کیوسک لمسی روماک 24 اینچ

جهت دریافت قیمت کیوسک لمسی روماک 24 اینچ فرم زیر تکمیل نمایید.

درج شماره تلفن همراه و نام و نام خانوادگی جهت دریافت قیمت الزامی می باشد.

شما عزیزان همچنین میتوانید از طریق واتساپ با شماره ۰۹۳۳۲۷۵۱۶۴۹ و یا شماره ثابت ۴۶۰۱۸۵۳۶-۰۲۱ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • رنگ: رنگ پودری الکترواستاتیک با دوام بسیار بالا
  • ابعاد : 170 * 25 *55
  • وزن : 35 کیلوگرم
  • صفحه نمایش : پنل تصویری IPS ، ساخت کره
  • نور پس زمینه : LED رزولوشن FULL HD
  • نسبت تصویر: 16 : 9
  • پنل تاچ صنعتی ITO Glass ده نقطه همزمان بدون نیاز به فشار ناخن و ضربه، مقاوم در برابر ضربه
  • دقت لمس بیشتر از 99.9MA
  • رم: 4GB DDR3 (قابل ارتقا)
  • پورت یو اس بی : 6 پورت + پورت شبکه
  • هارد(ذخیره سازی) : SSD 64GB (قابل ارتقا)
  • منبع تغذیه: DC board + 12v 5v / Power 400
  • سی پی یو: چهار هسته ای فن لس صنعتی مدل A60 / 1450
  • کارت گرافیک: RADEON HD850 + HDMI + VGA Output
  • شبکه: دارای یک پورت شبکه و قابلیت اتصال به وای فای
  • سیستم عامل: Windows 7(Ultimate) , Windows 10 , Android
  • محصولات مرتبط : قابلیت نصب پرینتر حرارتی و انواع چاپگر، کارت خوان، اسکنر، کیبورد و وب کم

کیوسک لمسی روماک Romak -T19

کیوسک های لمسی سری روماک دارای مانیتور ۱۹ اینچ همراه صفحه تاچ صنعتی می باشد. بدنه این کیوسک از ورق فلزی ۱.۵ میلیمتری به همراه رنگ کوره الکترواستاتیک می باشد. زاویه قرارگیری صفحه نمایش به شکلی است که دید مناسبی از تمام زوایا و فواصل جهت ارائه محتوا ایجاد می کند.

کیوسک لمسی ۱۹ اینچ روماک با بدنه تمام فلزی و قابلیت ماژولار بودن و داشتن امکان نصب انواع تجهیزات جانبی همراه مانند پرینتر حرارتی، بارکدخوان و بارکد اسکنر نصب دستگاه پوز و غیره یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین کیوسک لمسی های ساخت کشور است به طوری که امروزه کیوسک لمسی روماک از بیمارستان ها تا سینما و هتل و یا فرودگاه های کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

کیوسک لمسی روماک ۲۴ اینچ

امروزه در محیط کارهای مختلف یکی از تجهیزات صنعتی که اغلب مورد استفاده قرار میگیرد کیوسک لمسی است. در همین راستا باید بگوییم کیوسک لمسی روماک 24 اینچ یکی از کیوسک های جدید دیتک سیستم است که جایگزین کیوسک روماک 19 اینچ محسوب می شود.

از آنجایی که طبق آمار فروش شرکت دیتک سیستم، سری کیوسک های روماک جزو پرفروش ترین ها طبقه بندی می شوند، این شرکت سری های جدید این کیوسک ها را با ویژگی های پیشرفته تر از سری های قبلی به بازار عرضه کرده است.

در ادامه با ما همراه باشید تا شما علاقه مندان به فناوری های روز را با جدیدترین کیوسک لمسی دیتک سیستم یعنی کیوسک لمسی روماک 24 اینچ بیشتر آشنا نماییم.

ویژگی های کیوسک لمسی روماک 24 اینچ

برای آشنایی با این کیوسک لمسی، در این بخش تصمیم گرفته ایم برخی از مهم ترین ویژگی های آن را بر شماریم. این ویژگی ها عبارت اند از:

صفحه نمایش با کیفیت

یک کیوسک لمسی زمانی برای یک کسب و کار موفق عمل می کند که بتواند نیازهای آن را برآورده سازد؛ مثلا اگر کیوسک در یک نمایشگاه مورد استفاده قرار می گیرد باید محصولات را با کیفیت بالا به نمایش بگذارد یا اگر در یک رستوران یا مرکز فروش بلیط قرار دارد باید باز از کیفیت صفحه نمایش خوبی برخوردار باشد تا مراحل خرید و پرداخت را برای مشتریان آسان کند.

کیوسک 24 اینچ روماک انتظارت هر کسب و کاری را در این رابطه برطرف می کند. صفحه نمایش این مدل ساخت کره بوده و پنل تصویری آن IPS است. همچنین نور پس زمینه آن LED با رزولوشن FULL HD است که موجب می شود نگاه کردن به صفحه نمایش چشم مشتریان را اذیت نکند.

