خرید کیوسک لمسی و مزایای استفاده از آن

/ / بلاگ
خرید کیوسک لمسی و مزایای استفاده از آن

خرید کیوسک لمسی برای شما مناسب است یا خیر؟

در این عصر مدرن که با پیشرفت های سریع تکنولوژی مشخص می شود، استفاده از کیوسک های لمسی به طور فزاینده ای در صنایع مختلف رایج شده است و مزایای بی شماری را برای کاربران خود فراهم می کند. در نتیجه، درک مزایای خرید کیوسک لمسی ، صاحبان مشاغل و کارآفرینان را قادر می‌سازد تا از پتانسیل کامل این فناوری نوآورانه استفاده کنند.

کیوسک لمسی چیست؟

کیوسک لمسی نوعی دستگاه نمایشگر تعاملی است که به کاربران امکان می دهد از طریق حرکات لمسی با محتوای دیجیتال تعامل داشته باشند. این کیوسک لمسی شامل یک عدد صفحه تاچ می باشد که با تماس انگشت و یا قلم مخصوص در هر قسمت آن آیتم های صفحه را در آن قسمت انتخاب می کند.

استفاده از این کیوسک می تواند روش های سنتی قبل را کنار زده و با استفاده از تکنولوژی روز و پرسرعت و بدون اشتباه در انجام امور کمک نماید، از این کیوسک ها می توان برای نمایش اطلاعات، سرگرمی، برقراری ارتباط، فروش بلیط، پرداخت و دریافت پول استفاده نمود، علاوه بر آن استند های لمسی قابلیت اتصال به اینترنت و بروزرسانی نرم افزاری را دارند و علاوه برآن می توان از راه دور به آنها متصل شد تا تغییرات را بر روی آن به راحتی اعمال نمود، در نهایت استندهای لمسی دامنه گسترده ای از ابعاد و سایز دارند که بنابر لزوم استفاده می توان شخصی سازی نمود.

کیوسک تعاملی

میز لمسی

فروش میز لمسی دیتک سیستم

چرا کیوسک های لمسی مهم هستند؟

در جامعه مبتنی بر فناوری ما، کیوسک های لمسی به دلیل توانایی آنها در بهبود تجربه کاربر تعاملی اهمیت قابل توجهی یافته اند. کیوسک های لمسی که به عنوان ابزارهای همه کاره برای انتشار و تعامل اطلاعات ظاهر می شوند، به طور یکپارچه شکاف بین کاربران و محتوای دیجیتال را پر می کنند. اهمیت کیوسک های لمسی در آن است که کاربری راحت و دردسترس را برای عموم قرار می دهد و بدون نیاز به اپراتور 24 ساعت روز و 7 روز هفته در دسترس هستند. این دستگاه های عموما در اماکنی قرار می گیرند که دسترسی به آن ها راحت و بدون دردسر باشد تا بتوان از آن در جهت درست و کارآمد استفاده نمود.

از انجایی که سیستم عامل کیوسک لمسی ویندوز یا اندروید می باشد و از لحاظ سخت افزاری قابل ارتقا و تغییر می باشند، امکان شخصی سازی و اعمال تغییرات در سخت افزار باعث می شود تا بهینه ترین حالت ممکن برای ارائه خدمات ایجاد گردد.

انواع کیوسک فروشگاهی و کاربردآن

مثال هایی از کاربرد کیوسک لمسی

تطبیق پذیری کیوسک های لمسی به آنها اجازه می دهد تا برای صنایع و بخش های مختلف سفارشی شوند. از محیط‌های خرده‌فروشی گرفته تا امکانات مراقبت‌های بهداشتی. این کیوسک ها را می‌توان برای برآورده کردن الزامات خاص در هر کسب و کاری مورد استفاده قرار داد. به عبارت دیگر کاربرد این فناوری در همه حیطه ها دیده می شود. به عنوان مثال:

مسیریابی و تبلیغات

یکی از کاربردی ترین استفاده های از کیوسک لمسی در مراکز خدماتی و تجاری استفاده از این دستگاه ها به عنوان ارائه خدمات مسیریابی و جانمایی می باشد.

