نکات کلیدی برای خرید استند و کیوسک لمسی

/ / بلاگ
نکات کلیدی در خرید کیوسک

همه‌چیز باید با توجه به نیاز روز دنیا و فناوری های جدید آپدیت شوند. اینگونه تمامی کسب و کارها در مسیر پیشرفت قدم برخواهند داشت چرا که بسیاری از مشاغل نیازمند ابزارهای جدید و مطابق با تکنولوژی هستند تا سرعت کار بالا و بازدهی بیشتری داشته باشند.

یکی از این وسایل که به کمک بسیاری از افراد فعال در حوزه کسب و کار و تبلیغات آمده است، کیوسک لمسی می‌باشد. این وسیله باعث تمایز و تفاوت یک شرکت و سازمان نسبت به دیگر شرکت‌هایی می‌شود که از این کیوسک‌ تاچ استفاده نمی‌کنند. البته خرید کیوسک لمسی به تنهایی کافی نیست و باید نحوه کار با آن و بهره‌وری مناسب از این محصول را به خوبی آموزش ببینید تا یک پله بالاتر از بقیه باشید.

با پیشرفت علم و تکنولوژی، افراد می توانند با دنیای اطراف خود به شکل بهتری ارتباط برقرار کنند. یکی از این پیشرفت های مهم که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است می توان به استند و کیوسک لمسی اشاره کرد که با توجه به کاربردهای بسیاری که دارد توجه و نگاه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

در زمان خرید استند و کیوسک لمسی بهتر است به نکات بسیاری توجه داشته باشید اما قبل از هرگونه خریدی بهتر است که شناختی از این محصول داشته باشید، شناخت دقیق از هر محصولی می تواند شما را در خرید به صرفه کمک بسیاری کند از این رو ما در ادامه مطلب در تلاش هستیم که تعریفی از این محصول داشته باشیم.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم که شما را با کیوسک و استند لمسی و نکات مهمی که در زمان خرید این محصول می تواند به شما کمک کند آشنا کنیم. اگر قصد خرید این محصول کاربردی را دارید تا پایان این نوشتار با ما همراه باشید.

اطلاعاتی در ارتباط با استند و کیوسک لمسی

کیوسک لمسی از جمله تجهیزات پرکاربردی است که این روزها با توجه به ظاهر زیبا و کاربرد بسیاری که دارد توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است، این دستگاه کاربرپسند و تعاملی از جمله تجهیزات کاربردی است که به کاربران اجازه می دهد مطابق با برنامه های پیش رویی که دارند عمل کنند.

این محصول با نام کیوسک تاچ، در میان بسیاری از افراد شناخته شده است و نوعی سازه مورب است که قابلیت استفاده به صورت عمودی و مورب را دارد و برای آن که بتواند به بهترین شکل ممکن نیاز کاربران را برآورده کند برای آن مانیتوری بزرگ طراحی شده است و مجهز به سیستم عامل اندروید یا ویندوز می باشد.

لازم به ذکر است که این محصول ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز کرده است و از مهم ترین ویژگی آن می توان به افزایش تعامل میان کاربران اشاره کرد که می تواند اطلاعاتی را در ارتباط با کسب و کار شما با مشتریانی که دارید در میان بگذارد.

این محصول کاربردی را می توان در مراکز بسیاری به کار برد و از مزایا و ویژگی های منحصر به فرد آن نهایت بهره و استفاده را برد از جمله مراکزی که این محصول را می توان استفاده کرد می توان به مراکز خدمات درمانی، رستوران ها؛ مراکز نوبت دهی و غیره اشاره کرد.

با توجه به ظاهر زیبا و کاربر پسندی که دارد می تواند زیبایی بسیاری را برای محیط شما به ارمغان بیاورد و خدمات بسیاری را به مشتریان شما عرضه نماید.

