تبلیغات و معرفی کسب و کار به وسیله استند لمسی

/ / بلاگ
تبلیغات در کسب و کار با کیوسک لمسی

در فضای رقابتی کسب و کار امروز، تبلیغات مؤثر، نقشی اساسی در جلب‌توجه مصرف‌کنندگان ایفا می‌کند. در همین راستا یکی از رویکردهای نوآورانه که موردتوجه قرارگرفته است، معرفی کسب و کار به وسیله استند لمسی است. این مفهوم منحصربه‌فرد تکنیک‌های تبلیغات سنتی را با یک تجربه لمسی ترکیب می‌کند، برای حواس جذاب است و مشتریان بالقوه را در سطح عمیق‌تری درگیر می‌کند.

اگر می‌خواهید کسب و کار خود را با استفاده از روش‌های نوین و تأثیرگذار در ذهن مخاطبان، معرفی نمایید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اهمیت و تأثیر این استراتژی تبلیغاتی نوین به وسیله استند لمسی را بررسی کرده و مزایا و چالش‌های بالقوه آن را تجزیه‌وتحلیل کنیم. همچنین قصد داریم اثربخشی این روش در جذب مشتریان را نیز ارزیابی کرده و به شما دید درستی از آن ارائه دهیم.

امروزه تولید نرم افزارهای موبایل و کامپیوتر یک صنعت پر سود به شمار می آید و شرکت های برنامه نویسی و تولید کنندگان نرم افزار های اندرویدی و ویندوزی نیاز به معرفی و تبلیغات برای نرم افزار و بازی های تولید شده خود را دارند یکی از نحوه های معرفی خدمات شرکت در نمایشگاه ها می باشد اما بهترین روش برای جلب توجه مراجعین به سالن و غرفه برای معرفی اپیلیکیشن نرم افزار و یا برنامه ساخته شده توسط شرکت شما چیست؟

کیوسک لمسی نمایشگاهی

کیوسک لمسی نمایشگاهی نوعی کیوسک با صفحه نمایش صنعتی و لمسی است. که با توجه به قابلیت هایی که دارد به صورت کیوسک نمایشگاهی با قیمت مناسب راه اندازی می شود.

امروزه کیوسک های لمسی تبلیغاتی جایگزین استند و بنرهای تبلیغاتی شده و صنعت چاپ را به چالش کشیده است. این کیوسک ها مجهز به صفحه نمایش LED بوده و قابلیت پخش هر فرمت دیجیتالی فایل های تبلیغاتی را دارند.

کیوسک نوبت دهی
این کیوسک ها در دو نوع ساده و لمسی ساخته می شوند. نوع ساده ابزار عالی برای نمایش بنرها و تبلیغات و نوع لمسی برای گرفتن سفارش، خرید، نظر سنجی و نوبت دهی است. به دلیل استفاده از صفحه نمایش های صنعتی، استفاده 24 ساعته در فضای نمایشگاه را تضمین می کند. یکی دیگر از ویژگی های استفاده از نمایشگرهای صنعتی، نوردهی بیشتر، ضخامت کمتر و طراحی زیباتر نسبت به مانیتورهای معمولی است. سیستم عامل این کیوسک ها توسط مشتریان از نوع ویندوز و یا اندروید سفارش داده می شوند.

استند لمسی یا همان وب کیوسک لمسی یک دستگاه هوشمند با سیستم عامل اندروید و ویندوز می باشد که دارای صفحه نمایش بزرگ تمام لمسی با قابلیت های یک موبایل هوشمند و یا یک رایانه ی کامل است، استند های لمسی می توانند بهترین گزینه برای تبلیغ و یا معرفی سازمان و نرم افزار تولید شده شرکت شما می باشد. استدهای لمسی خود دارای پایه هستن و احتیاج به نصب بر روی دیوار ندارند و به راحتی جابجا و در هر جایی می توان دستگاه را راه اندازی کرد.

