انواع کیوسک فروشگاهی و کاربرد آنها

/ / بلاگ
انواع کیوسک فروشگاهی و کاربرد آن

کیوسک فروشگاهی یکی از بهترین و کاربردی ترین تجهیزاتی است که خرید آن امکانات و قابلیت های زیادی را در اختیار افراد قرار می دهد. داشتن یک فروشگاه هوشمند نیازصاحبان کسب و کار را به نیروی کار انسانی کاهش می دهد که این به نوبه خود تاثیر زیادی در کاهش هزینه های کلی خواهد بود. فروشگاه هوشمند چیزی است که این روزها همه از آن استقبال می‌کنند شاید یکی از دلایل این امر حفظ استقلال و امنیت مشتریان در چنین فروشگاه‌هایی است.

کاربرد و ضرورت وجود یک کیوسک‌ هوشمند در هر فروشگاه بر کسی پوشیده نیست چرا که در زمان حال هر کسب و کار موفقی از بهترین روش‌های تبلیغ و جذب مشتری برای فروش بیشتر استفاده می‌کند و کیوسک لمسی یکی از آن روش‌ها است که از قضا جزو بهترین روش ها نیز هست. در این مطلب قصد داریم شما را با انواع کیوسک فروشگاهی و کاربرد آنها آشنا کنیم و بدانیم که برای هر کسب و کار فروشگاهی چه نوع کیوسک هوشمندی مناسب بوده و وجود استند هوشمند چه کمکی به فروشگاه مذکور می‌کند. از شما دعوت می‌کنیم تا پایان این مقاله جذاب همراه ما باشید.

کاربرد کیوسک‌ فروشگاهی در هر فروشگاه

برای موفقیت در هر کسب و کاری لازم است که همگام با تکنولوژی های جهانی قدم برداشت، بدون شک کسب و کار فروشگاهی به واسطه داشتن برخورد و ارتباط مستقیم با مشتریان نیاز استفاده از به روز ترین تجهیزات خواهد داشت. انواع کیوسک فروشگاهی به دلیل داشتن ویژگی های عالی امکان استفاده های متعدد را برای صاحبان کسب و کار فراهم می کند و آن ها می توانند با استفاده از این تجهیزات ارتباط قوی تر با مشتریان برقرار نمایند.
از مهم ترین قابلیت های کیوسک فروشگاهی می توان به کاهش زمان تلف شده برای مشتریان و کاهش هزینه های متفرقه برای صاحبان مشاغل اشاره کرد، علاوه بر این کاربرد های متفاوت دیگری نیز دارد که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

● ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که قدم در فروشگاهی شلوغ، پر از جنس و کوچک گذاشته و در نهایت از این حجم نابسامانی کلافه شده باشید. وجود کیوسک فروشگاهی در چنین فروشگاه‌هایی که امکان قرار دادن تمامی اجناس را به جهت حجیم بودن در یک جا نداشته و یا حتی فضای کافی در اختیار ندارند بسیار ضروری است با کمک کیوسک لمسی می‌توانید آلبومی دیجیتال از تمام محصولات خود با اطلاعات کامل از هر یک را در اختیار مشتری قرار داده و رضایت کامل آنها را جلب کنید.

تهیه کیوسک لمسی فروشگاهی برای فروشگاه لوازم خانگی یکی از پیشنهادات ما به شما است.اگر فروشگاه بزرگتری دارید می توانید با قرار دادن دو یا بیشتر از انواع کیوسک فروشگاهی شرایط را برای استفاده ساده تر فراهم نمایید. با کمک این کیوسک از تجمع و ازدحام زیان بار برای کسب و کار جلوگیری می شود. ارائه یک آلبوم کامل از تمام محصولات باعث می شود تا مشتریان به راحتی بتوانند تمام موجودی فروشگاه را با دقت بررسی کنند.

خرید کیوسک لمسی

● در بسیاری از موارد امکان نشان دادن تمام مدل‌ها از یک محصول برای فروشنده امکان پذیر نیست هم به جهت شلوغ شدن پیشخوان و هم به جهت در انبار بودن محصول پس در این هنگام داشتن کیوسک فروشگاهی بهترین ایده برای نشان دادن تمام مدل‌ها و رنگ‌ها از یک محصول به مشتری است. اینگونه به جهت نشان دادن تمامی محصولات قدرت انتخاب مشتری بالا رفته و میزان فروش نیز بالطبع بیشتر می‌شود.

