استند لمسی دیواری والی

جهت دریافت قیمت استند لمسی دیواری والی فرم زیر تکمیل نمایید.

درج شماره تلفن همراه و نام و نام خانوادگی جهت دریافت قیمت الزامی می باشد.

شما عزیزان همچنین میتوانید از طریق واتساپ با شماره ۰۹۳۳۲۷۵۱۶۴۹ و یا شماره ثابت ۴۶۰۱۸۵۳۶-۰۲۱ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

استند لمسی دیواری والی

استند لمسی دیواری والی یکی از دستگاه هایی می باشد که با اشغال فضای کم و کارایی بالا مورد استفاده قرار می گیرد. این استند در دو سیستم عامل اندروید و ویندوز با توجه به نیاز مشتری قابل سفارش می باشد. شما می توانید این دستگاه را بر روی دیوار نصب کرده و حتی پرینتر حرارتی، دستگاه کارت خوان و وب کم را نیز به این دستگاه متصل نمایید.

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش: 32 اینچ
  • پنل تصویری IPS ، ساخت کره
  • پنل تاچ صنعتی ITO Glass ده نقطه همزمان بدون نیاز به فشار ناخن و ضربه، مقاوم در برابر ضربه
  • سیستم عامل : اندروید و سیستم عامل
  • قابلیت اتصال به اینترنت : دارد
  • نوع اتصال : بیسیم
  • قابلیت مولتی تاچ: دارد
  • سایر: قابلیت همزمان 10 تاچ
  • دارای پورت یو اس بی و پورت شبکه
  • قابلیت نصب آسان و اشغال فضای کم
  • سیستم عامل: Windows 7(Ultimate) , Windows 10 , Android
  • قابلیت نصب پرینتر حرارتی و انواع چاپگر، کارت خوان، اسکنر، کیبورد و وب کم

استند دیواری لمسی مدل والی

استند لمسی دیواری والی یکی از ابزارهای استفاده شده در حوزه نمایش‌های تجاری و تبلیغاتی است. این نوع استندها به سادگی به دیوار مربوطه نصب شده و امکان ارائه اطلاعات و تبلیغات به گذرنده‌ها را فراهم می‌کنند. اگر برای تبلیغ کسب و کار خود یا اهداف دیگر، قصد دارید که اطلاعات را به صورت پیشرفته و هوشمند به کاربران ارائه دهید، استفاده از استند دیواری بهترین گزینه است. پس با ما همراه باشید تا در بخش‌های بعدی شما را با خصوصیات و مزایای استند لمسی دیواری والی بیشتر آشنا کنیم.

ویژگی‌های استند لمسی دیواری والی Wall-e 32

 این استند دیواری والی به دلیل طرح برداری از فنّاوری لمسی، امکان ارتباط مستقیم بین کاربران و محتوا را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند با لمس بخش‌های مختلف این محصول، به اطلاعات دقیقی دسترسی داشته باشند؛ به عبارت دیگر، استند لمسی والی باعث می‌شود که تعامل کاربران با محتوا، فعال‌تر و شگفت‌انگیزتر شود.

این استند نوعی میز کار هوشمند به شمار می‌رود که به سادگی در کمتر از چند ثانیه می‌تواند به صورت دیجیتالی هر گونه اطلاعات دلخواه را بر روی خود به نمایش درآورد. با بهره‌گیری از این محصول، سازمان‌ها از شر دردسرهای همچون کاغذبازی‌های گذشته مثل چاپ بروشور خلاص می‌شوند.

یکی از ویژگی‌های بارز دیگر این استند لمسی، اشغال کم فضا است. این دستگاه با داشتن حجم کم، کارایی بسیار بالایی دارد. افراد می‌توانند استند والی را روی دیوار به راحتی نصب کرده و حتی دستگاه‌های دیگر مثل کارت‌خوان، پرینتر حرارتی، انواع چاپگر، اسکنر، کیبورد و وب کم را نیز بر روی آن متصل کنند.

ویژگی‌های فنی استند لمسی دیواری والی Wall-e 32

درباره ویژگی‌های فنی این دستگاه گفتنی است که صفحه‌نمایش آن 32 اینچ بوده و پنل تصویری آن نیز IPS و ساخت کره است. استند والی از قابلیت اتصال به اینترنت برخوردار بوده و نوع اتصال به آن نیز وایرلس یا همان بی‌سیم است. همچنین این محصول دارای پورت یو اس بی و پورت شبکه نیز می‌باشد.

استند والی دیواری Wall-e 32، پنل تاچ صنعتی ITO Glass با ده نقطه هم‌زمان بدون نیاز به ضربه و فشار ناخن داشته و مقابل ضربه نیز مقاوم است. از سایر ویژگی‌های فنی این محصول می‌توان به قابلیت مولتی تاچ و قابلیت هم‌زمان ۱۰ تاچ آن اشاره کرد. شایان ذکر است که دستگاه استند والی از سیستم‌عامل‌های Windows 7(Ultimate), Windows 10, Android پشتیبانی می‌کند.

کاربردها

استند لمسی دیواری والی می‌تواند برای تبلیغات تجاری استفاده شود. به کمک این استند، شرکت‌ها می‌توانند محصولات و خدمات خود را به صورت متفاوت و جذابی به نمایش بگذارند. با ارائه تصاویر و ویدئوهایی متناسب با کسب و کار، استند قادر است توجه گذرنده‌ها را به خود جلب کند و اطلاعات لازم را برای آن‌ها فراهم کند. این ابزار می‌تواند در ساختمان‌های تجاری، شرکت‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و هتل‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

 این مدل استند همچنین می‌تواند به عنوان یک راهکار آموزشی به کار گرفته شود. با برنامه‌ریزی مناسب، این دستگاه می‌تواند به شکلی کارآمد به آموزش افراد کمک کند. بدین صورت که اطلاعات و آموزش مرتبط با یک موضوع خاص را می‌توان در قالب برنامه‌های آموزشی در استند گنجاند و از طریق لمس بخش‌های مختلف دیوار، کاربران می‌توانند به این اطلاعات دست یابند.

کیوسک دیواری والی
کیوسک سفارشگیر دیواری
TOP