نرم افزار و کیوسک سفارشگیر غذا

 

مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم همگی بسته به انتخاب و نیاز شما قابل طراحی و راه اندازی هستند. که همه این موارد در قیمت کیوسک لمسی سفارش غذا تاثیرگذار است.
شما می توانید برای اطلاع از قیمت کیوسک لمسی سفارش غذا با کارشناسان دیتک سیستم در تماس باشید.

چرا کیوسک لمسی سفارش غذا باعث سودآوری می شود؟

/ / بلاگ
کیوسک لمسی سفارش غذا

امروزه کیوسک لمسی سفارش غذا کاربردهای بسیاری دارد. این تکنولوژی می تواند بسیاری از نیازهای کسب و کار شما را برطرف کند.

نقش کیوسک لمسی در کسب و کار شما

یکی از علایق افراد در زمان فراغت یا استراحت مراجعه به رستوران ها و خوردن غذای مورد علاقه خودشان است. لزوما این افراد به رستوران هایی مراجعه می کنند که خدمات بهتر و همچنین غذاهای با کیفیت تری را به مشتریان خودشان ارائه کنند. یکی از این خدمات نحوه سفارش گیری و سرو غذا می باشد که مشتری قبل از دریافت سفارش خود باید این مرحله را بگذراند. قاعدتا فکر اینکه مشتری بخواهد یک مدت طولانی را در صف سفارش غذا منتظر بماند و یا پیش خدمت دیرتر سفارش را تهیه کند بسیار عذاب آور است. اما راه حل این معضل بزرگ در رستوران ها چیست؟

کیوسک لمسی سفارش غذا

کیوسک سفارش گیر غذا با امکان نصب کارتخوان و فیش پرینتر دستگاهی است که امروزه در تمام دنیا به عنوان ابزار مهم در ارائه خدمات خاص و جذاب از سوی رستوران ها، فست فود ها و کافی شاپ ها مورد استفاده قرار گرفته است. با این کیوسک کارامد دیگر معضل صف های طولانی و نارضایتی های مشتری را در رستوران ها مشاهده نمی کنید.

از ویژگی های منحصر به فرد کیوسک لمسی منوی دیجیتال و تعاملی، صفحه نمایشگر لمسی بزرگ با تاچ خازنی و تاچ مادون قرمز، طراحی ظاهری جذاب، امکان نصب کارتخوان و فیش پرینتر، نرم افزار مدیریت رستوران و فست فود می باشد که همگی باعث شده این کیوسک های لمسی مجموعه شما را به یک رستوران دیجیتال، رباتیک و هوشمند تبدیل کند که مشتری بتواند به سادگی در محیطی آرام غذا را سفارش داده، مبلغ را پرداخت و غذا را تحویل گیرد.

راه اندازی رستوران رباتیک با میزهایی با منوی هوشمند، می تواند راهکاری مفید برای ایجاد یک فست فود رباتیک باشد.

لازم به ذکر است که امکان اجاره کیوسک لمسی (استند لمسی رستوران) برای مراسم ها نیز وجود دارد.

استند لمسی و کیوسک سفارش غذا نیز می تواند به عنوان تابلو اعلانات و به عنوان تابلوی برنامه ریزی های سازمان مورد استفاده قرار گیرد. همچنین کیوسک یا استند لمسی گزینه مناسبی برای راهنمای توریست ها و مسافران در فرودگاه ها و هتل ها می باشد، همچنین می تواند برای موزه و نمایشگاه ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

کیوسک لمسی سفارش غذا

سفارشی آسان، فرآیندی سریع

استند لمسی و کیوسک سفارش غذا انتخاب بسیار مناسبی برای دریافت سفارش از کاربر بدون دخالت صندوق دار می باشد. یک کیوسک می تواند یک نرم افزار تصویری از منوی موجود به همراه سایر انتخاب هایی که مایلید برای کاربرانتان در نظر بگیرید را به همراه داشته باشد و مشتری می تواند با استفاده از کیوسک غذای خود را سفارش دهد و با استفاده از کارتخوان یا حتی پرداخت آنلاین و در بعضی موارد با استفاده از کارت اشتراک خود صورت حساب را پرداخت نماید و در صورت لزوم در برنامه های ویژه یا تخفیف های ویژه شرکت داده شود.

