نرم افزار کیوسک لمسی

/ / بلاگ
نرم افزارهای کیوسک لمسی

کیوسک لمسی برای عملکرد بهتر به نرم افزار نیاز دارند، اما استنباط اینکه کدام نرم افزار برای رفع نیازهای، کسب و کار و مشتریان شما مناسب تر است، می تواند تصمیم دشواری باشد. شما می توانید نرم افزار کیوسک لمسی را بر اساس یک مرورگر وب انتخاب کنید، اما در بعضی از موارد محدود و غیر قابل انعطاف هستید. از طرف دیگر، می‌توانید یک پلتفرم نرم‌افزار سلف‌سرویس سفارشی را در نظر بگیرید که می‌تواند بسیار بیشتر از نرم‌افزار تحت وب کارایی داشته باشد، اما ممکن است به کمک برنامه‌نویس نیاز داشته باشد که مطاقبا هزینه بالایی برای شما ایجاد می کند.

نرم افزار کیوسک لمسی

برای انتخاب بهترین گزینه نرم افزار کیوسک لمسی، اینجا به چند نکته کلیدی که باید هنگام تصمیم گیری خرید نرم افزار کیوسک استفاده کنید، اشاره شده است. کیوسک لمسی برای عملکرد بهتر به نرم افزار نیاز دارند، اما استنباط اینکه کدام نرم افزار برای رفع نیازهای، کسب و کار و مشتریان شما مناسب تر است، می تواند تصمیم دشواری باشد. شما می توانید نرم افزار کیوسک لمسی را بر اساس یک مرورگر وب انتخاب کنید، اما در بعضی از موارد محدود و غیر قابل انعطاف هستید. از طرف دیگر، می‌توانید یک پلتفرم نرم‌افزار سلف‌سرویس سفارشی را در نظر بگیرید که می‌تواند بسیار بیشتر از نرم‌افزار تحت وب کارایی داشته باشد، اما ممکن است به کمک برنامه‌نویس نیاز داشته باشد که مطاقبا هزینه بالایی برای شما ایجاد می کند.

نرم افزار سفارشگیر رستوران

برای انتخاب بهترین گزینه نرم افزار کیوسک لمسی، اینجا به چند نکته کلیدی که باید هنگام تصمیم گیری خرید نرم افزار کیوسک استفاده کنید، اشاره شده است.

• رابط کاربری

هیچ کاربری نمی خواهد هنگام استفاده از کیوسک های شما گیج شود. اگر کارکرد نرم افزار شما منطقی نباشد یا پیمایش صفحه‌ها سخت باشد، کاربر علاقه خود را در استفاده از کیوسک لمسی از دست می‌دهد و استفاده از کیوسک شما را متوقف می‌کند. برای جلوگیری از این امر، اطمینان حاصل کنید که رابط نرم افزاری، جذاب و آسان است، از سیستم کلیک و ماوس اجتناب کنید زیرا این یک ابزار جانبی غیر ضروری در عصر صفحه نمایش لمسی است.

• یکپارچه سازی

پلتفرم‌های نرم‌افزاری پیچیده‌تر، امکان انجام کارهای پیچیده‌تری مانند انبار داری، یک پارچه سازی کلیه فروشگاه ها، پرداخت صورت‌حساب، چاپ بر حسب تقاضای مشتری یا سفارش‌دهی شخصی را در میان دیگران فراهم می‌کنند. برای فعال کردن کیوسک برای انجام صحیح این عملکردها، چندین دستگاه باید در شعب خود نصب کنید و از یک نرم افزار تحت شبکه استفاده نمایید.

مطلب پیشنهادی: انواع نرم افزارهای کیوسک لمسی و کاربرد آنها

• گزینه های پرداخت بدون تماس را ارائه دهید

کیوسک‌های سلف‌سرویس یا کیوسک‌های سفارشگیر، دستگاه‌هایی روبه‌روی مشتری هستند که به مشتریان اجازه می‌دهند بدون کمک صندوق‌دار سفارش خود را ثبت و پرداخت کنند. بهترین نرم افزار کیوسک سفارشگیر به طور خودکار با سیستم دستگاه کارتخوان (POS)، اتصال برقرار می کند و سفارش را به چاپگرهای داخل آشپزخانه یا سیستم نمایش داخل آشپزخانه ارسال می کند.

به طور کلی می توان گفت از استفاده از نرم افزار مناسب برای کیوسک لمسی مزایای زیادی را در اختیار شما جهت بهبود کسب و کار خود قرار می دهد.

با کیوسک های لمسی در رستوران یک تجربه سفارش سریع و آسان ایجاد کنید.

به مهمانان آزادی انتخاب بدهید.

مهمانان می‌توانند سفارش خود را با افزودنی‌ها و اصلاح‌کننده‌های موجود سفارشی کنند.