● با کمک کیوسک فروشگاهی می‌توان تمامی اطلاعات محصول اعم از سایز،‌ ابعاد،‌ امکانات و قابلیت‌ها را ثبت کرد و بدون هزینه برای چاپ یا خرید کاتالوگ معرفی کاملی از محصولات ارائه داد. این قابلیت کیوسک فروشگاهی به مشتریان این امکان را می دهد تا بتوانند با بررسی مدل های مختلف در طراحی و رنگ بندی متنوع، بتوانند بهترین محصول را متناسب با نیاز خود خریداری کنند.

● پرستیژ و کلاس کاری یکی از مهم ترین مواردی است که می تواند به راحتی توجه مشتریان را به خود جلب کند و شاید همین امر سبب شده تا بتوان برخی از صاحبان کسب و کار با خرید کیوسک فروشگاهی، نمای جذاب و جالب به محیط کاری خود بدهند. داشتن یک کیوسک فروشگاهی باعث می‌شود تا محیط کاری شما از نظر مخاطب حرفه‌ای و مجهز به‌نظر برسد و این یک استراتژی صحیح در جذب مشتری بوده و نام فروشگاه شما را در ذهن افراد ماندگار می‌کند.

● از مهم ترین قابلیت کیوسک فروشگاهی می توان به راهنما بودن آن اشاره کرد، در واقه این تجهیزات بخش جداگانه ای به عنوان راهنما و مسیریاب فروشگاه دارد که با مراجعه به آن می توانید به نقشه کاملی از فروشگاه دست پیدا کنید. در مال‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای امکان ارائه اطلاعات مهمی مثل آدرس دیگر شعبات، مسیرها، اطلاعات مجتمع همچون رستوران و کافی شاپ، نمازخانه و شهربازی را در اختیار کاربران قرار داد.

پس فراموش نکنید که یک کیوسک فروشگاهی ساده می‌تواند محیط کاری شما را کارآمد، زیبا و امن‌تر نشان دهد و این برای جلب اعتماد مشتریان بزرگترین قدم ممکن است زیرا پس از جلب اعتماد افراد به مشتریان وفادار شما تبدیل خواهند شد و این یعنی سود طولانی مدت!

معرفی‌ انواع کیوسک فروشگاهی و کاربرد آنها

با توجه به قابلیت و امکانات انواع کیوسک فروشگاهی می توان گفت که این تجهیزات در بخش های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد، مهم نیست از انواع کیوسک لمسی در فروشگاه خوار وبار استفاده می کنید یا داروخانه، به طور کلی بکارگیری این تجهیزات در بخش های مختلف  نقش موثری در برقراری نظم دارد. لازم به ذکر است که نرم افزار استفاده شده در این تجهیزات متناسب با کسب و کار شما طراحی شده است، از مهم ترن بخش هایی که از انواع کیوسک لمسی در آن استفاده می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کیوسک‌ سفارش‌گیر داروخانه

کیوسک‌ سفارش‌گیر داروخانه

یکی از مهم‌ترین کیوسک‌های فروشگاهی کیوسک سفارش‌‌گیر داروخانه است. زیرا هم با کمک آنها سفارش محصولات بهداشتی و شخصی برای کسانی که حفظ حریم خصوصی‌شان اهمیت دارد راحت میشود و هم بسیاری از بیماران از شر ایستادن در صف طولانی تحویل نسخه و دریافت دارو راحت می‌شوند. این کیوسک‌ها با آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده‌اند و قابلیت پرداخت سفارش، ثبت سفارش، نصب بلندگو و پرینتر، اتصال به اینترنت و غیره را دارند.

جهت آشنایی بیشتر با این استندها می توانید مقاله کیوسک پرداخت چیست را بررسی نمایید.

با کمک این تجهیزات، مراجعه کنندگان می توانند دارو های مورد نیاز را انتخاب و خریداری نمایند، برخی از این تجهیزات مجهز به کارت خوان هستند که با استفاده از آن می توانید هزینه دارو را نیز پرداخت کرد. در واقع با کمک این تجهیزات ارتباط انسانی به حداقل می رسد و بیمار پس از دریافت رسید پرداخت و مراجعه به صندوق می تواند داروهای خود را دریافت نماید.