آیا تا به حال با این سوال مواجه شده اید که یک فست فودی و یا رستوران که غذاهای خیلی خوشمزه ای را آماده و به فروش می رساتند چرا مشتری بسیاری ندارد و یا این که مشتریان خود را به یکباره از دست می دهد؟ بهتر است که بدانید یکی از عواملی که مشتریان را رستوران شما دور می کند می توان به عدم خدمات رسانی سریع به مشتری دانست و بهتر است که بدانید برای این کار نیز راهکارهای بسیاری وجود دارد و یکی از این راهکارها که این روزها توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است می توان به کیوسک لمسی سفارش غذا اشاره کرد.

همان طور که در جریان هستید زندگی ماشینی امروزی موجب شده است که افراد با کمبود وقت مواجه شوند و ترجیح می دهند به جای آن که وقت بسیاری را که صرف خرید یک غذا می کنند به امور دیگر اختصاص دهند و به دیگر امور خود رسیدگی کنند برای نمونه افراد شاغلی که برای اولین بار رستوران شما را برای صرف غذا انتخاب می کنند در صورتی که مدت زمان بسیاری را منتظر غذا بمانند متنفر هستند و مطمئن باشید که دور رستوران شما را خط می کشند و بار دیگر به رستوران شما مراجعه نمی کنند از این رو بحث زمان برای افراد اهمیت بسیاری دارد.

همان طور که می دانید این روزها بسیاری از زندگی ها حالتی مدرن به خود گرفته اند و یک رستوران باید برای پیشبرد امور خود از تجهیزات مدرنی استفاده کند و لازم است که بدانید این حرفه بسیار رقابتی است و همین امر ایجاب می کند که شما برای دستیابی به موفقیت بیشتر در این زمینه از امکانات پیشرفته و به روزی استفاده کنید.

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید مشتریان بسیاری را به سمت رستوران خود هدایت کنید بهترین راهکار استفاده از دستگاه کیوسک لمسی سفارش غذا است که می تواند زمان ثبت سفارش غذا را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. این دستگاه به شما کمک می کند که صف های انتظار مشتریان را از بین ببرید و از اتلاف وقت آن ها جلوگیری نمایید که این امر سبب می شود که رضایت آن ها از کسب و کار شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند و ترجیح دهند که برای سرو وعده های دیگر نیز رستوران شما را انتخاب کنند.

شما می توانید جهت سفارش نرم افزار سفارشگیر رستوران به صفحه مورد نظر در سایت ما مراجعه نمایید.

ما در این مقاله در تلاش هستیم اطلاعات مفیدی را در ارتباط با کیوسک لمسی سفارش غذا و مزایایی که این دستگاه کاربردی دارد آشنا کنیم، اگر قصد خرید این دستگاه کاربردی را دارید این مقاله را از دست ندهید.

اطلاعاتی در ارتباط با کیوسک لمسی سفارش غذا

اطلاعاتی در ارتباط با کیوسک لمسی سفارش غذا

همان طور که از نام این محصول مشخص است با کمک این دستگاه می توانید غذای مورد علاقه خود را سفارش دهی و هزینه آن را پرداخت نمایید در واقع این دستگاه همانند یک ماشین سفارشی سازی شده سازمان پیدا کرده است و بهترین گزینه برای فست و فودها و رستوران ها به شمار می آید این دستگاه دارای یک صفحه نمایش لمسی با رابط دیجیتال است که منوی رستوران را برای مشتریان به نمایش می گذارد و افراد می توانند مراحل مربوط به سفارش، پرداخت و دریافت فیش را انجام دهند.

از مهم ترین مزایای استفاده از این محصول می توان به تبلیغات غذایی آن اشاره کرد و مشتری می تواند اطلاعات نسبی را در ارتباط با مدل های مختلف غذای طبخ شده در رستوران شما به دست بیاورد و همان طور که می دانید این تبلیغات می توانند اشتهای شما را تحریک کنند و خود به خود به چشیدن غذاهایی به نمایش درآمده تمایل نشان دهید.