نرم افزار استند لمسی

برترین کیوسک های سلف سرویس

بر اساس ارزیابی های ما، بهترین کیوسک های سلف سرویس برای رستوران ها عبارتند از:

  • بتوانید به روز رسانی منو رستوران خود را از راه دور به صورت آنلاین انجام دهید.
  • با کیوسک های سلف سرویس، از تشکیل شدن صف طولانی جلوی صندوق جلوگیری کنید.
  • با کیوسک سفارشگیر مهمانان ، کارکنان را آزاد کنید تا کارهای مهم را در جاهای دیگر انجام دهند. و باعث افزایش بهره وری کارکنان شوید.
  • زمان انتظار یکی از مهمترین نکات می باشد با استفاده از کیوسک سفارشگیر آن را کاهش دهید.
  • بدون رفت و آمد بین گارسون و مهمان، زمان انتظار به شدت کاهش می یابد.

مطلب پیشنهادی: کیوسک لمسی سفارش گیر و نکات مهم برای خرید آن

انواع نرم افزار کیوسک لمسی

نرم افزار کیوسک لمسی شامل گروهی از نرم افزارها مانند نرم افزار فروشگاهی، نرم افزار سفارشگیر رستوران، نرم افزار داروخانه، نرم افزار کارواش و غیره می باشد که معمولا شباهت های زیادی با هم دارند.
این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده است که مشتریان می توانند با انتخاب منوی فروشگاه کالا یا خدمات خود را سفارش داده و شماره آن بر روی صفحه نمایش داده شود، مشتریان می توانند بدون فروشنده مبلغ را پرداخت کرده و رسید دریافت کنند. صندوقدار از سیستم کار و فروش حذف می شود.

امکانات نرم فزارهای کیوسک لمسی

  • قابلیت تعریف گروه کالا و یا خدمات و درج تصویر
  • امکان تعریف کالا یا خدمات با درج عکس و قیمت
  • امکان تعریف کالا‌ها یا خدمات مرتبط و پیشنهادی
  • امکان مشخص کردن موجودی و سقف خرید
  • امکان صدور فیش برای انبار دار جهت آماده سازی محصول
  • پخش پیام صوتی جهت راهنمایی مشتریان
  • امکان صدور فاکنور برای مشتریان
  • امکان ویرایش، نهایی کردن فاکتور و پرداخت مبلغ فاکتور

نرم افزار سفارش گیر

موارد استفاده از نرم افزار

نرم افزار فروشگاه و پرداخت در داروخانه ها، کلینیک ها، فروشگاه ها، رستوران ها، کارواش ها و کلیه ی مراکز مرتبط با پرداخت می تواند کاربرد داشته باشد و در کسب و کار شما رونق ایجاد کند.

مزایای استفاده از افزار نرم افزار تعاملی

  • صرفه جویی در زمان برای مشتریان
  • جلوگیری از ازدحام و تشکیل صف جلوی صندوق
  • عدم نیاز به استخدام پرسنل برای سفارشگیری و پرداخت
  • افزایش دقت و کاهش خطا و در نتیجه افزایش بازده و رضایت مشتری

خصوصیات قابل استفاده در نرم افزار کیوسک

با خرید یک استند تاچ و نصب نرم افزارهای کیوسک لمسی بر روی آنها شما می توانید در استفاده از تکنولوژی پیش رو باشید و رونق چشمگیری در کسب و کار خود ایجاد کنید. علاوه بر استفاده بهینه از این کیوسک در زمینه ارائه خدمات مناسب به مشتریان شما میتوانید هر گونه تبلیغات و یا اطلاع رسانی را در آن  نمایش دهید که این مورد به تنهایی یکی از حسن های بزرگ این استندها می باشد.

و اما مزایا و خصوصیاتی که شما بعد از نصب نرم افزار کیوسک لمسی می توانید ارائه دهید:

  1. کاهش صف انتظار سفارش
  2. بهره وری بالا از نیروی کار
  3. جلب اعتماد مشتریان
  4. انتخاب محصول مورد علاقه توسط مشتری
  5. رفع خطاهای کاربری
  6. عدم نیاز به ارائه منو
  7. پرداخت بی واسطه
  8. سرعت و دقت بالا
  9. ایجاد باشگاه مشتریان با اخذ شماره همراه کاربران در هنگام ثبت نام
  10. ارائه نظر سنجی آنلاین از خدمات ارائه شده
  11. نمایش تبلیغات در زمانی که کیوسک در حال استفاده نیست

کلام آخر

امروزه برای ایجاد رفاه و سهولت در دادن خدمات به مشتریان کسب و کارها رقابت فراوانی را دارند و همین امر باعث می شود که جذب مشتری روند رو به رشدی را داشته باشد. یکی از کاربردی ترین دستگاه های مدیریت صفوف و حتی سفارشات مشتری همین کیوسک های لمسی می باشند که با توجه به نیاز خدمات دهنده می توان نرم افزارهای آن را سفارشی طراحی کرد.

مطلب پیشنهادی: استفاده از کیوسک لمسی در کسب و کار شما

پست های اخیر

VIEW ALL -

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

TOP