نرم افزار سفارش گیر رستوران

جهت دریافت قیمت نرم افزار سفارش گیر رستوران دیتک سیستم فرم زیر تکمیل نمایید.

درج شماره تلفن همراه و نام و نام خانوادگی جهت دریافت قیمت الزامی می باشد.

درخواست قیمت نرم افزار سفارش گیر

شما عزیزان همچنین میتوانید از طریق واتساپ با شماره ۰۹۳۳۲۷۵۱۶۴۹ و یا شماره ثابت ۴۶۰۱۸۵۳۶-۰۲۱ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در عصر دیجیتال امروزی، کسب و کارها به طور فزاینده ای به نرم افزار کیوسک به عنوان راهی کارآمد برای تعامل با مشتریان روی می آورند. راه‌حل‌های نرم‌افزار کیوسک قابل تنظیم هستند و چندین ویژگی را ارائه می‌دهند که به کسب‌وکارها در هر اندازه‌ای امکان می‌دهد تا عملیات خود را ساده‌تر کنند، هزینه‌های سربار را کاهش دهند و در نهایت فروش را افزایش دهند. کیوسک سفارشگیر ابزار قدرتمندی است که به کسب و کارها اجازه می دهد تا تجربه سلف سرویس بصری را به مشتریان خود ارائه دهند.
یکی از مزایای اولیه نرم افزار کیوسک این است که خدمات سلف سرویس به مشتری را تقویت می کند.

کیوسک سفارش رستوران

کیوسک سفارش رستوران

با ارائه یک کیوسک سلف سرویس به مشتریان، کسب و کارها می توانند تعداد کارکنان مورد نیاز برای مدیریت تعاملات با مشتری را کاهش دهند و در عین حال خدمات درجه یک را ارائه دهند. مشتریان به راحتی می توانند رابط کاربر پسند نرم افزار کیوسک را برای یافتن اطلاعات مربوطه، ثبت سفارش یا پرداخت تنها با چند کلیک حرکت کنند. نرم‌افزار کیوسک همچنین می‌تواند به کسب‌وکارها امکان جمع‌آوری داده‌های ارزشمند درباره مشتریان خود، مانند اطلاعات و عادات خرید را بدهد، که می‌تواند برای شخصی‌سازی تجربه مشتری و بهبود تلاش‌های بازاریابی استفاده شود.

نرم افزار کیوسک سفارشگیر برای رستوران ها

همانطور که رستوران های بیشتری به سمت فناوری دیجیتال حرکت می کنند تا عملیات خود را ساده کنند و تجربه مشتری را بهبود بخشند، نرم افزار سفارش کیوسک به یک راه حل محبوب تبدیل شده است. نرم افزار سفارش کیوسک به مشتریان این امکان را می دهد که سفارشات خود را ثبت کنند و پرداخت ها را از طریق کیوسک سلف سرویس انجام دهند، که نه تنها زمان انتظار را کاهش می دهد، بلکه کارکنان را برای تمرکز روی سایر وظایف آزاد می کند.

نرم افزار سفارش گیر رستوران

طبق تحقیقات صورت گرفته مشتریان هنگام سفارش با چشم و لمس از طریق کیوسک سلف‌ سفارشگیر به طور متوسط ۱۲ تا ۲۰ درصد بیشتر از زمانی که به صندوق‌دار سفارش می‌دهند، پرداخت می‌کنند. مک دونالد در تحقیقات اختصاصی خود یافته های مشابهی را کشف کرد و متوجه شد که میانگین پرداخت ۳۰ درصد افزایش یافته است.

یکی از نمونه‌های اجرای موفق نرم‌افزار سفارش کیوسک، رستوران‌های KFC در لهستان است که پردازش سفارشات سریع‌تر و کارآمدتری را تجربه کردند. فن‌آوری‌های سلف‌سرویس مانند نرم‌افزار سفارش کیوسک، مشتریان را قادر می‌سازد تا به‌طور مستقل خدماتی را تولید کنند. علاوه بر این، کیوسک های سلف سرویس می توانند تصاویر و توضیحات آیتم های منو را به شیوه ای چشم نواز نمایش دهند که ممکن است مشتریان را به خریدهای اضافی ترغیب کند. نرم افزار سفارش کیوسک علاوه بر افزایش تجربه مشتری، مزایایی را نیز برای اپراتورهای رستوران فراهم می کند.

کیوسک سفارشگیر

مزایای استفاده از کیوسک های سفارشگیر برای رستوران

  • ایجاد جذابیت بصری
  • کاهش زمان انتظار
  • فروش ۲۴ ساعته
  • افزایش دقت سفارش
  • تکنیک های موثر افزایش فروش
  • بهبود تجربه مشتری
  • صرفه جویی در هزینه ها
  • استفاده بهینه از نیروی انسانی
  • افزایش رضایت مشتری
  • ثبت اطلاعات مشتری و سهولت ایجاد باشگاه مشتریان

معرفی نرم افزار سفارشگیر رستورانی

همونطور که در تصویر مشاهده می کنید صفحه اول نرم افزار از بخش های مختلفی تشکیل شده است.

نرم افزار سفارشگیر رستوران 1
در قسمت بالایی شما می توانید عکس یا ویدئو دلخواه خودتون رو قرار بدید. این ویدئو می تواند تبلیغات خوبی برای رستوران شما باشد.

در قسمت بعدی شما می توانید گروه های کالایی خودتون رو مشخص کنید که همانطور که در تصویر مشاهده می کنید می تونید به بخش هایی مثل پیتزاها، ساندویچ ها، سالادها، نوشیدنی ها و غیره تقسیم کنید.

نرم افزار سفارشگیر رستوران 2

برای هر محصول می تونید عکس به همراه قیمت رو اضافه کنید و حتی جزییات و توضیحات غذا رو به مشتری نمایش دهید.
در سمت چپ تصویر سبد خرید طراحی شده که با مشتری با انتخاب غذای مورد نظر همزمان قیمت نهایی و لیست خرید خود را می تواند مشاهده کند. همچنین این امکان وجود دارد که خرید خود را اصلاح یا تغییر دهد.

نرم افزار سفارشگیر رستوران 3

در پایان بعد از نهایی کردن خرید با زدن گزینه پرداخت مبلغ بصورت سیتمی روی دستگاه کارت خوان نمایش داده می شود و مشتری با کشیدن کارت و زدن رمز در صورتی که پرداخت موفق باشد. دستگاه رسید سفارش رو چاپ و به مشتری ارائه می دهد.

کاتالوگ کیوسک سفارش گیر رستوران

محصولات مرتبط

TOP