مختصری درباره کیوسک لمسی

کیوسک لمسی با نام‌های استند هوشمند یا کیوسک تاچ هم در بازار شناخته می‌شود و در واقع سازه‌ای است که عموما به صورت عمودی و مورب استفاده شده و یک مانیتور بزرگ لمسی و هوشمند مجهز به سیستم‌عامل اندروید یا ویندوز روی آن قرار دارد.

کیوسک لمسی فروشگاهی

این وسیله تعامل افراد را با مخاطبان و بازدیدکنندگان بالاتر برده و امکان شرح خدمات، توضیح کسب و کار و تبلیغات میدانی را به کاربران برای جذب مشتری بیشتر می‌دهد. این وسیله را امروزه در بیشتر اصناف، بانک‌ها، رستوران‌ها، مراکز خدمات درمانی، فروشگاه و غیره مشاهده می‌کنید و می‌توان برای نوبت‌دهی، خرید و راهنمایی طبقات و غیره از کیوسک لمسی استفاده کرد.

حتی می‌شود به عنوان تخته هوشمند و تلویزیون نیز در مراکز آموزشی از استند تاچ بهره‌برداری کرد. استند هوشمند دارای یک اسکرین و ال سی دی تاچ می‌باشد که در ابعاد 24 الی 65 اینچ موجود بوده و مشتری می‌تواند با توجه به نیاز خود هر ابعادی که میخواهد را خریداری کند.

بد نیست بدانید بیشتر مطالبی که از راه بینایی و به وسیله چشم دیده و خوانده می‌شوند بیشتر در ذهن مانده و در حافظه ناخودآگاه ذخیره می‌کردند. استفاده از کیوسک لمسی و خرید آن و قرار دادن محتوای بصری جذاب می‌تواند یکی از راه‌های ماندگاری خدمات و برند شما در ذهن مشتریان شود.

به علاوه استفاده از این محصول باعث سرگرمی و تفریح افراد می‌شود و این مسئله خود یک عامل جذب کننده دیگر برای بیشتر دیده شدن و پررنگ شدن در ذهن مشتریان است.

نکاتی که قبل از خرید استند لمسی باید به آن توجه کرد

این وسیله امکانات زیادی را در اختیار افراد قرار می‌دهد. مثلاً امکان اتصال به اینترنت و نمایش گالری محصولات، اتصال به تلفن هوشمند و فلش را دارد و این باعث دقت بیشتر مشتری و دیده شدن محصولات می‌شود. در ادامه به نکاتی به قبل از خرید استند لمسی‌ باید به آن توجه کرد را بیان می‌کنیم.

خرید کیوسک لمسی

● به شکل ظاهری استند و ابعاد آن توجه کنید

استند لمسی عموما به سه شکل عمودی، استند مورب و میز لمسی به فروش می‌رسد که نوع عمودی آن فروش بیشتری دارد. چرا که به صورت عمودی بیشترین و بهترین دید را به مخاطب می‌دهد و حتی از راه دور هم میتوان محتوایی که روی استند نمایش داده می‌شود را مشاهده کرد.

انواع مورب فضای خصوصی‌تری برای مشتری تشکیل می‌دهد چرا که برای دیدن محتوای صفحه باید در نزدیکی استند قرار گرفت. انتخاب انواع کیوسک لمسی ایستاده و مورب یا میز لمسی بستگی به نوع کاربری و دکوراسیون شما دارد و می‌توانید با توجه به این عوامل بین شده یک مدل را خریداری کنید.

توجه کنید که بین ابعاد استند و فضایی که برای قرارگیری آن درنظر گرفته شده است تناسب قابل قبولی باشد تا جلوه‌ای نامناسب نداشته و باعث جذب مشتری شود.

● از چه فناوری لمسی برای این استندها استفاده می‌شود

در این محصولات یعنی تاچ اسکرین‌ها از دو نوع فناوری برای لمس کردن استفاده شده است. فریم لمسی IR که رایج‌ترین فناوری لمسی برای استند هوشمند است و قابلیت آن استفاده از هر جنس خارجی برای لمس کردن است.