یک دیتابیس جامع و کامل از آدرس، شماره تماس و سایر اطلاعات از فروشگاه ها و اتاق ها و خدماتی که در آن ارائه می شود باعث می شود بازدید کننده یا ارباب رجوع راحت تر بتواند محل ارائه خدمات مورد نیاز خود را پیدا کند و از زمان خود بهره کامل تر و مفیدی کسب نماید و در وی ایجاد رضایتمندی بیشتری از آن سازمان ایجاد شود.

کیوسک پرداخت

کیوسک پرداخت، استندی متشکل از صفحه نمایش لمسی، سیستم عامل و سیستم های پرداخت نظیر NFC، دستگاه کارتخوان و یا سایر روش های پرداخت می باشد. عمده استفاده این کیوسک ها در مراکز فروش بلیط قطار و هواپیما، سینما ها، مراکز ورزشی، مراکز خدمات درمانی، رستوران ها و غیره می باشد که بدلیل حذف اپراتور از پیچیدگی های تعامل انسانی جلوگیری میکند.

کیوسک اطلاع رسانی

یکی از مهم ترین اهداف استفاده از کیوسک اطلاع رسانی، دردسترس قرار دادن اطلاعاتی است نیاز است تا کاربر از آن ها مطلع باشد و از آن استفاده نماید.

استند اطلاع رسانی می تواند توسط نرم افزاری مشخص مجهز شود تا اطلاعات جهت برقراری ارتباط، سرگرمی و آموزشی را ارائه نماید. نظیر این کیوسک ها را می توان در موزه ها، پارک های ملی، کتابخانه ها، فرودگاه ها و سایر اماکن عمومی استفاده نمود.

کیوسک سفارش گیر رستورانی

کیوسک سفارش گیر رستورانی از محبوبیت بالایی در بین مشتریان رستوران قرار دارد که مراجعه کننده را ترغیب به استفاده از آن میکند و به دلیل راحتی استفاده و تسریع در انجام امور رضایت مشتری را نیز به همراه دارد. امکان انتخاب منو و غذا افزودن نوشیدنی و سالاد و انتخاب نحوه پرداخت از امکاناتی است که استند سفارش گیر در اختیار مشتریان قرار میدهد. که این امر باعث می شود تا نیروهای رستوران بیشتر وقت خود را صرف ارائه خدمات به مشتریان و به موقع رساندن سفارشات به دست آن ها باشد و نیاز به حضور فیزیکی آن ها در پای صندوق پرداخت نباشد. همچنین از این کیوسک لمسی می توان به عنوان رزرو میز و نظر سنجی نیز استفاده نمود.

استند لمسی

استند لمسی ساینا

کیوسک های کاتالوگ محصولات

کیوسک های لمسی کاتالوگ محصولات جای خود را در مشاغلی مانند نمایشگاه های خودرو و خرده فروشان مد پیدا کرده اند. این کیوسک ها به مشتریان اجازه می دهند تا جزئیات محصول را بررسی ، تصاویر با کیفیت بالا را مشاهده و حتی مشخصات را با هم مقایسه نمایند.

کیوسک های یادگیری تعاملی

موسسات آموزشی به طور فزاینده ای کیوسک های لمسی یادگیری تعاملی را اجرا می کنند. این کیوسک ها محتوای چند رسانه ای جذاب، تورهای مجازی و منابع آموزنده را به دانش آموزان ارائه می دهند که محیط یادگیری فراگیرتر و شخصی سازی شده را تسهیل می کند.

کیوسک های بازی و سرگرمی

مکان‌های سرگرمی و پاساژهای بازی از کیوسک‌های لمسی بازی تعاملی استقبال کرده‌اند. این کیوسک‌ها با فراهم کردن دسترسی به انواع بازی‌ها، تابلوهای امتیازات و گزینه‌های چند نفره، تجربه بازی همه جانبه‌ای را به کاربران ارائه می‌دهند و افراد در هر سنی را مجذوب خود می‌کنند.

کیوسک های نظارت بر سلامت

کیوسک های لمسی نظارت بر سلامت در مراکز پزشکی، داروخانه ها و مراکز تناسب اندام محبوبیت پیدا کرده اند. این کیوسک‌ها که به حسگرهای پیشرفته مجهز شده‌اند، می‌توانند علائم حیاتی، BMI را اندازه‌گیری کنند و توصیه‌های بهداشتی شخصی‌سازی شده را ارائه دهند و کاربران را تشویق کنند که به طور فعال بر سلامتی خود نظارت کنند.