دلایل استفاده از کیوسک تبلیغاتی

از استند لمسی می توان در شرکت نرم افزاری و یا سمینارها و هر جایی که نیاز به معرفی نرم افزار خود دارید استفاده کنید کیوسک های لمسی و یا همان استند لمسی دارای صفحه نمایش با کیفیت  FULL HD با صفحه نمایش ضد باز تاب نور می باشد که از هر زاویه ای امکان نمایش تصویر را داشته باشد و همینطور قابلیت شناسایی 10 نقطه همزمان به وسیله ی پنل تاچ و تکنولوژی آی آر را دارد. از دیگر مزیت های این پنل تاچ شناسایی نقطه ی اشاره بدون نیاز به لمس و یا اثر انگشت مستقیم می باشد و به هر وسیله ای و یا حتی با وجود دستکش امکان کار با این دستگاه فراهم می باشد. در هنگام معرفی نرم افزار اندروید و یا نرم افزار ویندوزی وجود بلندگوهای قدرتمند با صدای دالبی این دستگاه کار را تمام می کند و شما همانند یک موبایل غول پیکر در کنار خود احساس قدرت و کارایی راحت می کنید.

رقابت میان برنامه نویسان به ویژه تولیدکنندگان بازی های موبایل ایرانی و نرم افزارهای کاربردی بسیار زیاد است پس بهترین فرصت خرید استند لمسی و شروع تبلیغات در نمایشگاه ها و سمینار ها برای نرم افزار و بازی های تولید شده توسط شرکت تولید کننده نرم افزاری شما می باشد. اگر میخواهید به سرعت پیشرفت کنید و نرم افزار تولید شده توسط شما برای موبایل یا نرم افزار کامپیوتری خود را تبلیغ کنید تا همه بشناسند بهترین راه استفاده از نمایشگرهای لمسی مدل ساینا عمودی برای نرم افزار و یا بازی های اندرویدی می باشد و مدل ویستا مناسب نرم افزارهای ویندوزی که تمامی محصولات با 18 ماه ضمانت شرکت دیتک سیستم خدمت شما تحویل داده می شود.

میز لمسی تبلیغاتی

کاربردهای استندهای لمسی 

کاربردهای کیوسک اطلاع‌رسانی به شرح زیر است:

  • بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و درمانگاه‌ها
  • ارگان‌ها، سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها
  • مراکز خرید، پاساژهای اداری و تجاری
  • فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • فرودگاه‌ها، پایانه‌ها
  • هتل‌ها
  • آژانس‌های مسکن
  • برج‌های مسکونی
  • نمایندگی‌های فروش خودرو

مطلب پیشنهادی: کیوسک لمسی در نمایشگاه ها و همایش‌ ها

ویژگیهای کیوسک های لمسی تبلیغاتی

  1. صفحه نمایش ال‌ای دی با کیفیت فول HD
  2. پشتیبانی از انواع فایل‌های صوتی و تصویری و مالتی مدیا
  3. نمایش همزمان چندین محتوا با قابلیت تقسیم صفحه نمایش به چند ناحیه
  4. بدنه آلومینیومی مقاوم
  5. پشتیبانی از شبکه و امکان اتصال به اینترنتبی سیم
  6. نرم‌افزار مخصوص برای مدیریت تبلیغات و محتوای نمایشی
  7. راه‌اندازی و استفاده آسان
  8. تنوع در سایز

کیوسک لمسی

تمامی شرکت های توسعه دهنده برنامه و بازی های کامپیوتری و موبایل که اپیلیکیشن خود را در کافه بازار و یا پلی استور و دیگر مارکت های موبایل برای دانلود قرار دادند برای معرفی و شناساندن تیم و مجموعه خود به همراه نرم افزار خود می توانند با تهیه و خرید یک استند لمسی سیستم عامل اندرویدی همانند یک موبایل با صفحه نمایش 50 اینچی از آن بهره بگیرند.

یکی از بهترین مدل های استند لمسی که تمام قابلیت یک موبایل بزرگ را دارد استند لمسی مدل ساینا 50 اینچ برند دیتک سیستم می باشد که دارای صفحه نمایش ضد ضربه مناسب نمایشگاه ها، شرکت ها و اماکن عمومی می باشد. مدل استندهای ساینا قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای و کابل LAN را دارد که میتواند علاوه بر اجرای نرم افزار و بازی هایی که نیاز به دسترسی اینترنت دارند سایت و مجموعه ی شما را برای مخاطبین پرزنت کرد.