مانند قلم، دستکش و هر نوع جسم غیر شفاف دیگری را می‌توان برای کار با صحفه استفاده کرد و این باعث طول عمر استند می‌شود. سیستم لمسی خازنی نیز به انگشت دست و اشیا فلزی با سطح مقطع زیاد واکنش می‌دهد و از این فناوری برای ساخت محصولات ضد آب بیشتر استفاده می‌شود.

● نوع سخت افزار و سیستم عامل استند بررسی شود

کیوسک‌های لمسی غالباً از بیشتر سیستم‌ عامل‌ها علی الخصوص دو پلتفرم پرطرفدار ویندوز و اندروید پشتیبانی می‌کنند. بستگی به نوع کاربری که کیوسک را برای آن خریداری می‌کنید می‌توانید یکی از این دو سیستم عامل را انتخاب کنید. البته برای بیشتر نرم‌افزار‌های اختصاصی و سایت‌های فروشگاهی و غیره سیستم عامل ویندوز فروش بیشتری دارد.

● هدف خود را از خرید کیوسک و استند لمسی مشخص کنید.

قبل از آن که اقدام به هرگونه خریدی کنید بهتر است که هدف خود را از خرید این تجهیزات مشخص کنید، برای نمونه آیا شما تمایل دارید که به عنوان یک ایستگاه سلف سرویس از این محصول استفاده کنید؟ توجه به هدف می تواند به شما کمک کند که محصول خریداری شده با نیاز شما هماهنگی بسیاری داشته باشد توجه داشته باشید هدف فردی که کیوسک لمسی را برای فست فودی خود خریداری می کند با فردی که این محصول را برای موزه خریداری کرده است کاملا متفاوت است.

● توجه به فناوری به کار رفته در کیوسک و استند لمسی

بهتر است که بدانید برای استند و کیوسک لمسی معمولا از دو نوع فناوری جهت لمس استفاده شده است که از رایج ترین این فناوری ها می توان به فریم لمسی IR اشاره کرد که شرایطی را فراهم می آورد شما با کمک اجسام خارجی نظیر قلم، دستکش، و غیره محصول مورد نظر خود را لمس کنید.

از دیگر نکاتی که بهتر است به آن توجه ویژه ای داشته باشید می توان به سیستم خازنی آن اشاره کرد که طول عمر دستگاه را به همراه دارد، لازم به ذکر است که این محصول به انگشت و دیگر اجسام فلزی واکنش نشان می دهد و به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید لازم به ذکر است که این محصول ضد آب است.

● هزینه ای که بابت خرید کیوسک و استند لمسی پرداخت می کنید.

قبل از آن که اقدام به خرید این محصول کاربردی کنید بهتر است از هزینه ای که قرار است برای خرید این محصول پرداخت کنید مطمئن شوید، این دستگاه در بازار با قیمت های مختلفی به فروش می رسد و شما کاربران عزیز می توانید جهت اطلاع از قیمت این محصولات با شماره هایی که در انتهای مقاله درج شده است تماس داشته باشید و اطلاعات لازم را در ارتباط با قیمت این محصولات از کارشناسان فروش ما به دست بیاورید.

استند لمسی

بیشتر بدانید: ۵ نکته درباره اجاره کیوسک لمسی

8 مزیت خرید کیوسک لمسی

1. کیوسک‌ لمسی باعث بهبود کیفیت و بازدهی کسب و کار می‌شود.

این کیوسک‌ها می‌توانند بدون مرخصی، خاموش شدن و تعطیلی خدماتی که مدنظر دارید را به مشتریان ارائه دهند. شما را از پاسخ دادن به سوالات ساده و پیش پا افتاده راحت می‌کند و انجام تراکنش‌ها با آنها آسان‌تر است. این کیوسک‌ها باعث می‌شوند تا نیروهای انسانی تمرکز خود را روی مسئولیت‌های مهم بیشتر کرده و بازدهی شرکت و کسب و کار بیشتر شود.

