کاربرد کیوسک لمسی در فروشگاه ها

/ / بلاگ
کیوسک لمسی در فروشگاهها

در طول روز، مردم با سیستم های مختلف دیجیتالی در ارتباط هستند. هر چه کارکرد این سیستم ها، ساده، راحت و جذاب باشند، محبوبیت بیشتری در نظر مردم پیدا می کنند. امروزه تکنولوژی های به کار رفته در صفحات لمسی در حال پیشرفت است. در محیط های بزرگ مانند هتل ها، دانشگاه ها، فروشگاه ها، همایش ها، نمایشگاه ها(در نمایشگاه ها اجاره کیوسک لمسی پیشنهاد می شود) و غیره که با ازدحام جمعیت رو به رو هستیم، وجود یک راهنما، کمک زیادی خواهد کرد. این راهنما می تواند در قالب یک کیوسک لمسی یا استند لمسی ارائه شود. در این مقاله قصد داریم کاربرد کیوسک لمسی در فروشگاه ها و مراکز خرید را بررسی کنیم.

انتخاب کیوسک لمسی برای بسیاری از کسب و کارها می تواند انتخابی ایده آل باشد چرا که با کمک آن می توانند با سرعت بهتری به مشتریان خود خدمات رسانی کنند و موجب می شود که مشتریان در سریع ترین زمان ممکن به خرید خود برسند و کمتر معطل شوند.

تشخیص این که کدام مدل از کیوسک لمسی برای کسب و کار شما مناسب و ایده آل است اندکی دشوار است چرا که مدل های متنوعی از کیوسک وجود دارد که هر کدام از آن ها کاربردهای مخصوص به خود را دارند و شما باید در میان مدل های متنوع بهترین انتخاب را داشته باشید که از نتیجه کار رضایت کافی به دست بیاورید.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعات مفیدی را در ارتباط با کیوسک لمسی در فروشگاه ها با شما دوستان عزیز در میان بگذاریم که بتوانید با علم بیشتری خرید خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. اگر قصد انتخاب کیوسک لمسی برای فروشگاه خود را دارید این مقاله را از دست ندهید.

اطلاعاتی در ارتباط با کیوسک لمسی برای فروشگاه ها

اطلاعاتی در ارتباط با کیوسک لمسی برای فروشگاه ها

کیوسک لمسی، نوعی کیوسک سلف سرویس است که به مشتریان این اجازه را می دهد که به راحتی و با توجه به نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشند، اگر فروشگاهی بزرگ دارید و مشتریان بسیاری به فروشگاه شما وارد می شوند بهترین انتخاب برای شما خرید کیوسک لمسی است چرا که می تواند سرعت کار شما را افزایش دهد و رضایت مشتریان را به همراه دارد در واقع استفاده از این محصول نوعی برد دو طرفه است که موجبات رضایت هر دو طرف را به همراه دارد.

با توجه به تحقیقات بسیاری که از سوی صاحبان مشاغل صورت گرفته است این محصول علاوه بر این که اطلاعات مورد نیاز را به مشتریان ارائه می دهد می تواند در اطلاعاتی را از آن ها دریافت کند در واقع کیوسک لمسی همانند یک دستگاه به صورت خروجی و ورودی به صورت همزمان عمل می کند که با خودکار سازی فرآیند خرید و فروش سرعت ارائه خدمات به مشتریان را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و وظایف تکراری آن ها را کاهش می دهد و می تواند مزایای بسیاری را برای دو طرف به همراه داشته باشد که از مهم ترین این مزایا می تواند صرفه جویی در زمان برای کسب و کار اشاره کرد.

کیوسک لمسی می تواند اطلاعات، سرگرمی، پرداخت نقدی، توزیع بلیط را به راحتی و با کمک وای فای به نمایش بگذارد، همچنین این کیوسک ها را می توان از راه دور پشتیبانی کرد که نگهداری آن را آسان تر می کند.

