نکات مهم برای خرید انواع دستگاه پیجر مشتری

/ / بلاگ
دستگاه-پیجر-مشتری

این روزها بسیاری از مراکز برای فراخوان مشتریان خود از دستگاه پیجر مشتری استفاده می کنند و از نقشی که این تجهیزات در بسیاری از مراکز دارند نمی توان غافل شد. انتخاب و خرید دستگاه فراخوان مشتری برای افرادی که در این زمینه مهارت و تخصص لازم را ندارند سخت است و به دغدغه بسیاری از افراد تبدیل شده است، از این رو افراد بهتر است قبل از آن که خرید خود را انجام دهند در ارتباط با این محصول اطلاعات خود را افزایش دهند تا بتوانند خریدی به صرفه را تجربه کنند.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با دستگاه پیجر با شما دوستان عزیز در میان بگذاریم. با ما همراه باشید.

اطلاعاتی-در-ارتباط-با-دستگاه-پیجر-مشتری

اطلاعاتی در ارتباط با دستگاه پیجر مشتری

از مهم ترین تجهیزات در بسیاری از مراکز خدماتی می توان به پیجر مشتری اشاره کرد که می توان با کمک آن صف مشتریان را به بهترین شکل ممکن مدیریت کند و نیازی نیست که مشتریان برای دریافت نوبت خود در یک جای خاص منتظر بمانند و به موقع می توانند نوبت های خود را دریافت کنند و به سرویس مد نظر خود مراجعه کنند.

بهتر است که بدانید با توجه به کاربردی بودن این محصول آن را در مدل های مختلف طراحی و به بازار عرضه کرده اند که هر کدام از آن ها ویژگی های مورد نظر خود را دارند و می توانند به بهترین شکل ممکن نیاز شما را برآورده سازند.

مدل-های-مختلف-پیجر-مشتری

مدل های مختلف پیجر مشتری

از پرکاربرد ترین و در عین حال پرطرفدارترین دستگاه های فراخوان مشتری در بسیاری از مراکز می توان دستگاه پیجر را نام برد که بردهای بیشماری را برای صاحبان مشاغل و مشتریان به همراه دارد و همین امر موجب شده است که آن را در دو مدل تولید و طراحی کنند و شما کاربران عزیز باید در زمان خرید به آن توجه داشته باشید.

دستگاه-پیجر-لرزشی

دستگاه پیجر لرزشی

شاید شما هم دستگاه های پیجر لرزشی را در بسیاری از فست فودی ها و فودکورت ها دیده باشید و به آن توجه چندانی نشان نداده و از کنار آن ساده عبور کرده باشید.

این محصولات همانطور که از نام آن ها مشخص است مجهز به سیستم لرزشی هستند که در کنار آن می توانید از هشدارهای صوتی و نوری آن ها نیز بهره مند شوید.

این نوع از پیجر به عنوان فراخوان مشتری در اختیار بسیاری از مشتریان قرار می گیرد و فرد بعد از مراجعه به صندوق آن را تحویل می گیرد و زمانی که نوبت سفارش مشتری رسید متصدی نوبت فرد مراجعه کننده را وارد می کند و دستگاه مورد نظر از طریق هشدارهای صوتی و نوری و لرزش مشتری را آگاه می کند و فرد می تواند به باقی امور خود رسیدگی کند.

این پیجرها مجهز به پایه لرزشی هستند و حداکثر 10 عدد پیجر بر روی آن قرار گرفته اند، شارژ کردن این تجهیزات بسیار راحت است و برای این کار کافی است پیجر را بر روی پایه آن قرار دهید تا شارژ شود.

با توجه به برد و آنتن دهی بالایی که دارد هیچگونه مشکلی در دریافت فرکانس ندارد و مشتریان در زمان استفاده از آن هیچگونه مشکلی نخواهند داشت.

این تجهیزات دارای بدنه ضد ضربه و ضد آب هستند که کاربران نگرانی بابت خراب شدن آن نخواهند داشت.

بیشتر بدانید: ۷ دلیل خرید دستگاه فراخوان مشتری و انواع آن

دستگاه-پیجر-صوتی

دستگاه پیجر صوتی

نمونه ای دیگر از دستگاه های پیجر است که در بانک و مراکز درمانی وجود دارند و مجهز به یک چراغ ال ای دی بوده و توانایی نمایش اعداد سه رقمی را دارد.

این محصول خود در دو مدل تک خطی و سه خطی تولید و به بازار عرضه شده است و کار کردن با آن بسیار راحت است به این صورت که مشتری بعد از دریافت نوبت منتظر رسیدن نوبت می ماند و متصدی با وارد کردن شماره از طریق صفحه کلید مشتری را به جایگاه خود فرا می خواند، شماره مورد نظر نیز بر روی تابلو فراخوان صوتی درج می شود.

این دستگاه را می توان به صورت دیواری و یا آویزان از سقف تهیه نمود که هر کدام از آن ها مزایای خود را دارند اما نمونه سقفی آن فضای بسیار کمی را از محیط شما اشغال می کند و برای مراکز مختلفی از قبیل فست فود، بیمارستان، بانک و غیره کاربرد دارد.

مزایای-استفاده-از-دستگاه-پیجر-مشتری

مزایای استفاده از دستگاه پیجر مشتری

  • قیمتی مناسب و مقرون به صرفه
  • سرعت و دقت در خدمت رسانی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.
  • صف مشتریان در برابر صندوق و باجه ها را مدیریت و سازمان دهی می کند.
  • با توجه به کارایی بسیاری که دارد فضای بسیار کمی را از محیط شما اشغال می کند.
  • نصب و راه اندازی آن بسیار راحت است.
  • ضد ضربه و ضد آب است و همین امر طول عمر دستگاه را افزایش می دهد.
  • هزینه نیروی کار را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

نکات-مهم-در-زمان-خرید-دستگاه-پیجر-مشتری

نکات مهم در زمان خرید دستگاه پیجر مشتری

اگر قصد دارید دستگاه فراخوان مشتری را خریداری نمایید لازم است که به نکات بسیاری توجه داشته باشید تا بتوانید خریدی به صرفه را تجربه نمایید. ما در ادامه به نکات مهم که می توان به شما در خرید دستگاه پیجر مشتری کمک کند اشاره خواهیم کرد.

نیاز خود را شناسایی کنید.

از مهم ترین نکته در زمان خرید پیجر مشتری می توان به شناسایی نیازها اشاره کرد و همان طور که در جریان هستید شناسایی نیازها می تواند به شما در خرید هر محصولی به خصوص دستگاه فراخوان مشتری کمک بسیاری نماید و عدم توجه به آن عایدی جز پشیمانی برای شما به همراه نخواهد داشت.

ویژگی های دستگاه پیجر مشتری

اطلاع از مشخصات فنی و ویژگی های این محصول می تواند به شما در خریدی بهینه کمک کند، یک محصول باکیفیت باید طول عمر بالا، سرعت اطلاع رسانی بالایی داشته باشد همچنین این دستگاه باید راه های متنوعی برای اطلاع رسانی به مشتریان داشته باشد.

بودجه

از دیگر فاکتورهای مهم در زمان خرید این تجهیزات می توان به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید اشاره کرد.

سخن پایانی

دستگاه پیجر مشتری از جمله دستگاه های پرکاربرد در مراکز مختلف به شمار می آید که می تواند به بهترین شکل صف مشتریان را مدیریت کند.

مقالات اخیر

VIEW ALL -
TOP