امروزه تبلیغات یکی از مهمترین ارکان برای پیشرفت در مجموعه شغلی و برند سازی محصول و یک سازمان می باشد برای تبلیغات می توان از انواع مدل سئو سایت استند و کیوسک های لمسی یا تعاملی مجموعه دیتک سیستم استفاده کرد. استندهای لمسی دیتک سیستم دارای 18 ما ضمانت و قابلیت شخصی سازی لوگو و طراحی رنگ و بدنه متناسب با تم سازمانی شرکت شما می باشد.

استند های لمسی در مدل های 19 الی 50 اینچ عمودی و افقی با سیستم عامل های مختلف تولید و عرضه می شود برای معرفی و تبلیغ نرم افزار بهترین وسیله خرید استند لمسی و شرکت در نمایشگاه ها می باشد پس همین حالا برای معرفی برنامه اپیلیکیشن خود برای تبلیغ نرم افزار خود با خرید استند لمسی، فروش و میزان دانلود بازی و برنامه خود را در کافه بازار و دیگر مارکت ها بالا ببرید.

مطلب پیشنهادی: کاربرد کیوسک های تعاملی در مراکز عمومی

مزایای-استفاده-از-استندهای-لمسی-برای-معرفی-کسب-و-کار

مزایای استفاده از استندهای لمسی برای معرفی کسب و کار

در ابتدا بیاید باهم مزایایی که این روش تبلیغاتی برای کسب‌وکارها در پی دارد را باهم مرور کنیم. این مزایا عبارت‌اند از:

امکان تعامل بیشتر با مصرف‌کنندگان

استندهای لمسی راهی تازه و تعاملی برای ارتباط با مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهند. با گنجاندن تماس در کمپین‌های تبلیغاتی، کسب‌وکارها می‌توانند تجربه‌ای همه‌جانبه‌تر را ایجاد کرده و ارتباط عاطفی بین محصول یا خدمات و مشتری احتمالی ایجاد کنند. تحقیقات نشان داده است که احساسات لامسه می‌تواند تأثیر عمیقی بر حافظه داشته باشد؛ به این معنی که با درگیر کردن حس لامسه، کسب‌وکارها می‌توانند یادآوری و شناخت برند را در بین مخاطبان هدف خود تقویت کنند.

ایجاد حس کنجکاوی در مشتریان

یک تاچ استند می‌تواند به‌عنوان ابزاری مؤثر برای معرفی یک کسب و کار یا محصول جدید به بازار باشد. برخلاف شکل‌های سنتی تبلیغات، مانند بیلبوردها یا تبلیغات تلویزیونی، یک استند لمسی تجربه‌ای دست اول از پیشنهادات را به مشتریان ارائه می‌دهد. با اجازه دادن به افراد برای تعامل فیزیکی با یک محصول یا خدمات، کسب‌وکارها می‌توانند حس کنجکاوی و علاقه را در افراد ایجاد کرده و به‌طور مؤثر خود را از رقبای متمایز کنند که صرفاً به تبلیغات دیداری یا شنیداری متکی هستند.

چالش‌های پیش روی تبلیغات به وسیله استند لمسی

علیرغم مزایای بالقوه‌ای که این نوع روش تبلیغاتی دارد، اجرای استراتژی تبلیغات لمسی ممکن است چالش‌های خاصی را ایجاد کند. یکی از این چالش‌ها نیاز به یافتن تعادل مناسب بین ایجاد یک تجربه عملی و حفظ یکپارچگی محصول است. اطمینان از اینکه استند لمسی برای مقاومت در برابر تعامل مداوم و در عین حال حفظ ظاهر اصلی خود ساخته شده است، می‌تواند یک تلاش دشوار باشد؛ بنابراین، کسب‌وکارها باید برای اطمینان از دوام و جذابیت، روی مواد محکم و جذاب سرمایه‌گذاری کنند.

علاوه بر این، موفقیت یک کمپین تبلیغاتی لمسی به‌شدت به ثبات و کیفیت پیامی که منتقل می‌کند بستگی دارد. ارتباط واضح و مختصر بسیار مهم است، زیرا مشتری بالقوه باید هدف، ارزش و نقاط فروش منحصربه‌فرد محصول یا خدمات را در مدت کوتاهی درک کند. اگر تاچ استند نتواند به‌طور مؤثر این جزئیات کلیدی را به اشتراک بگذارد، این خطر وجود دارد که به‌عنوان یک حقه صرف دیده شود، نه یک فرصت واقعی برای تعامل.