کیوسک-لمسی-فروشگاهی

کیوسک سفارش‌‌گیر رستورانی

کیوسک فروشگاهی یا سفارش‌گیر غذا تحولی عظیم را در رستوران‌ها به وجود آورند. امروزه آنها به طور گسترده در کافی شاپ‌ها و رستورانها استفاده می‌شوند و به کاربر امکان تعامل مستقیم با فروشگاه را می‌دهند. آنها بدون معطلی در صف سفارش غذا یا کافی سفارش خود را ثبت کرده و به جهت متصل بودن کیوسک لمسی به دستگاه پز(POS) به راحتی صورتحساب را پرداخت می‌کنند. با کمک این کیوسک بدون اینکه زحمت سوال کردن از گارسون را بکشید می‌توانید از موجودی هر غذا و کیک و غیره باخبر شوید و قیمت هریک را بدانید تا سفارشی باکیفیت‌تر را مطابق هزینه و سلیقه مد نظر ثبت کنید.

مطلب مرتبط: کیوسک لمسی سفارش غذا

کیوسک فروش در داروخانه

کیوسک سفارش‌‌گیر کارواش

یکی از مکانهای پرتردد و شلوغ کارواش‌ها هستند. با کمک کیوسک‌ فروشگاهی مخصوص کارواش خدمت رسانی به مشتریان سریع‌تر صورت می‌گیرد. در واقع در کیوسک سفارش‌‌گیر کارواش میتوان منویی برای انواع خدمات مانند روشویی، تو شویی،‌ صفر شویی، موتور شویی و جاروبرقی و غیره طراحی کرد و مشتری هر یک را بر حسب نیاز انتخاب کند. به علاوه امکان چاپ فیش نوبت دهی، پرداخت هزینه کارواش برای مشتری وجود دارد. ضمنا می‌توان منوی خدمات،‌ قیمت را تغییر داد و قابلیت‌های جدیدی به منوی کارواش اضافه کرد. البته این کار باید توسط توسط پرسنل کارواش و اپراتور کیوسک لمسی انجام شود.

مزایای استفاده از کیوسک فروشگاهی

در حال حاضر کیوسک‌ های فروشگاه‌ های بسیار طرفدار پیدا کرده‌اند و در تمام فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای،‌ لوازم خانگی، رستوران و کافی شاپ،‌ قنادی و بوتیک‌ های لباس و غیره انواع کیوسک فروشگاهی را مشاهده می‌کنید که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته‌اند. در ادامه به مزایای مهم استفاده از محصول اشاره می‌کنیم تا اگر ذره‌ای تردید در خرید کیوسک لمسی مخصوص فروشگاه برایتان باقی مانده‌ است به یقین تبدیل شود.

تجربه مستقل از خرید: کیوسک فروشگاهی به خریداران امکان تجربه خرید مستقل بدون دخالت دیگری را می‌دهد و خرید با این روش ثبات بیشتری هم دارد. مشتری قبل و بعد از خرید محصولات انتخابی و قیمت آنها را به دقت چک میکند و این کار باعث افزایش رضایت، کاهش استرس و انتظار در صف می‌شود.

ارائه محصولات باکیفیت‌: در رستوران‌ها و انواع فروشگاه‌هایی که کار تولید توسط پرسنل صورت می‌گیرد مانند قنادی‌ها و غذاخوری‌ها استفاده از این دستگاه باعث کاهش کار پرسنل در پاسخ به مراجعه کنندگان و تمرکز آنها به روی تولید محصول باکیفیت‌ تر می‌شود در نتیجه رضایت مشتری و فروش فروشگاه بیشتر خواهد شد.

بازدهی و سود بیشتر: شاید در ابتدا خرید کیوسک‌ لمسی‌ فروشگاهی هزینه‌بر به نظر برسد اما با این کار هزینه‌هایی مانند استخدام نیروی کار و هزینه‌های عملیاتی کاهش پیدا می‌کند و تجدید ساختار حجم کار برای کارکنان بازدهی بالاتر ر و سوددهی بیشتر می‌شود.

مزایای استفاده از کیوسک فروشگاهی

سرعت بیشتر: استفاده از استند لمسی سرعت تعاملات را بالا برده و صف را کاهش داده و فرآیندها را سریع‌تر از چیزی که هست پیش می‌برد و این یعنی تعداد تراکنش بیشتر و در نتیجه کسب درآمد بالاتر!

گزارش زنده: در صورتی که در فروشگاه حضور ندارید با کمک این استند های هوشمند می‌توان دقیقه به دقیقه همه چیز را کنترل و فروشگاه را ساماندهی کرد.

● افزایش فروش با هدف قرار دادن مشتری در محل فروش یعنی فروشگاه در واقع مشتری ناخودآگاه ترغیب به خرید می‌شود.

● از طریق تبلیغ دیگر شرکت‌ها و ادارات باعث ایجاد درآمد جانبی می‌شود.