اگر به فکر خرید دستگاه کیوسک لمسی سفارش غذا هستید به شما دوستان عزیز توصیه می کند که این محصول کاربردی را از مجموعه ما خریداری نمایید برای این کار کافی است با شماره هایی که در انتهای مقاله درج شده است ارتباط برقرار کنید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

برای این کاربرد از هر دو گزینه کیوسک لمسی (زاویه مورب نمایشگر) و یا استند لمسی (زاویه قائم نمایشگر) می توان استفاده کرد.

رستوران ها و فست فودها می توانند با کیوسک لمسی و کیوسک سفارش غذا، فضایی اختصاصی و با آرامش جهت اخذ سفارش از مشتریان برای ایشان ایجاد نمایند.

دلیل-فروش-بالای-کیوسک-لمسی-سفارش-غذا

دلیل فروش بالای کیوسک لمسی سفارش غذا

لازم به ذکر است که استفاده از کیوسک لمسی سفارش غذا پدیده ای نوین نیست چرا که در رستوران های زنجیره ای در خارج از کشور به صورت گسترده از آن استفاده می کنند و این امر در زمان شیوع بیماری واگیر دار از جمله کرونا رواج بالایی پیدا کرد و این روزها در کشور ما نیز از این دستگاه در بسیاری از رستوان و فست فود های بزرگ و کوچک استفاده می شود و دلیل آن علاوه بر سرعت بخشیدن به عملیات شما می توان به رعایت فاصله های اجتماعی و جلوگیری از بیماری های واگیردار اشاره کرد و بهتر است که بدانید این روزها در دنیا به وفور از این دستگاه استفاده می شود و می توان مزایای بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد که از مهم ترین مزایای آن می توان به افزایش فروش با کمک این دستگاه اشاره کرد.

بهتر است که بدانید مک دونالد رستوران های زیرمجموعه خود را مورد ارزیابی قرار داده است و به این نتیجه رسیده است که وجود این دستگاه فروش آن ها را به میزان 5 الی 6 درصد افزایش داده است.

و قطع به یقین می توان علت اصلی فروش بالا در این مجموعه تغییر سبک رفتار با مشتری اشاره کرد که به مشتریان این امکان را می دهد بدون هدر رفت وقت و انرژی آن در سریع ترین زمان ممکن به غذای خود دسترسی پیدا کنند و هزینه آن را پرداخت نمایند.

هر کیوسک تاچ (لمسی) به همراه نرم افزار رستوران، به عنوان یک کیوسک سفارش غذا یا سلف اردر (Self order) می تواند به تنهایی نقش یک صندوق دار را ایفا کند با این تفاوت که خطاهای انسانی برطرف می شود، سرعت عمل افزایش می یابد و فضای کاملاً خصوصی جهت انتخاب و سفارشی سازی غذا برای کاربران به وجود می آید.

کیوسک لمسی سفارش غذا

مزایای استفاده از کیوسک لمسی سفارش غذا

از مزایای کیوسک سفارش دهی غذا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

1. کاهش خطا در ثبت سفارش

2. کاهش زمان انتظار در صف سفارش

3. سهولت در سفارش گیری

4. کاهش هزینه نیروی انسانی

نرم افزار استند لمسی

تاثیر خرید کیوسک لمسی سفارش غذا در جذب مشتری

  1. اعتماد بیشتر به رستوران، زیرا خود کاربر منو را انتخاب و پرداخت می نماید، و فیش را نهایتاً به گارسون یا بخش سفارشات تحویل می دهد.
  2. خود مشتری محل استقرار و دلخواه خود را جهت سرو غذا انتخاب می کند.
  3. مشتری می تواند مطابق میزی که انتخاب کرده است، موزیک خود را انتخاب نماید تا در محلی که می نشیند موزیک پخش گردد (این حالت گزینه مناسبی برای رستوران های بزرگ است که صدا مزاحم دیگر مشتریان نمی شود. اما برای رستوران های کوچک در محل هر میز هندزفری پیشنهاد می شود)
  4. انتخاب نوع ظروف و طرز چیدمان آن ها ( ظروف سنتی، کلاسیک، شیشه ای، ظروف رومی و غیره) توسط کاربر انجام می شود.
  5. قابلیت انتخاب میزان درصد چربی یا شوری غذا طبق رژیم غذایی مشتری.
  6. انتخاب پیش غذا، دسر و غیره با در نظر گرفتن درصد شیرینی، شکر و خامه و غیره
  7. قابلیت نظرسنجی مشتری از طریق وب کیوسک و امکان ضبط ویدئو برای تجربه مشتری، با این قابلیت دیگر کاربران می توانند در حین سفارش منوهای مختلف از آن تجربه استفاده کنند.

