استند لمسی ساینا 32 اینچ

جهت دریافت قیمت استند لمسی ساینا 32 اینچ فرم زیر تکمیل نمایید.

درج شماره تلفن همراه و نام و نام خانوادگی جهت دریافت قیمت الزامی می باشد.

شما عزیزان همچنین میتوانید از طریق واتساپ با شماره ۰۹۳۳۲۷۵۱۶۴۹ و یا شماره ثابت ۴۶۰۱۸۵۳۶-۰۲۱ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • رنگ: رنگ پودری الکترواستاتیک با دوام بسیار بالا
  • ابعاد : 170*53*12
  • وزن : 60 کیلوگرم
  • صفحه نمایش : پنل تصویری IPS ، ساخت کره
  • نور پس زمینه : LED رزولوشن FULL HD
  • نسبت تصویر: 16 : 9
  • پنل تاچ صنعتی ITO Glass ده نقطه همزمان بدون نیاز به فشار ناخن و ضربه، مقاوم در برابر ضربه
  • دقت لمس بیشتر از 99.9MA
  • رم: 4GB DDR3 (قابل ارتقا)
  • پورت یو اس بی : 6 پورت + پورت شبکه
  • هارد(ذخیره سازی) : SSD 64GB (قابل ارتقا)
  • منبع تغذیه: DC board + 12v 5v / Power 400
  • سی پی یو: چهار هسته ای فن لس صنعتی مدل A60 / 1450
  • کارت گرافیک: RADEON HD850 + HDMI + VGA Output
  • شبکه: دارای یک پورت شبکه و قابلیت اتصال به وای فای
  • سیستم عامل: Windows 7(Ultimate) , Windows 10 , Android
  • محصولات مرتبط : قابلیت نصب پرینتر حرارتی و انواع چاپگر، کارت خوان، اسکنر، کیبورد و وب کم

استند لمسی ساینا 32 اینچ

امروزه استفاده از استند تاچ ساینا ۳۲ اینچ در اکثر کسب و کارها رواج بسیاری یافته است، تلفیق فناوری و نرم افزار به کیوسک ها این امکان را می دهد که طیف گسترده ای از عملکردها را انجام دهند و به کیوسک های سلف سرویس تبدیل شوند. به عنوان مثال، کیوسک ها ممکن است کاربران را قادر به سفارش از فروشگاه ها، بررسی کتاب در کتابخانه، جستجوی اطلاعات مربوط به محصولات، صدور کارت کلید هتل، انجام معاملات آنلاین و غیره کنند. گیرنده اسکناس، کارت خوان، بارکدخوان و چاپگرهای حرارتی، کیوسک ها را قادر می سازد تا نیازهای تخصصی کسب و کار را برآورده کند.

استند لمسی ساینا 32 اینچ

در میان مدل های مختلف استند و کیوسک های لمسی می توان گفت استند لمسی ساینا ۳۲ اینچی به دلیل مزایای بالایی که دارد فروش بسیاری را از آن خود کرده است.

و به دلیل ظاهر زیبا، ابعاد مناسب و همچنین صفحه لمسی ۳۲ اینچی توانسته است در میان بسیاری از مشاغل راه خود را باز کند.

رنگ الکترواستاتیکی برای آن استفاده شده است این دستگاه را بسیار شیک کرده و می تواند نمایی زیبا را برای محیط شما به وجود بیاورد.

پنل تصویری IPساخت کره برای آن به کار رفته که کیفیت تصویر آن را افزایش داده است و این امکان را برای کاربران به وجود آورده است که به صورت همزمان بتوانند به بخش های مختلف این دستگاه دسترسی داشته باشند زیرا برای آن قابلیت لمس 10 نقطه فراهم کرده است.

