7 دلیل خرید دستگاه فراخوان مشتری و انواع آن

/ / بلاگ
7 دلیل خرید دستگاه فراخوان مشتری

ممکن است برای همگی شما پیش آمده باشد که در صف‌های طولانی تهیه‌ غذا، خرید، کافی شاپ و غیره منتظر رسیدن نوبت خود باشید و این انتظار برایتان آزار دهنده باشد. حتی به عنوان مدیر یک کسب و کار برای شما دیدن صفوف طولانی در محل کارتان مانند یک رستوران موفق چندان دلچسب و خوشایند نیست.

برای ساماندهی به صفوف و کسب محبوبیت بیشتر می‌توانید از دستگاه فراخوان مشتری و مزایای آن بهره مند شوید. در این محتوا قرار است درباره دستگاه فراخوان مشتری صحبت کنیم. پیجر فراخوان مشتری خیلی آسان مشتری را از زمان تحویل سفارش آگاه می‌کند و دیگر نیازی به صف بستن و انتظار کشیدن نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفاً همراه ما باشید.

معرفی دستگاه فراخوان مشتری و انواع آن

دستگاه فراخوان مشتری به دستگاهی گفته می‌شود که مشتریان را برای تحویل سفارشاتی که ثبت کرده‌اند فرا می‌خواند. در واقع یکی از خدمات مشتری محوری است که کسب و کارها می‌توانند به مخاطبان خود ارائه دهند پیجر مشتری است.

سیستم نوبت دهی

انواع فروشگاه‌های بزرگ مانند نانوایی و قنادی‌ها، کافی‌شاپ‌ها و رستورانها و غیره می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند. در واقع شیوه کار این دستگاه به این صورت است که با ایجاد صوت و خواندن شماره فیش مشتری یا لرزش دستگاه کوچکی که برخی از فروشگاه‌ها به مشتری می‌دهند یا نمایش شماره فیش روی نمایشگر مشتری را از زمان تحویل سفارش خود آگاه کند.

انواع دستگاه فراخوان مشتریان

دستگاه فراخوان مشتری لرزشی

بیشتر فست فود ها و رستوران‌های شلوغ این مدل دستگاه را برای فروشگاه خود استفاده می‌کنند. این دستگاه فراخوان مشتری سیستم هشداردهنده لرزشی دارد که معمولاً دارای صورت و نور هم هست.

عملکرد آن بدین صورت است هنگام ثبت سفارش یک دستگاه پیجر کوچک به مشتری تعلق می‌گیرد که صورت بی‌سیم بوده و اجازه حرکت آزادانه به مشتری را می‌دهد. حتی مشتری می‌تواند بیرون از فروشگاه داخل ماشین شخصی به انتظار بنشیند و منتظر لرزش دستگاه باشد.

فراخوان مشتری لرزشی

هنگام فرا رسیدن دریافت سفارش، اپراتور از دستگاه اصلی کلید مربوط را فشرده و دستگاه به مشتری هشدار می‌دهد. معمولا یک دستگاه فراخوان مشتری اصلی دارای ده پایه شارژ برای این پیجرهای کوچک دارد که می‌تواند آنها را همزمان شارژ کند. پیجرها ضد آب و ضد ضربه هستند و این عمر آنها را طولانی می‌کند.

دستگاه فراخوان مشتری صوتی

این مدل رایج‌ترین شکل دستگاه فراخوان مشتری است که یک ال‌ای‌دی و فراخوان صوتی هست که توانایی نمایشگاه اعداد تا سه رقم را دارد. با گرفتن از کیوسک‌ نوبت دهی یا به صورت دستی از صندوق یک نوبت می‌گیرید و متصدی دستگاه فراخوان با فشردن اعداد یک به یک مشتریان را به وسیله دستگاه صدا می‌زند. این دستگاه‌ها جای کمی می‌گیرند و قابلیت نصب روی دیوار و آویز شدن را هم دارند. معمولا در مراکز دولتی، پیشخوان‌های دولت، دفاتر اسناد رسمی، بانک ها و غیره از این مدل سیستم‌های فراخوان مشتری بهره می‌گیرند.