2. استند لمسی باعث افزایش حس امنیت در مصرف‌کنندگان می‌شود

هیچ‌کس دوست ندارد کسی در خرید و معاملاتش دخالت کند. کیوسک‌ لمسی به مشتریان این امکان را می‌دهد که بدون دخالت کارکنان و سایر افراد با صلاحدید و تصمیم شخصی خدمات لازم را از کیوسک دریافت کرده و خرید خود را انجام دهند. این کار باعث اعتبار برند شما و اعتماد بیشتر مشتری و همچنین حفظ حریم خصوصی و ایجاد احساس امنیت در آنها می‌شود.

3. کیوسک لمسی به نگهداری ساده و تعمیرات کمی نیاز دارد

در صورت بروز مشکل خیلی راحت می‌توانید از شرکت سازنده و ارائه دهنده کیوسک‌ انواع خدمات و پشتیبانی پس از فروش را بگیرید هرچند این کیوسک‌‌ها بسیار با دوام و ماندگار هستند و کم پیش می‌آید دچار مشکل حادی شوند.

4. با خرید کیوسک‌‌ لمسی رضایت فوری دریافت می‌کنید

فرقی نمی‌کند برای چه کاربر‌ی‌ای این کیوسک‌ را خریداری کرده باشید. همین‌که مخاطب می‌تواند به طور مستقل و بدون معطلی کار خود را انجام دهد باعث دریافت رضایت آنی و محبوبیت کسب و کار شما می‌شود. این باعث خرسندی افراد است که بدون صرف زمان و هزینه به پاسخ پرسش‌های خود برسند.

5. امکان به روز رسانی، ارتقا نرم‌افزار و آپدیت کردن اطلاعات ثبت‌ شده در کیوسک لمسی جدید وجود دارد

این کیوسک‌ها به کاربران اجازه می‌دهند که اطلاعات را به توجه به نیاز مشتری و اخبار روز آپدیت کرده و نرم‌افزار را ارتقاء دهند. این کار باعث قوی شدن کانال ارتباطی شما با مشتریان شده و بازدهی کار را بیشتر می‌کند.

6. کیوسک لمسی هزینه کسب و کار شما را کاهش می‌دهد

با خرید کیوسک‌‌ لمسی دیگر نیازی به استخدام یک تیم بزرگ و نیروی انسانی برای پیش بردن کارها ندارید و از این جهت صرفه‌جویی در هزینه‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد.

7. سهولت در استفاده

یکی از مزایای استفاده از استند و کیوسک لمسی که توجه و نگاه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است می توان به کارایی ساده آن اشاره کرد، این محصول کاربردی نیازی به تخصص آنچنانی ندارد و کاربران بدون زحمت می توانند با آن کار کنند و به اطلاعات آن دسترسی داشته باشند و تراکنش های مورد نظر خود را انجام دهند.

استفاده از این محصول به دلیل این که برای طراحی و استفاده آن از موس و صفحه کلید نیازی ندارد محبوبیت بسیاری پیدا کرده است.

از دیگر نکاتی که بهتر است در این باره بدانید این است که کار کردن با این محصول نیاز به سن و سال خاصی دارد و افراد با تمام سنین می توانند از آن استفاده کنند.

8. صرفه جویی در زمان

از دیگر مزایای استفاده از این محصول که می تواند بر کارایی آن نیز تاثیر مثبتی داشته باشد می توان به صرفه جویی در زمان اشاره کرد و مدت زمان مورد نظر را برای انجام خدمات مورد نظر کاهش می دهد. با کمک این محصول می توانید اطلاعات و داده های مورد نیاز خود را جمع آوری کنید و آن ها را با توجه به نیاز کاربران در اختیار آن ها قرار می دهد این رویکرد سبب شده است که افراد رضایت بسیاری از این محصول داشته باشند و نهایت موجب می شود که کاربران با رضایت بیشتری عملیات مورد نیاز خود را انجام دهند.