استند لمسی سفارشگیر

استند لمسی ساینا ۳۲ اینچی با توجه به کیفیت بسیار بالا و قابلیت های منحصر به فردی آن کاربردهای بسیار زیادی دارد از این رو شما می توانید این محصول را در بسیاری از محیط های اداری و تجاری مشاهده نمایید، همچنین در مراکز آموزشی از این دستگاه به عنوان ابزاری آموزشی استفاده می شود که می تواند محتواهای مورد نظر را با دانشجویان در میان بگذارد.

استند لمسی ساینا ۳۲ اینچ از اجزاء مختلفی تشکیل شده است، که بسته به نیاز شما قابل تغییر می‌باشد. استند تاچ با ابعاد مناسب برای کسب و کارهای فروشگاهی و ارائه خدمات طراحی شده است.

مزایای استفاده از استند لمسی ساینا

سرعت و حساسیت بسیار بالایی دارد که این ویژگی کمک می کند کاربران بتوانند با آن ارتباط بهتری برقرار کنند.

امکان نمایش تصاویر و فیلم ها با کیفیت بالا برای کاربران فراهم می کند که آن ها می توانند در زوایای مختلف به محتوا دسترسی پیدا کنند.

طراحی شیک و همه پسندی دارد این امر سبب شده است که در بسیاری از مراکز تجاری و رستوران ها از آن استفاده کنند لازم به ذکر است که این استندها می توانند به گسترش کسب و کار شما نیز کمک کنند زیرا کاربران بسیاری را به خود جذب می کند.

دوام و مقاومت بسیار بالایی در محیط های پر رفت و آمد دارد.

از تکنولوژی های روز دنیا از جمله wi-fi، بلوتوث، HDMI، USB پشتیبانی می کند که کمک می کنند تبادل و انتقال داده ها با سرعت بیشتری انجام شود.

مشخصات فنی استند لمسی ساینا ۳۲ اینچ

مجهز به پنل تصویری IP کره ای

دقت لمس بسیار بالا0/99MA

قابلیت ارتقای رم 

پشتیبانی از سیستم عامل اندرویدريال ویندوز۱۰

امکان نصب پرینترهای حرارتی وانواع چاپگر دارد.

مجهز به سی پی یو چهار هسته ای فن لس صنعتی مدل 1450/A60

و غیره

شما کاربران عزیز می توانید جهت اطلاعات بیشتر در ارتباط با این دستگاه با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. 

مشخصات بدنه استند ایستاده ساینا

در ساخت استند لمسی ساینا ۳۲ اینچ از ورق فلزی ۱.۵ میلیمتری بکار رفته است و پوشش رنگ آن به صورت کوره ای و الکترواستاتیک می باشد. همچنین یک ورق پلکسی شفاف نیز در قسمت جلویی دستگاه تعبیه شده تا محل قرار گرفتن پرینتر حرارتی، بارکد خوان، کارت ریدر نور پردازی را متمایز کرده است. شما میتوانید لوگوی شرکت خود را جهت نصب بر روی دستگاه سفارش دهید. ارتفاع دستگاه 170 و عرض آن 52.5 سانتیمتر است. پنل تصویری 32 اینچ استفاده شده در این دستگاه HD میباشد.

استند لمسی ساینا 32 اینچی

استند لمسی ساینا ۳۲ اینچی

صفحه نمایشگر استند لمسی ساینا ۳۲ اینچ

پنل های تصویری کره ای استفاده شده در این محصول دارای 18 ماه گارانتی است. فریم لمسی IR تایوانی با قابلیت لمس همزمان 10 نقطه بسیار با کیفیت بوده و همچنین در محیط های صنعتی نیز قابل استفاده می باشد. جهت مقاوم سازی پنل تصویر و جلوگیری از آسیب دیدن بر اثر ضربه از شیشه های مخصوص استفاده شده تا هم طول عمر پنل افزایش یابد و هم تمیز کردن و نگه داری آن راحت تر باشد.

کیفیت تصویر بالا در استند تاچ ساینا

سیستم عامل استند لمسی ساینا ۳۲ اینچ

سیستم عامل در نظر گرفته شده برای کیوسک لمسی ۳۲ اینچ ساینا ویندوز و یا اندروید بوده که با توجه به نیاز شما عزیزان قابل انتخاب و استفاده می باشد.