مطلب پیشنهادی: کیوسک لمسی سفارش گیر و کاربردهای آن

با استفاده از کیوسک لمسی هزینه های شما به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند و همان طور که در جریان هستید روش های سنتی فروش ایجاب می کرد که افرادی را به عنوان کارمند استخدام کنید که عملیات فروش و سفارش گیری را انجام دهند اما وجود این دستگاه می تواند هزینه ای که بابت حقوق به این افراد پرداخت می کنید را کاهش دهد زیرا تمامی عملیات به صورت ماشینی انجام می شود و نیازی به استخدام افراد بیشتر نیست و همین امر سبب می شود که شما تسلط بیشتری بر روی کارکرد کارمندان خود داشته باشید.

کیوسک لمسی سفارش غذا می تواند میزان خطای سفارشات شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد چرا که شما با این روش از سفارش می توانید به صورت تصویری عملیات مربوط به سفارش غذا را انجام دهید و با توجه به نیاز خود غذای مورد نظر را سفارش دهید این امر علاوه بر این که برای شما سود بسیاری دارد می تواند کادر آشپزخانه را از آماده کردن سفارش اشتباه که وقت بسیاری از آن ها را تلف می کند خلاص کند.

سفارشگیر غذا

امکانات کیوسک لمسی سفارش گیر

  • ثبت سفارش مشتری در کیوسک سفارش گیر
  • مشاهده منوی فروش با تصویر محصول، قیمت و تخفیف
  • در صورت اتمام موجودی، امکان سفارش آن محصول به طور خودکار غیرفعال می شود
  • پرداخت مبالغ فاکتور با دستگاه کارتخوان به سرعت و به راحتی
  • چاپ رسید برای مشتریان با چاپگر کیوسک و چاپ سایر رسیدهای مورد نیاز در قسمت های مختلف (مانند آشپزخانه و غیره)
  • نمایش و تبلیغ محصولات خاص به صورت فایل فلش در بالای صفحه
  • گرافیک بسیار زیبا و رابط کاربری آسان

کیوسک سفارش رستوران

کیوسک سفارش رستوران

مواردی که رستوران داران از خرید کیوسک لمسی سفارش غذا سود می برد!

دیگر زمانی برای انتخاب منوی غذایی از جانب مشتری برای رستوران صرف نمی شود

1. جلوگیری از صف طولانی سفارش غذا

2. ایجاد نظم قابل توجهی در رستوران

3. کاهش چشمگیر هزینه ها به دلیل مدیریت در نیروی انسانی و عدم نیاز به جذب صندوق دار، سفارشگیر و غیره

4. اطلاع دقیق صاحب رستوران از موجودی مواد اولیه در رستوران

مطلب پیشنهادی:

نکات کلیدی برای خرید استند و کیوسک لمسی

پست های اخیر

VIEW ALL -

4 Comments to “ چرا کیوسک لمسی سفارش غذا باعث سودآوری می شود؟”

  1. بی نام says :پاسخ

    سلام وقت بخیر. آیای برای اتصال دستگاه کارتخوان به این استندها باید از دستگاه های بخصوصی استفاده کرد یا همین کارتخوان های معمولی رو میشه متصل کرد؟

    1. seoadmin seoadmin says :پاسخ

      سلام. کارت خوان معمولی استفاده میشه

  2. بی نام says :پاسخ

    اتصال دستگاه کارتخوان به استند رستوران باید از نوع خاصی باشه؟

    1. seoadmin seoadmin says :پاسخ

      سلام. خیر دوست عزیز از دستگاه پوز معمولی استفاده و کانکت می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

TOP