کاربردهای-استندهای-لمسی

کاربردهای استندهای لمسی

حال که با مزایا و چالش‌های بهره‌گیری از تاچ استند در معرفی کسب‌وکارها آشنا شدید، بهتر است بدانید که این روش تبلیغاتی در مکان‌های مختلف کاربرد داشته و از آن استفاده می‌شود. برخی از این کاربردها به شرح زیر است:

بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و درمانگاه‌ها

استفاده از استندهای لمسی در بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و محیط‌های بالینی شیوه تعامل متخصصان مراقبت‌های بهداشتی با فناوری را متحول کرده و کارایی و اثربخشی کلی این محیط‌ها را افزایش داده است. صفحه‌نمایش‌های لمسی به‌گونه‌ای طراحی شده اند که بسیار پاسخگو باشند و به متخصصان مراقبت های بهداشتی اجازه می‌دهند تا به‌سرعت به سوابق بیمار، داده های ورودی و کنترل دستگاه های پزشکی تنها با یک لمس دسترسی داشته باشند. این سهولت استفاده، زمان صرف شده برای پیمایش در سیستم‌های پیچیده را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و کارکنان مراقبت‌های بهداشتی را قادر می‌سازد تا زمان بیشتری را به مراقبت از بیمار و تصمیم‌گیری حیاتی اختصاص دهند.

ارگان‌ها، سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها

استفاده از استندهای لمسی در زمینه‌های مختلف، از ارگان‌ها و سازمان‌ها گرفته تا وزارتخانه‌ها، نقش مهمی در تسهیل ارتباطات مؤثر و هم‌افزایی بین افراد دارد. در محیط سازمانی، این استندها می‌توانند کار تیمی و همکاری را در بین کارکنان افزایش دهند.

مراکز خرید، پاساژهای اداری و تجاری

با استفاده از کیوسک‌های تعاملی که به‌صورت استراتژیک در سراسر مرکز خرید قرارگرفته‌اند، مشتریان می‌توانند به‌راحتی به فهرست راهنمای فروشگاه‌ها دسترسی داشته باشند، اطلاعات محصول را بیابند و حتی خرید کنند. این نه‌تنها باعث صرفه‌جویی در وقت خریداران می‌شود، بلکه بار کارکنان خدمات مشتری را نیز کاهش می‌دهد. علاوه بر این، می‌توان از استندهای برای تبلیغات و پیشنهادات هدفمند استفاده کرد.

به همین ترتیب استندهای لمسی جای خود را در فضاهای اداری و محیط‌های کاری پیدا کرده‌اند. با نصب این کیوسک‌ها در مکان‌های مشترک یا خارج از اتاق جلسات، کارمندان می‌توانند به‌سرعت برنامه‌های جلسات را بررسی کنند، اتاق‌های کنفرانس را رزرو کنند و به به‌روزرسانی‌های مهم شرکت دسترسی پیدا کنند. چنین راحتی باعث تقویت همکاری کارآمد بین اعضای تیم می‌شود و نیاز به برنامه‌ریزی دستی را از بین برده و درنتیجه بهره‌وری را افزایش می‌دهد.

علاوه بر موارد فوق، می‌توان از تاچ استند در این مکان‌ها نیز استفاده کرد:

  • فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • فرودگاه‌ها، پایانه‌ها
  • هتل‌ها
  • آژانس‌های مسکن
  • برج‌های مسکونی
  • نمایندگی‌های فروش خودرو
  • شرکت مهاجرتی

نتیجه‌گیری

در پایان، معرفی استندهای لمسی یک رویکرد هیجان‌انگیز و نوآورانه برای تبلیغات ارائه می‌کنند که مشتریان بالقوه را در سطوح حسی مختلف مجذوب خود می‌نمایند. با جلب‌توجه به حس لامسه، کسب‌وکارها می‌توانند تجربیات به‌یادماندنی و غوطه‌وری را در ذهن مشتریان ایجاد کنند و ارتباطات عاطفی بین محصول یا خدمات و مصرف‌کننده را تقویت کنند. بااین‌حال، چالش‌هایی مانند یافتن تعادل بین دوام و جذابیت زیبایی‌شناختی و همچنین ارائه یک پیام واضح و مختصر، باید برای اطمینان از موفقیت یک کمپین تبلیغاتی با استند لمسی موردتوجه قرار گیرد.

پست های اخیر

VIEW ALL -

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

TOP