استند لمسی ساینا 32 اینچی

استند لمسی ساینا ۳۲ اینچی

مشخصات فنی تمامی کامپیوتر ها و اندروید باکس ها قابل تغییر است اما به صورت پیش فرض از CPU چهار هسته ای AMD، رم 4 گیگ DDR3 و هارد 128 SSD برای سیستم عامل ویندوز و رم 4 گیگ و هارد 32 گیگ برای اندروید باکس ها استفاده می شود. ویندوز نصب شده بر روی دستگاه ویندوز 10 اورجینال می باشد و اندروید 10 با قابلیت بروزرسانی نیز در دسترس کاربران سیستم عامل اندروید قرار خواهد گرفت. تمامی کامپیوتر های صنعتی فن لس و اندروید باکس های استفاده شده توسط این شرکت فول پورت بوده و تمامی پورت ها نظیر USB2 و USB3، پورت شبکه و قابلیت اتصال کابل HDMI و کابل AUX را دارد. همچنین جهت اتصال به اینترنت میتوان از دو طریق وایرلس و یا کابل شبکه استفاده نمود.

سیستم عامل ویندوز و اندروید در استند تاچ

ماژول های قابل نصب بر روی دستگاه

از مهمترین ویژگی های استند ساینا ۳۲ اینچی این هست که محل قرار گرفتن ماژول هایی نظیر پرینتر حرارتی، بارکد ریدر، دستگاه کارت خوان و غیره بر روی دستگاه در نظر گرفته شده است که شما می توانید هر کدام از آن ها رو برحسب نیاز به عنوان آپشن به دستگاه اضافه کنید. قابلیت اضافه کردن این ابزار در داخل دستگاه باعث شده تا این محصول تبدیل به یک کیوسک پرطرفدار جهت استفاده در رستوران ها و کافه ها جهت کیوسک سفارشگیر رستورانی شود.

استند لمسی ساینا 32 اینچی

استند لمسی ساینا ۳۲ اینچی

تمامی نرم افزار ها و اپلیکیشن هایی که بر روی مدل ساینا ۵۰ قابل راه اندازی و نصب است را می توانید بر روی مدل ۳۲ اینچ هم نصب کرد. برای معرفی این نرم افزار ها و آشنایی بیشتر می توانید محصول استند ساینا ۵۰ اینچ را نیز بازدید کنید. با توجه به قابلیت نصب پرینتر حرارتی و سایر ماژول هایی که در بالا به آن ها اشاره شد یکی از پرکاربردترین نرم افزار های قابل استفاده بر روی این دستگاه، نرم افزار سفارش گیر رستوران می باشد که در بخش نرم افزار ها به طور کامل آن را معرفی نموده ایم و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از آن صفحه بازدید نمایید و یا برای مشاوره رایگاه با کارشناسان ما تماس بگیرید.
در آخر اینکه کلیه محصولات شرکت دیتک سیستم دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد و نرم افزار ها نیز دارای یک سال پشتیبانی رایگان هستند. پس شما می توانید با خیال راحت و اعتماد به تجربه ما در این زمینه خرید خود را انجام دهید و یک گام رو به جلو در ارائه خدمات خود به مشتریانتان بردارید.

کاتالوگ استند لمسی ساینا 32 اینچ

2 Comments to “ استند لمسی ساینا 32 اینچ”

  1. تیموری says :پاسخ

    لطف میکنید مشخصات دقیق پردازنده این استند لمسی رو بفرمایید

    1. seoadmin seoadmin says :پاسخ

      پردازنده تمامی دستگاه های ویندوزی شرکت AMD چهار هسته 1640 بصورت فن لس و صنعتی است اما امکان تغییر پردازنده با توجه به درخواست شما در کانفیگ های core i3 و core i5 و core i7 وجود دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

TOP