انواع کیوسک لمسی

با توجه به طرفداران بسیاری که این محصول دارد مدل های متنوعی از کیوسک لمسی طراحی و به بازار عرضه شده است که هر کدام از آن ها مزایای مخصوص به خود را دارند. ما در ادامه به برخی از مدل های پرطرفدار آن اشاره خواهیم کرد:

کیوسک Wayfinding

بسیاری از کسب و کارهای بزرگ از این مدل از کیوسک لمسی استفاده می کنند که می توانند اطلاعات لازم را برای مشتریان خود به همراه داشته باشند و از این طریق به سود بسیاری دست پیدا کنند، کیوسک های راه یابی همانند یک نقشه عمل می کنند که می توانند به صورت دیجیتالی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مشتریان قرار دهند تا به راحتی بتوانند مسیر خود را پیدا کنند.

کیوسک های ورود

این نوع از کیوسک ها برای مکان های شلوغ کاربردی است که می تواند به بررسی بازدید کنندگان و کارکنان بپردازد و در زمان خروج کاربر می تواند آن را از نظر امنیتی چک کند؛ این مدل از کیوسک می تواند مزایای بسیاری را برای فروشگاه ها به همراه داشته باشد و از استفاده افراد سودجو بپرهیزد.

کیوسک های سفارس

این نوع از کیوسک های لمسی مزایای بسیاری را برای مشتریان به همراه دارد که در آن کاربران می توانند سفارش خود را به ثبت برسانند و هزینه ان را به صورت انلاین پرداخت کنند در واقع این کیوسک حس قدرت و انتخاب را به مشتری می دهد و می تواند برای وی بسیار لذتبخش باشد.

استفاده از این کیوسک سبب شده است که کارکنان فروشگاه ها نیز اوقات بیشتری را برای امور دیگر داشته باشند.

موارد مهم در زمان خرید کیوسک لمسی فروشگاه ها

موارد مهم در زمان خرید کیوسک لمسی فروشگاه ها

در زمان خرید کیوسک لمسی بهتر است به نکات وموارد بسیاری توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید. ما در ادامه به نکاتی اشاره خواهیم کرد که توجه به آن ها می تواند شما را در خرید کیوسک لمسی در فروشگاه ها کمک بسیاری کند.

طراحی

طراحی کیوسک لمسی، طراحی منحصر به فرد و ارگونومیکی دارد، بدنه این محصول مقاومت و استحکام بالایی در برابر دستکاری کاربران داشته باشد و در مقابل آن انعطاف پذیری بالایی دارد.

محدوده محصول

کیوسک های لمسی، عناصر ثابتی را طراحی می کند که در اندازه های مختلف 19 تا 42 اینچ مشخص شده اند و به شما این امکان را می دهد که محصولات با همدیگر ترکیب شود تا ظاهری حرفه ای و ثابت داشته باشد.

کیوسک لمسی در فروشگاه ها مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده است که دارای 10 نقطه فعال می باشد که می تواند تعاملات قابل اعتماد را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهد و کاربران می توانند با حرکات مختلف دست چون بشکن زدن، حرکت دادن و زوم کردن کار خود را راه بندازند.

از جمله مزایای استفاده از کیوسک لمسی فروشگاه ها می توان به سازگاری بالا با سیستم عامل های مختلف نظیر ویندوز 10 و 11 اشاره کرد.

شما کاربران عزیز می توانید از راهنمایی کارشناسان ما نهایت بهره و استفاده را ببرید تا بتوانید در هر زمان که نیاز داشتید از خدمات آن ها نهایت استفاده را کنید.

تمیزکاری راحت

طراحی این محصول به گونه ای است که حاشیه ای ندارد و با سطح صاف و شیشه ای که دارد امکان تمیز کردن را به بهترین شکل ممکن انجام داد.

مکانهای مورد استفاده کیوسک لمسی

کیوسک های لمسی و میزهای هوشمند با توجه به فضای شما، قابل طراحی هستند. صفحه نمایشگر آن می تواند به صورت قائم یا مورب ساخته شود. این سیستم ها از یک کامپیوتر مجهز بهره می گیرند و معمولاً از تمامی سیستم عامل ها، پشتیبانی می کنند.