فراخوان مشتری صوتی

مزایای دستگاه فراخوان مشتری

  • مهم‌ترین مزیت استفاده از دستگاه فراخوان مشتری این هست که امر مدیریت صف به خوبی انجام می‌شود و به راحتی می‌توان از طولانی شدن صفوف و آشفتگی با این دستگاه جلوگیری کرد.
  • جلب رضایت مشتریان از مدیریت عالی و پاسخگویی به موقع یکی دیگر از مزیت‌های دستگاه فراخوان مشتری است.
  • باعث کاهش هزینه‌های جاری برای استخدام پرسنل جهت ثبت سفارش و دیگر امور مربوط به صف می‌شود.
  • کاهش هرج و مرج و جلوگیری از تنش و نارضایتی در مراکز پر تردد و شلوغ یکی دیگر از مزایایی این دستگاه ارزشمند است.
  • می‌توان آنها را شخصی سازی کرد و رنگ، لوگو و برند اختصاصی خود را روی آنها حک کرد.
  • با کمک دستگاه فراخوان مشتری مدیریت کسب و کار با کیفیت بیشتری انجام می‌گیرد.
  • راندمان و بازدهی خدمات بیشتر می‌شود.
  • دقت و سرعت متصدی نیز بالاتر می‌رود و میداند چه نوبتی مربوط به کدام مشتریان بود و چه خدماتی باید ارائه دهد.

دستگاه فراخوان مشتری

قابلیت‌های دستگاه فراخوان مشتری

  1. قابلیت فراخوانی هر نوبت به دلخواه و تکرار نوبت بعدی و یا تکرار آخرین نوبت فراخوانده شده را دارد.
  2. منبع تغذیه با ولتاژ و ظرفیت قابل قبول دارد.
  3. قابلیت اتصال به انواع اسپیکر برای پخش صدا را دارد.
  4. امکان اتصال به دستگاه پخش موسیقی و پخش کردن موسیقی برای آرامش بیشتر مراجعین را دارد.
  5. امکان قطع کردن موسیقی هنگام خواندن شماره مشتری وجود دارد.
  6. امکان ضبط صدا و پیغام‌های اختصاصی روی دستگاه‌ وجود دارد.
  7. قابلیت گفتار و نوشتار به زبان لاتین و فارسی را دارد.
  8. دارای چندین زنگ و رینگتون برای فراخوان مشتری است.
  9. امکان نمایش شماره اعلام شده به صورت چشمک زن را دارد.
  10. قابلیت تنظیم میزان بلندی صدا از طریق دستگاه وجود دارد.
  11. امکان تنظیم فرستنده برای فراخوانی چندین دستگاه فراخوان به صورت همزمان وجود دارد‌. این قابلیت برای محیط‌های کاری در ابعاد وسیع به کار می‌آید.
  12. امکان ارتباط بیسیم در این دستگاه فراهم است.
  13. حالت استندبای مانیتور هنگامی که از آن برای فراخوان استفاده نمی‌شود جهت دوام و طول عمر بیشتر وجود دارد.
  14. امکان اعلام از شماره 1 تا 999 به زبان انگلیسی و فارسی وجود دارد.
  15. دارای کلید های مقاومت و باکیفیت است.
  16. ظاهری شیکی دارد و از متریال مرغوبی ساخته شده است.
  17. امکان تغییر تنظیمات سیستم با استفاده از کدهای تعریف شده وجود دارد.
  18.  به دلیل کیفیت خوب بدنه، دستگاه مقاوم در برابر نفوذ مایعات به داخل دستگاه است.
  19. به دلیل داشتن چاپ مرغوب ماندگای علامت کلیدها همیشگی است و تمیز شدن آن‌ها آسان است.

مطلب مرتبط: نکات مهم برای خرید انواع دستگاه پیجر مشتری

فراخوان مشتری بانک

چرا دستگاه فراخوان مشتری بخریم؟

چون باعث بهبود و ارتقای سطح ارتباط مدیر و کارکنان و کارکنان و مشتریان می‌شود و این به خودی خود باعث پیشرفت سطح کاری می‌شود. همچنین باعث تسریع عملکرد و راندمان شرکت‌ها می‌شود و کاهش هزینه‌های جاری را برای مدیران کسب و کارها در پی دارد.

علاوه بر موارد گفته شده خرید آن باعث استفاده بهینه از فضا می‌شود و حمل و نقل و جابجایی آن راحت است. در کنار تمام موارد بیان شده از سروصدا و ازدحام در محل کسب جلوگیری می‌کند و به طور کلی به کسب و کارتان رونق ببخشد.