قابلیت نصب انواع تجهیزات دیگر به کیوسک لمسی روماک 24 اینچ

ویژگی های فوق العاده این کیوسک با نصب انواع تجهیزات دیگر کامل می شود. صاحبان مشاغل و کسب و کارها بنابه نیاز خود می توانند تجهیزات اشاره شده در زیر را به کیوسک لمسی خود اضافه نمایند. کیوسک روماک قابلیت نصب موارد زیر را دارا است:

 پرینتر حرارتی

ادغام یک چاپگر حرارتی با کیوسک لمسی در درجه اول، امکان تولید رسیدها یا اسناد فوری را فراهم می کند و نیاز به فرآیندهای دستی یا سیستم های مبتنی بر کاغذ را از بین می برد. این امر با کاهش خطای انسانی، صرفه جویی در زمان و در نهایت بهبود رضایت مشتری، کارایی را افزایش می دهد.

علاوه بر این، چاپگرهای حرارتی چاپ با کیفیت بالا با خروجی نویز کم را ارائه می دهند و در مقایسه با چاپگرهای مبتنی بر جوهر سنتی به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند. آن‌ها می‌توانند اندازه‌های مختلف کاغذ را در خود جای دهند که امکان سفارشی‌سازی را برای مطابقت با نیازهای صنایع مختلف، مانند چاپ کارت پرواز، فاکتورها، یا بلیط‌های رویداد فراهم می‌کند.

انواع چاپگر

ارائه گزینه های مختلف چاپگر تضمین می کند که افراد می توانند اسناد یا تصاویر خود را به راحتی چاپ کنند. چه کسی نیاز به چاپ یک سند سیاه و سفید داشته باشد یا عکس های رنگی با کیفیت بالا، داشتن انواع چاپگرهای موجود در کیوسک های لمسی تضمین می کند که نیازهای همه برآورده می شود.

امکان نصب کارت خوان در کیوسک لمسی روماک 24 اینچ

با یک کارت خوان، کاربران می توانند به سادگی کارت های اعتباری یا نقدی خود را برای تکمیل تراکنش ها بکشند یا وارد کنند و نیازی به پول نقد یا کارت های فیزیکی نداشته باشند.

 همچنین نصب کارتخوان امکان ردیابی و تحلیل رفتار کاربر است. با پیاده‌سازی این فناوری، کسب‌وکارها و سازمان‌ها می‌توانند داده‌های ارزشمندی در مورد ترجیحات مصرف‌کننده، عادت‌های خرید و محصولات یا خدمات محبوب جمع‌آوری کنند. سپس می توان از این اطلاعات ارزشمند برای بهینه سازی استراتژی های بازاریابی و ارائه پیشنهادات برای برآورده کردن بهتر نیازها و خواسته های مشتریان استفاده کرد.

اسکنر

اسکنرها به افراد اجازه می‌دهند تا اسناد شناسایی خود، مانند گذرنامه یا گواهینامه رانندگی را به سرعت اسکن کنند و نیازی به وارد کردن دستی داده‌ها را از بین ببرند.

علاوه بر این، اسکنرهای موجود در کیوسک‌های لمسی می‌توانند بازیابی اطلاعات یا خدمات خاص مانند صدور بلیط یا اطلاعات محصول را با اسکن بارکد یا کدهای QR بدون دردسر تسهیل کنند.

 کیبورد

در حالی که صفحه‌های لمسی کارهای ساده‌ای مانند انتخاب گزینه‌ها یا انتخاب‌های ساده را امکان‌پذیر می‌کنند، اقدامات پیچیده‌تر، مانند پر کردن فرم‌ها یا تایپ کردن پیام‌های طولانی، می‌تواند زمان‌بر و مستعد خطا باشد. با ادغام یک صفحه کلید فیزیکی، کاربران می توانند اطلاعات را بدون زحمت و با دقت وارد کنند و کارایی را به طور قابل توجهی افزایش دهند.

علاوه بر این، نصب یک صفحه کلید در کیوسک های لمسی، دسترسی بیشتری را برای افراد دارای اختلالات بینایی یا کسانی که با صفحه نمایش لمسی مشکل دارند، تضمین می کند.

وب کم

با وب‌کم، کیوسک‌های لمسی روماک 24 اینچ می‌توانند به کاربران کمک ویدیویی در زمان واقعی ارائه دهند و به آن‌ها اجازه می‌دهند مستقیماً با نمایندگان خدمات مشتری یا کارشناسانی صحبت کنند که می‌توانند آنها را در مورد سؤالات یا مشکلاتی که ممکن است با آن‌ها مواجه شوند راهنمایی کنند. یکی دیگر از مزایای نصب وب کم در کیوسک های لمسی، قابلیت تشخیص چهره و ویژگی های امنیتی است.

پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف بعلاوه پردازنده قدرتمند

کیوسک لمسی روماک 24 اینچ از سیستم عامل های 7(Ultimate), Windows 10, Android Windows پشتیبانی کرده و سخت افزار قدرتمندی همچون سی پی یو چهار هسته ای فن لس صنعتی مدل A60 / 1450، رم 4 گیگی قابل ارتقاء و هارد 64GB قابل ارتقاء دارد.

 

روماک 24 اینچ
TOP