در تصویر زیر می توانید مکانهایی که می توان از کیوسک و میز هوشمند استفاده کنید را مشاهده کنید.

مکان های مورد استفاده کیوسک لمسی

ما می توانیم شما را با توجه به نوع خدمات و محصولاتی که ارائه می کنید در کسب و کارتان راهنمایی و یاری دهیم. همچنین شما می توانید با توجه به نیاز خود اقدام به خرید یا اجاره کیوسک لمسی نمایید و خدمات خود را در مراکز فروش و نمایشگاه ها در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

برخی از کاربردهای کیوسک لمسی در فروشگاه ها

کیوسک و استند لمسی در هر مکانی با توجه به کسب و کار شما، خدمات مختلفی ارائه می دهند. در زیر به بعضی از این کاربردها در فروشگاه ها اشاره می کنیم:

اشتراک گذاری رویدادها: 

در فروشگاه ها، برای به اشتراک گذاری محصولات جدید، کیفیت و قیمت آن ها از کیوسک لمسی یا استند لمسی استفاده می شود. با این اقدام شما می توانید در خرید مشتری به آن کمک نمایید تا در انتخاب خود اشتباه کمتری را داشته باشد.

نقشه و مکان یابی: 

در بعضی فروشگاه های بزرگ، کیوسک لمسی راهنمای مناسبی برای پیدا کردن مکان و محصول مورد نظر می باشد. کیوسک ها دارای نرم افزارهای مختلفی می باشند که یکی از آنها نرم افزار میز خدمات الکترونیک می باشد. در این نرم افزار شما می توانید خدماتی از جمله معرفی فروشگاه و راهنمای طبقات و مسیرها و همچنین محصولات خود را به مشتریان ارائه دهید.

سفارش محصول: 

در بعضی از مجموعه ها، معمولاً از کیوسک لمسی برای سفارش محصول و پرداخت فاکتور استفاده می شود. این ویژگی بسیار حائز اهمیت بوده و شما می توانید از صف های طولانی در فروشگاه خود جلوگیری نمایید و مشتری در همان لحظه اقدام به پرداخت نماید و همچنین رضایت مشتری نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

تکریم ارباب رجوع: 

در بعضی از فروشگاه ها و مراکز خرید، استند لمسی به عنوان صندوق انتقادات و پیشنهادات عمل می کند. این امر سبب ایجاد ارتباط متقابل با مراجعه کنندگان می شود. این عمل را می توانید با نرم افزار های نظرسنجی در مراکز فروش خود راه اندازی نمایید.

نمایش کاتالوگ الکترونیکی: 

برخی از مشاغل مثل فروشگاه های لوازم خانگی برای معرفی محصولات خود از استند یا کیوسک لمسی استفاده می کنند. شما می توانید در راستای تکنولوژی حرکت نمایید و این اقدام شما می توانید یک راهنمای کامل بدون در نظر گرفتن نیروی انسانی برای کمک به خرید مشتری باشد. کیوسک لمسی قابلیت نمایش کاتالوگ و گالری تصاویر هر محصول را به مشتری می دهد.

مطلب پیشنهادی: تبلیغات و معرفی کسب و کار به وسیله استند لمسی

کاربرد کیوسک لمسی در فروشگاه های لوازم خانگی

کاربرد و استفاده کیوسک لمسی در فروشگاه ها و سازمان های مختلف بر کسی پوشیده نیست و لزوم وجود یک استند لمسی یا کیوسک لمسی در تمامی فروشگاه ها امری لازم و ضروری است. در ادامه به بررسی کاربرد استند لمسی در فروشگاه لوازم خانگی می پردازیم:

  1. با توجه به این که محصولاتی مانند یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و غیره حجیم هستند و فضای بسیاری را اشغال می کنند. بسیاری از فروشگاه های لوازم خانگی فضای لازم جهت نمایش این اجناس را ندارند. صاحبان این مشاغل می توانند با تهیه یک کیوسک لمسی علاوه بر این که محصولات خود را معرفی می کنند می تواننده مشتریان زیادی را نیز جذب کنند.
  2. ممکن است فروشنده به دلیل فضای محدود فقط بتواند یک مدل از هر محصول را در فروشگاه به نمایش بگذارد و مدل ها و رنگ های دیگر محصول در انبار موجود باشند. با تهیه یک کیوسک لمسی که بتواند همه محصولات را به کاربر ارائه دهد، این مشکل بر طرف خواهد شد و فرصت انتخاب بهتر به مشتری داده می شود.
  3. امروزه بسیاری از مشتریان علاقه دارند که وقتی میخواهند محصولی را خریداری کنند اطلاعاتی از کیفیت، اندازه و ابعاد محصول به دست آورند. کیوسک لمسی به مشتریان این امکان را می دهد که با خاطر آسوده محصول مورد نظر را بررسی کنند.
  4. در کنار تمامی موارد فوق یک خریدار همیشه تمایل دارد از فروشگاهی خرید کند که برایش جذاب و حرفه ای باشند. وجود یک استند لمسی در فروشگاه می تواند کسب و کار شما را صادقانه به نمایش بگذراند و نظر مشتریان را جلب کند.
کاربرد کیوسک لمسی در فروشگاه ها

کیوسک لمسی در فروشگاه لباس

کاربرد کیوسک لمسی در مراکز خرید

  1. کیوسک لمسی اطلاع رسانی مسیریاب و راهنمای مرکز خرید
  2. استند لمسی با محتوای کاتالوگ دیجیتال محصولات فروشگاه ها
  3. استند لمسی تبلیغاتی جهت ارائه تبلیغات مرکز خرید
  4. استند تاچ جهت اطلاع رسانی آب و هوا، مراسم و ایام خاص و فرهنگی و آمارهای خرید
  5. استند لمسی جهت اشتراک گذاری رسانه ها و شبکه های اجتماعی کسب و کار شما

کیوسک نوبت دهی

مزایای به کارگیری استند لمسی در مال ها و مراکز خرید و فروشگاه ها

  1. افزایش فروش
  2. جلب توجه مخاطبین و افزایش خرید آنی
  3. امکان استفاده از تبلیغات با استاندارد یکسان در شعب
  4. تکرارپذیری و امکان بروزرسانی مکرر
  5. کاهش هزینه های تبلیغات محیطی
  6. ایجاد درآمدهای جانبی از طریق ارائه محتوای تبلیغاتی شرکت ها و محصولات آن ها

تأثیر استند لمسی در فروشگاه ها و مراکز خرید

مطالعات محققان نشان داده تقریباً 68 درصد از مشتریان در مراکز خرید و فروشگاه ها تصمیم به خرید می گیرند. در این میان نمایشگرهای تبلیغاتی 7 برابر بیش از تبلیغات چاپی توجه مخاطبان را به خود جلب می کنند. از انواع نمایشگرهای تبلیغاتی، آن دسته از نمایشگرهایی که در افق دید مخاطبین قرار داشته و محتوای تبلیغاتی تعاملی دارند 42 تا 60 درصد تصمیم لحظه ای و آنی به خرید محصولات را در مشتری افزایش می دهند.

دلیل اهمیت کیوسک لمسی

با توجه به اهمیت بالایی که کیوسک لمسی برای کسب و کارها و بازدیدکنندگان دارد وجود آن در بسیاری از فروشگاه ها الزامی است و می تواند مزایای بسیاری را به همراه داشته باشد و روشی کاربرپسند است که می تواند نیاز آن ها را برآورده کند و بیشترین استفاده را برای مناطقی دارد که تمایل دارند که امور مورد نظر را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

مطلب پیشنهادی: اینتراکتیو مارکتینگ چیست و چه کاربردی دارد

پست های اخیر

VIEW ALL -

1 Comment to “ کاربرد کیوسک لمسی در فروشگاه ها”

  1. علی says :پاسخ

    عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

TOP