مطلب پیشنهادی: اجاره و خرید کیوسک‌ لمسی در تهران

مزایای استفاده از کیوسک لمسی

کیوسک لمسی مزایای زیادی برای اکثر فعالیت های تجاری و صنعتی به همراه دارد که در زیر به برخی از این ویژگی ها اشاره می شود:

افزایش فروش

با حذف اپراتور این امکان به مشتری داده می شود که به دلخواه خود و با رضایتمندی کامل بدون مزاحمت تعامل خود با کیوسک را انجام داده و خدماتی که می خواهد دریافت کند و تجربه خوب و دلنشینی از آن داشته باشد. خیلی از مشتریان اینگونه راحت هستند که خود سفارشات ثبت کرده و پرداخت را انجام دهند، پس یک کیوسک لمسی می تواند باعث افزایش فروش شود.

ایجاد موقعیت جدید

کیوسک لمسی این امکان را به تولید کننده و یا ارائه دهنده خدمات میدهد تا بتواند محصولات جدید خود را معرفی نماید و ایجاد موقعیت جدید برای فروش محصولات و خدمات خود نماید.

از ان جایی که این کیوسک ها می توانند در اماکن مختلف و پر تردد قرار گیرند، این خدمات جدید به راحتی اطلاع رسانی شده و در به آگهی عموم می رسد.

کاهش هزینه ها

با خرید کیوسک‌های لمسی، کسب‌وکارها می‌توانند با خودکار کردن فرآیندهایی که قبلاً به صورت دستی انجام می‌شد، عملیات خود را ساده‌تر کنند؛ اگرچه برای تهیه کیوسک لمسی ار ابتدا لازم است مبلغی پرداخت شود اما بدلیل حذف صندوقدار و به طبع آن برخی هزینه ها نظیر حقوق و بیمه کارکنان صندوق و همچنین کاهش امکان خطای انسانی در کار باعث می شود با گذشت زمان بازگشت سرمایه اولیه و سوددهی این محصول به خوبی نشان داده شود.

رضایتمندی بیشتر مشتری

قطع به یقین یکی از بهترین ویژگی ها و مزایای این محصول ایجاد رضایت مندی در مشتری و ارائه خاطره خوب از دریافت خدمات می باشد. استند لمسی کمک میکند تا خدمات مفیدتری را ارائه دهید، از اتلاف وقت کاسته و باعث می شود تا ارباب رجوع آزادی بیشتری داشته باشد.

میز-خدمات-الکترونیک

افزایش تجربه کاربر و رضایتمندی مشتریان

طراحی کاربر محور کیوسک های لمسی، تعامل کلی را بهبود می بخشد و تجربه ای بصری را به کاربران ارائه می دهد. با ضربه زدن یا کشیدن انگشت روی صفحه کیوسک، افراد می توانند به اطلاعات دسترسی پیدا کنند، منوها را هدایت کنند و تراکنش ها را با کارایی و راحتی بیشتر انجام دهند. این تجربه کاربر افزایش یافته باعث ایجاد رضایت، افزایش وفاداری مشتری و افزایش بهره وری می شود.

بهینه سازی زمان با خرید کیوسک لمسی

کیوسک های لمسی زمان انتظار را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند، زیرا کاربران می توانند به طور مستقل تراکنش ها را انجام دهند و بدون اتکا به کمک کارکنان به اطلاعات دسترسی داشته باشند. این بهینه‌سازی زمان به‌ویژه در محیط‌های پرسرعت مانند فرودگاه‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه‌های خرده‌فروشی که در آن رضایت مشتری به سرعت و راحتی بستگی دارد، بسیار مهم است.

