رابط کاربری خوب و قیمت مناسب است که وجود اپلیکیشن برای چاپخانه‌ها آن را محبوب‌تر کرده است. اما از معایب این سیستم می‌توان عدم وجود پشتیبانی حضوری دانست.

● سیستم بهین تک

این سیستم برای کسب و کارهای آنلاین انتخاب خوبی است و سیستم سفارش‌گیری چاپ هم دارد. این سیستم نرم‌افزار نسخه موبایل داشته و طراحی آنلاین و سفارش آنی در آن امکان پذیر است. پشتیبانی عالی و سیستم مدیریت مشتریان آن عملکرد رضایت بخشی دارد.

  • چاپ پک
  • گروه نرم افزاری النا
  • شرکت وبینه
  • تب طرح
  • سامش

از دیگر سیستم‌های سفارش‌گیری چاپ هستند.

مطلب پیشنهادی: اقدامات ضروری جهت راه اندازی کمپین تبلیغاتی

سیستم چاپ آنلاین

ویژگی‌های سیستم‌ سفارش‌گیری چاپ

اکثر سیستم های سفارش‌گیری چاپ امکانات و ویژگی‌های خاصی دارند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

● امکان ثبت سفارش چاپی و فروشگاهی

در این سیستم می‌توان فایلهایی با فرمت‌های مختلف را آپلود کرده و سفارش چاپ را ثبت کرد به علاوه امکان اعتبار سنجی عکس‌ها از نظر ابعاد، رنگ، رزولوشن و غیره هم وجود دارد. در بیشتر سیستم‌های چاپ پنل اختصاصی مشتری وجود دارد و امکانات مختلفی مانند سفارش انواع چاپ آنلاین، انتخاب روش ارسال، پرداخت بیعانه و ثبت‌ سفارش جدید را به مشتری ارائه می‌دهد‌.

● محاسبه‌ قیمت به صورت آنلاین

بسیاری از سیستم‌های سفارش‌گیری چاپ امکان محاسبه آنلاین قیمت با توجه به حجم، وزن و تعداد سفارش را دارد. به علاوه ایجاد قیمت‌های متفاوت برای گروه خاصی از مشتریان، ارائه کد تخفیف‌های مختلف و برگزاری جشنواره‌های تخفیفی از دیگر خدمات سیستم‌های سفارش‌گیری چاپ است.

● متصل شدن به درگاه‌های بانکی متفاوت

در این سیستم‌ها خیلی راحت می‌توان با هر روش و درگاه بانکی مد نظر سفارش را پرداخت کرد.

● مدیریت مشتریان

امکان ارسال پیامک به گروه‌های مختلف مشتریان وجود دارد و به مشتری دسترسی سریع برای مشاهده سابقه‌ فعالیت و گزارشات مالی می‌دهد.

● مدیریت سفارشات

گزارش‌گیری از سفارشات در فایل‌های مختلف، ارائه تصاویر کوچک از هر سفارش در کنار لیست سفارشات، امکان تغییر وضعیت گروهی سفارشات و غیره هم وجود دارد.

سیستم‌ سفارش‌گیری چاپ

مزایای سیستم‌ سفارش‌گیری چاپ آنلاین

بررسی مزایای سیستم سفارش‌گیری چاپ آنلاین باعث می‌شود آگاهانه انتخاب کنید. ویژگی‌های چاپ آنلاین را بالاتر مرور کردیم در ادامه با مزایای سیستم سفارش‌گیری چاپ بیشتر آشنا می‌شویم.

● تناسب بین کیفیت و قیمت

کیفیت در کنار قیمت منصفانه و صرفه جویی در وقت و هزینه از مزایای بسیار عالی سیستم‌های سفارش‌گیری چاپ آنلاین است و امروزه بین مردم به خوبی‌ جا افتاده و غالبا از این سیستم‌ها استفاده می‌کنند.

● زمان مناسب تحویل پروژه

دیگر نیازی به انتظار کشیدن برای خالی شدن وقت چاپخانه‌ها ندارید چرا که در این سیستم خیلی سریع پروژه انجام شده و تحویل مشتری می‌شود.

● تنوع بالای قالب‌های سفارشی

قالب‌های بسیاری در سیستم چاپ آنلاین وجود دارند که مشتری می‌تواند برای داشتن یک کار باکیفیت‌ یکی آنها را انتخاب و سفارش خود را ثبت کند.

● خدمات کافی

خدمات بسیاری از طراحی انواع‌ کاتالوگ، کارت ویزیت و غیره توسط سیستم‌‌های چاپ آنلاین به مشتری ارائه می‌شود و این دست مشتری برای انجام و ثبت‌ سفارش‌های متنوع را باز می‌گذارد.

● کاهش خطای چاپ

اینکه افراد بخواهند کار بدون هیچ ایرادی انجام شود طبیعی است و در این سیستم‌ها سفارشات چاپ بدون هیچ ایرادی تحویل مشتری می‌شود.

● سفارش 24 ساعته

اینکه بتوانید در هر ساعت از شبانه روز سفارش چاپ بدهید بسیار ایده‌آل است و سیستم سفارش‌گیری چاپ این امر را محقق کرده است.

● تضمین کیفیت خروجی‌

این که اکثر سیستم های سفارش‌گیری چاپ به مشتری تضمین کیفیت خروجی‌ فایل را می‌دهند بسیار خوب است و خیال مشتری را راحت می‌کند.

● امکان پرداخت آنلاین

طبیعتاً در یک سفارش‌گیری آنلاین تمام مراحل از جمله پرداخت هم آنلاین صورت می‌گیرد و این برای مشتریان مزیت مهمی محسوب می‌شود.

● سهولت سفارش‌ گیری

سهل و ساده بودن فرآیند سفارش‌گیری برای مشتریان یکی‌ از مزایای این سیستم‌ها محسوب می‌شود و تمام مراحل بدون هیچ سختی خاصی پیش می‌رود.

سیستم‌ سفارش‌گیری چاپ

سخن پایانی

حتما هنگام ثبت سفارش در سیستم‌ سفارش‌گیری چاپ آنلاین به سوابق سیستم و اعتبار آن توجه کنید و تمام سیستم‌ها را به دقت یررسی کنید تا در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید. فراموش نکنید هیچوقت کیفیت را فدای کمیت نکنید و گمان نکنید هر سیستمی که خدمات ارزان‌تری ارائه دهد حتما بهترین است. البته ممکن است چنین هم باشد اما حتما باید از تمام جوانب سیستم سفارش‌گیری را چک کنید و سپس ثبت سفارش کنید.
چک لیستی از سفارش خود بنویسید و در آن نکاتی که میخواهید در پروژه لحاظ شود، از رنگ، سایز و قالب طرح تا محدوده قیمتی و زمان تحویل پروژه و آن را با پشتیبانی سیستم سفارش‌گیری در میان بگذارید تا کار نهایی بدون ایراد به دست شما برسد. در صورتی که هر گونه سوالی درباره خدمات چاپ دارید آنها را پشتیبانی سیستم سفارش‌گیری منتخب‌تان در جریان بگذارید.

مطلب پیشنهادی: بارکد خوان های مناسب برای فروشگاه کدامند؟

پست های اخیر

VIEW ALL -

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

TOP