کیوسک لمسی

کیوسک لمسی چه قابلیت‌هایی دارد؟

  • همانطور که اشاره کردیم این کیوسک‌ها قابلیت پشتیبانی از پلفترم‌های اندروید و ویندوز را دارند.
  • امکان اتصال فلش، بارکدخوان، پرینتر،‌ دستگاه کارت‌خوان و غیره نیز بازدهی و محبوبیت محصول را بیشتر می‌کند.
  • در این کیوسک‌ها از کامپیوترهای صنعتی استفاده شده است که امکان کار کردن مداوم بدون خاموش شدن را به کاربران ارائه می‌دهند.
  • میتوان به اجزای سخت افزاری مانند رم، پردازنده و غیره را طبق سلیقه شخصی ارتقا و تغییر داد و کیوسک تاچ را شخصی سازی کرد.
  • صفحه نمایشگر کیوسک‌ دارای قابلیت چند لمس همزمان، بخش چند ویدئو به صورت همزمان و زوم کردن تصاویر را دارد که باکیفیت فول اچ دی یا 4K ارائه می‌شود.
  • غالبا ضد ضربه و ضدآب است و این مورد به جهت جلوگیری از هزینه‌های تعمیرات در آینده نوعی سرمایه گذاری محسوب می‌شود.
  • هارد و حافظه به منظور ذخیره‌سازی اطلاعات دارد.
  • دارای بلندگو و اسپیکر است.
  • دارای پورت‌های USB 2 ، USB 3 و VGA ، HDMI است.
  • امکان اتصال به اینترنت و نمایش وب‌سایت‌ها را دارد.

عوامل موثر در تعیین قیمت کیوسک‌ هوشمند

به‌طور کلی اندازه و ابعاد کیوسک‌، نوع کیوسک و کاربرد آن عوامل تعیین کننده در قمیت نهایی استند تاچ هستند. کیوسک‌ها از 15 اینچ به بالا در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که هر چه ابعاد بیشتر شود قیمت هم بالاتر می‌رود.
نرم‌افزار کیوسک‌ لمسی هم بسیار مهم است و شاید لازم باشد که یک نرم‌افزار جداگانه برای استند خریداری شده، بخرید یا حتی سایت جدیدی طراحی کنید.

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت کیوسک جنس و کیفیت بدنه آن است که لازم است به آن توجه ویژه‌ای شود. کیفیت مانیتور لمسی ضد ضربه و ضد آب بودن آن نیز در قیمت نهایی تأثیرگذار هستند. و در نهایت نوع کامپیوتر استفاده شده در کیوسک‌ تاچ نیز از مواردی هستند که در قمیت خرید کیوسک تاثیر می‌گذارند.

کیوسک لمسی با کارتخوان

درنهایت

کیوسک‌‌های لمسی در حقیقت کامپیوترهای بزرگی هستند که می‌توانند شخصی سازی شده و به کمک افراد حقیقی یا حقوقی برای جذب مشتری، دیده شدن بیشتر کسب و کار و تعامل با دیگران بیایند. پیشنهاد ما برای خرید کیوسک لمسی مراجعه به سایت خانه شما است چرا که در این سایت اطلاعات کامل و جامعی از جنس بدنه، دسترسی‌ها و قابلیت‌های کیوسک در اختیار کاربران قرار گرفته و پشتیبانی همه ساعته آماده ارائه خدمات فروش و مشاوره به صورت آنلاین است.

مقاله پیشنهادی: خرید کیوسک لمسی و مزایای استفاده از آن

پست های اخیر

VIEW ALL -

2 Comments to “ نکات کلیدی برای خرید استند و کیوسک لمسی”

  1. مجید says :پاسخ

    قیمت دستگاه منو و سفارش کالا چند در میاد؟

    1. caspian says :پاسخ

      سلام و عرض ادب، لطفا جهت دریافت لیست قیمت با شماره ثابت شرکت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

TOP