افزایش دسترسی به اطلاعات

این تجهیزات اطلاعات زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهند. از نقشه های تعاملی گرفته تا کاتالوگ محصولات. کاربران می توانند طیف وسیعی از اطلاعات را کشف کنند و این موضوع آنها را قادر می سازد تا تصمیمات آگاهانه بگیرند. کتابخانه ها، موزه ها و مؤسسات آموزشی به طور فزاینده ای از کیوسک های لمسی استفاده می کنند تا مخزن جامعی از دانش و منابع را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها بهبود یافته است

یکی دیگر از مزایای خرید کیوسک لمسی و استفاده از آن جمع آوری داده ها است. کسب‌وکارها می‌توانند داده‌های ارزشمند مشتری، از جمله الگوهای خرید، بازخورد و ترجیحات را جمع‌آوری کنند. این داده ها را می توان برای تنظیم استراتژی های بازاریابی، شخصی سازی تجربیات مشتری و بهینه سازی عملیات مورد استفاده قرار داد. چنین بینش‌هایی باعث رشد کسب‌وکار می‌شوند، زیرا شرکت‌ها می‌توانند با درک عمیق از رفتار مصرف‌کننده تصمیم‌های مبتنی بر داده‌ها بگیرند.

دسترسی و فراگیری برای تمامی افراد

کیوسک های لمسی دسترسی افراد دارای معلولیت را ارتقا می دهند و دسترسی برابر به اطلاعات و خدمات را تضمین می کنند. این کیوسک‌ها با ارائه رابط‌های کاربری قابل تنظیم و فناوری‌های کمکی مانند قابلیت تبدیل متن به گفتار، به پر کردن شکاف دیجیتالی کمک می‌کنند و افراد با نیازهای متنوع را برای مشارکت کامل در جامعه توانمند می‌سازند.

تبلیغات مقرون به صرفه و خود تبلیغی

این فناوری فرصت‌هایی را برای کسب‌وکارها برای نمایش محتوای تبلیغاتی، تبلیغات و برندسازی فراهم می‌کند. کیوسک‌ها با استفاده از جلوه‌های بصری چشم‌گیر و ویژگی‌های تعاملی، به‌عنوان پلت‌فرم‌های تبلیغاتی مؤثر عمل می‌کنند، مشتریان را درگیر می‌کنند و آگاهی از برند را بدون تحمیل هزینه‌های مکرر ارتقا می‌دهند.

خرید کیوسک لمسی برای شما مناسب است یا خیر؟

همانطور که در مقدمه این مقاله اشاره شد، حال که با کیوسک لمسی، کاربرد و ویژگی های آن آشنا شدید می توانید برای تجارت خود یک تصمیم مناسب جهت تهیه و یا اجاره کیوسک لمسی و ارائه خدمات بهتر به مشتریان و ایجاد رونق در کسب کار خود بگیرید، یک مدیر موفق و باهوش همواره سعی در ارائه بهترین نوع خدمات و معرفی هرچه بهتر محصولات خود به مشتریان دارد و از هر فرصتی برای بالاتر بردن سطح کیفی خود کمال استفاده را می برد.

اینک که با مزایای استند لمسی آشنا شدیم میدانیم که استفاده از این محصولات در هر تجارتی می تواند بخشی از موفقیت ان را تضمین نماید، خرید و یا اجاره کیوسک لمسی از یک کمپانی معتبر که دارای تجربه کافی در تولید و ساخت آن دارد بسیار پر اهمیت می باشد همچنین باید بدانید که علاوه بر خرید کیوسک لمسی این وسیله نیاز به پشتیبانی و درصورت نیاز سرویس سالیانه آن نیز اهمیت فراوانی برخوردار است، شما با کسب مشاوره از مشاوران کارکشته و مجرب گروه فناوران دانش پژوه کاسپین می توانید انتخاب مناسبی جهت خرید کیوسک لمسی داشته باشید و یا درصورت تمایل می توانید از سرویس اجاره این شرکت بهرمند شوید.

نتیجه گیری

خرید کیوسک لمسی مزایای متعددی مانند تجربه کاربری پیشرفته، افزایش کارایی و صرفه جویی در هزینه را ارائه می دهد. علاوه بر این، این کیوسک های تعاملی بهینه سازی زمان، بهبود دسترسی به اطلاعات و تصمیم گیری مبتنی بر داده را تسهیل می کنند. همانطور که کیوسک های لمسی به تکامل خود ادامه می دهند، پتانسیل آن ها برای ارتقای فراگیر بودن، تعاملات بدون تماس و برنامه های کاربردی همه کاره، آنها را به عنوان ابزاری ارزشمند برای کسب و کارها و موسسات در جامعه پیشرفته ما از نظر فناوری قرار می دهد.

مطلب پیشنهادی: 5 نکته درباره اجاره کیوسک لمسی

پست های اخیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

TOP