● می‌توان در شعبه‌های مختلف فروشگاه با محتوای یکسان تبلیغات را انجام داد.

● امکان قرار دادن بخش نظر سنجی، انتقادات و پیشنهادات برای مشتریان جهت رفع عیوب فروشگاه و تقویت نقاط قوت که یکی از مزیت‌های خرید کیوسک‌ فروشگاهی محسوب می‌شود.

هرچند خرید کیوسک لمسی برای بسیاری از مشاغل کمک کننده نیست اما برای کسب و کارهایی که حجم معاملات بالا، بازدید زیاد و محصولات فراوان دارند یک گزینه مناسب است.

استفاده از کیوسک مجهز به کارت خوان

همانطور که بالاتر اشاره کردیم استفاده از کیوسک‌ سفارش‌گیر در خرده‌فروشی‌هایی مانند خشکبار، قنادی و پوشاک، لوازم خانگی و رستوران‌ها بهترین ایده برای جذش مشتری بیشتر است اما توجه کنید که استفاده از کیوسک مجهز به کارت‌خوان در این بخش ضروری است و ایده خوبی برای رفع نیاز شما از نیروی انسانی است.

وجود یک کیوسک فروشگاهی مجهز به دستگاه کارت‌خوان باعث می‌شود شما یک پایانه پرداخت در اختیار داشته باشید و بدون نیاز به حضور پرسنل و کارمندان عمل سفارش‌‌گیری را به صورت 24 ساعته انجام دهید. این کار برای فروشگاه‌های شب بیدار مانند هایپرمارکت‌های شبانه روزی و سوغاتی فروشی‌ها باعث کاهش هزینه‌های جاری‌ و فروش بیشتر می‌شود.

استفاده از کیوسک مجهز به کارت خوان

کیوسک‌ سفارش‌گیر فروشگاهی می‌تواند کاملا مطابق با دکوراسیون محیط کاری شما طراحی شده و برایتان ارسال شود. امکان نصب پرینتر برای چاپ نوبت، فیش صورت‌حساب و غیره روی کیوسک‌ لمسی وجود دارد. در کنار پرینتر و کارت‌خوان امکان اتصال دوربین و وزنه برای وزن کردن موادی مانند آجیل و خشکبار نیز وجود دارد.

کلام آخر

اینکه مشتری برای هر سفارش خود مدت زمان زیادی منتظر بماند به کسب و کار شما هر چقدر هم که معروف و شناخته شده باشید لطمه وارد می‌کند. با خرید کیوسک سفارش‌‌گیر فروشگاهی و انواع استند لمسی پروسه سفارش‌‌گیری و پرداخت را کوتاه کرده و رضایت مشتریان را بیش از پیش جلب کنید.

کیوسک فروشگاهی صف‌های طولانی را جمع می‌کند و این باعث دیدگاه مثبت مشتری نسبت به فروشگاه شما خواهد شد ضمن اینکه نام برندتان برای همیشه در ذهنش ثبت می‌شود و این نوعی سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می‌شود.

البته بهتر است قبل از خرید درباره انواع کیوسک‌ فروشگاهی دقیق مطالعه کنید و امکاناتی که مدنظرتان است را یادداشت و ابعاد کیوسک را انتخاب کرده و پس از در نظر گرفتن مقدار بودجه ای که کنار گذاشته‌اید بهترین انتخاب را در رنج قیمتی مدنظرتان بکنید.

برای خرید انواع کیوسک فروشگاهی و اجاره کیوسک لمسی با تیم پشتیبانی فناوران کاسپین تماس گرفته و پس از کسب اطلاعات لازم در خصوص کیوسک‌ فروشگاهی و نحوه سفارش آن و قیمت کیوسک لمسی و قیمت انواع کیوسک‌ فروشگاهی خرید خود را نهایی کنید.

مطلب پیشنهادی: کاربرد کیوسک لمسی در فروشگاه ها

پست های اخیر

VIEW ALL -

2 Comments to “ انواع کیوسک فروشگاهی و کاربرد آنها”

  1. محمد چالویی says :پاسخ

    بنظر استندهای ایستاده و دیواری فروشگاهی خیلی میتونه تو این شلوغی ها کمک کنه هم از لحاظ قیمت هم اینکه وقت فروشنده رو نگیرن

    1. seoadmin seoadmin says :پاسخ

      تکنولوژی روزبروز درحال پیشرفته و این استندهای سفارشگیر کم کم فراگیر خواهند شد همونطور که کیوسک های پرداخت خیلی ترند شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

TOP