این دستگاه در شعب بانکی که انتظار خسته کننده‌ و حوصله سر بر است باعث می‌شود تا مشتری با خیال راحت به کارهایی بپردازد که حوصله‌اش سر نرود. در رستوران‌های بزرگ و فودکورت‌های شلوغ به کمک پرسنل آمده و مدیریت صف و کنترل آن را راحت می‌کند.

دستگاه فراخوان مشتری در کافه‌ها امکان فرصت بیشتر برای گفت و گو و استراحت را به مشتریان می‌دهد و در مکان‌هایی مانند خانه سالمندان و کلینیک‌های‌ درمانی باعث بهبود کیفیت خدمات و رسیدگی‌ بهتر به بیمار و سالمند می‌شود. بسیاری از دفاتر خصوصی و خدماتی نیز می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند چرا که باعث ارائه خدمات باکیفیت‌ تر می‌شود. موارد استفاده دستگاه‌ پیجر مشتری بسیار زیاد و هرکس می‌تواند طبق نیاز آن را خریداری کند.

قمیت دستگاه فراخوان مشتری طبق مدل دستگاه و لوازم جانبی همراه آن تعیین می‌شود به علاوه تعداد دستگاه‌ پیچر و نوع آن نیز می‌تواند در قیمت نهایی آن تأثیرگذار باشد. برای خریدی مطمئن بهتر است از فروشگاه‌های آنلاین معتبر و صاحب نام این کار را انجام دهید که ضمانت نامه‌ی کالا و خدمات پس از فروش را به شما ارائه داده و پشتیبانی همه جانبه داشته باشند.

حتی می‌توانید از فروشگاه‌هایی خرید دستگاه فراخوان مشتری را انجام دهید که امکان نصب آن را برای شما فراهم کرده و آموزش‌های لازم برای استفاده راحت‌تر از آن را به شما بدهند. برای تهیه و سفارش آنلاین دستگاه پیجر مشتری می‌توانید از بخش محصولات انتخاب خود را انجام دهید.

دستگاه فراخوان مشتری بانک

7 دلیل برای خرید دستگاه فراخوان مشتری

  1. فضای بسیار کمی اشغال می‌کند و معمولا می‌توان آن را روی باجه یا بالای میز متصدی نصب کرد.
  2. امکان راه اندازی و نصب آسانی دارد و به راحتی می‌توان کار را با آن شروع کرد. برای راهنمایی جهت روش نصب و راه اندازی پشتیبانی سایت به شما کمک می‌کند.
  3. به دلیل برد بالا و آنتن دهی مناسب می‌توان آن را در فضاهای بزرگ استفاده کرد.
  4. باعث کاهش هزینه استخدام متصدی و پرسنل برای انجام امور نوبت‌دهی و این یک اقدام سودآور است.
  5. پشتیبانی و خدمات پس از فروش توسط سایت و فروشگاهی که از آن خریداری شده انجام می‌شود.
  6. مناسب فضاهایی که امکان میزبانی از مشتری را ندارند، است. (در نوع لرزشی) چرا که مشتری می‌تواند بیرون از محیط کاری منتظر نوبتش باشد.
  7. مقرون به صرفه است و خرید آن به اکثر مدیران کسب و کارها توصیه می‌شود.

دستگاه فراخوا مشتری پیشخوان

کلام آخر

هوشمند کردن کسب و کارها با کمک محصولاتی مانند دستگاه فراخوان مشتری و انواع کیوسک لمسی‌ و کیوسک نوبت دهی می‌تواند تا حد زیادی باعث پیشرفت شما در حوزه کاری مربوطه شود و مشتریان شما را افزایش دهد.

رضایت خاطر و احساس آرامشی که مراجعه کننده پس از استفاده از دستگاه فراخوان مشتری می‌کند باعث می‌شود تا در دفعات بعدی هم رغبت داشته باشد به محل کسب شما مراجعه و از خدمات شما بهره‌مند شود و این یعنی سود دائمی و مشتری همیشگی!

برای تهیه انواع دستگاه فراخوان مشتری درجه یک و باکیفیت و خدمات پس از فروش با پشتیبانی عالی پیشنهاد می‌کنیم با مشاورین فروش سایت در تماس باشید و پس از کسب اطلاعات لازم سفارش‌تان را ثبت کنید.

مطلب پیشنهادی: اهمیت سیستم نوبت دهی در سازمان ها و مراکز درمانی

پست های اخیر

VIEW ALL -

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

TOP