نگاهی اجمالی به انواع کیوسک های لمسی

/ / بلاگ
نگاهی اجمالی به کیوسک های لمسی

در عصر حاضر استفاده از محصولات اینتراکتیو رواج بسیاری یافته و به کمک بشر آمده است. یکی از این محصولات که به ساماندهی امور خیلی از شرکت‌ها، بانک و ادارات و حتی مراکز خدمات درمانی کمک شایانی کرده است کیوسک تعاملی یا استند لمسی است. قطعا برای شما هم پیش آمده است که برای انجام امور مالی به بانک مراجعه کرده و با استفاده از کیوسک لمسی هوشمند موجود در محل نوبت گرفته‌اید.

این کیوسک‌های هوشمند خدمات زیادی به انسان‌ها ارائه می‌دهند که در ادامه درباره آنها مفصل‌تر صحبت خواهیم کرد. پیشاپیش از همراهی شما باما تا انتهای این مطلب سپاسگزاریم.

درباره کیوسک لمسی بیشتر بدانیم

کیوسک لمسی برای همگی ما حداقل به ظاهر کاملا شناخته شده‌است. ممکن است دست کم یکبار برای دریافت نوبت بانک یا حتی سفارش یک غذای لذیذ از این کیوسک‌ها استفاده کرده باشید. به هرحال فرقی نمیکند این کیوسک برای چه هدفی و در چه مکانی استفاده می‌شود. اگر کسی بخواهد قدمی برای ارتقا کسب و کار خود بردارد همپا شدن با دنیای تکنولوژی قطعا پرشی بلند از کنار سایر رقبا را نصیبش خواهد شد.

میز لمسی

میز لمسی ویستا

کیوسک لمسی دیتک سیستم در مراکزی که خدمات قابل پرداخت ارائه می‌کنند می‌تواند مانند یک پایانه برای فروش عمل کرده و از بروز اشتباه در محاسبات مالی جلوگیری‌ کند. کیوسک لمسی می‌تواند مانند یک سیستم اطلاع رسانی برای شما باشد و تمام خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهید با گرافیکی جذاب به سایر افراد معرفی کند.

کیوسک لمسی دیتک سیستم قادر است با در نظر گرفتن کسب و کار افراد و ایجاد تنوع در خدمات قابل ارائه توسط استندهای هوشمند بخش زیادی از نیاز کشور را در حوزه تکنولوژی کیوسک لمسی و استند هوشمند برطرف کند.

کیوسک لمسی

ویژگی‌های کیوسک لمسی

  1. این کیوسک‌ها بر اساس سیستم عامل ویندوز یا اندورید طراحی شده‌اند تا نیاز کسب و کارها را برطرف‌ کنند.
  2. استند هوشمند لمسی با قابلیت اتصال به فلش، پرینتر، بارکدخوان، دستگاه پوز و غیره باعث بالاتر رفتن کیفیت خدمت رسانی به مشتریان خواهد شد.
  3. این کیوسک‌ها به طور مداوم کار می کنند چرا که در ساخت آنها از کامپیوتر‌های صنعتی بدون فن استفاده شده‌ است.
  4. کیوسک لمسی را می‌توان با بر اساس نیاز فردی شخصی سازی کرد. مانند ارتقای رم، سی‌پی‌یو و هارد تا به‌طور کامل نیاز افراد را پاسخگو باشد.
  5. صفحه این کیوسک‌ها لمسی با قابلیت لمس همزمان چند نقطه است و کیفیت تصویر Full HD و یا 4K آن را به یک محصول جذاب برای افراد تبدیل کرده و به علاوه صفحه ضد ضربه کیوسک هوشمند آن را در برابر آسیب های احتمالی مقاوم کرده است.
  6. در استند هوشند از ورودی تصویر HDMI و خروجی VGA پشتیبانی می‌شود.
  7. کیوسک لمسی با بهره‌گیری از صفحه‌های نمایش تاچ در اندازه‌های 17 تا 80 اینچ برای پخش هدفمند محتوای چند رسانه‌ای و کاربردی در اماکن و مسیرهای پر رفت و آمد استفاده می شود.
  8. کیفیت تصویر، ویدئوی جذاب و گرافیک پویا و گسترش اطلاعات مهم در لحظه در استند لمسی عامل اصلی در جذب افراد و تعامل با آنها است.
  9. در ساخت انواع استند لمسی دیتک سیستم از فریم لمسی با کیفیت ده نقطه‌ای استفاده می‌شود. این صفحات ساخت کشور تایوان و دارای ضمانت از طرف شرکت سازنده هستند.
  10. تمام قطعات به‌کارگیری شده در کامپیوتر استند لمسی دیتک سیستم از کامپیوترهای صنعتی چهار و پنج هسته‌ای هستند که مناسب برای استفاده بلند مدت بوده و زمان زیادی بدون نیاز به سیستم تهویه هوا قادر به کار آن هم به صورت شبانه روزی می‌باشند. استفاده از این سیستم‌ها در مراکزی مانند سیستم‌های نوبت دهی بیمارستانی ضروری است.
میز لمسی

میز لمسی ویستا

مزایای استند لمسی و کیوسک لمسی

  • رضایت بالای مشتریان

با توجه به بررسی های اخیر رضایت مراجعه کنندگان و مشتریان از فروشگاه‌ و مراکزی که استند لمسی برای خدمات پرداخت استفاده می‌کنند بیشتر است. اینکه هر شخص روی فرآیند خرید خود نظارت داشته باشد باعث جلب اعتماد و رضایت بیشتری می‌شود. تقریباً اکثر مردم استفاده از کیوسک هوشمند را به روش‌های سنتی اخذ نوبت و خدمات پرداخت ترجیح می‌دهند.

  • افزایش فروش

برای اغلب مردم از اینکه فردی به دنبال آنها را بیافتد و خرید آنها را نظارت کند خوشایند نیست. بنابراین استفاده از استند هوشمند به آنها این اجازه را می‌دهد که هرطور مایل هستند خرید خود را انجام داده و این باعث افزایش تمایل افراد به خرید درنتیجه فروش بیشتر می‌شود.

  • فرصتی جدید برای بازاریابی

انواع کیوسک و استند لمسی با قابلیت اختصاصی سازی و برندینگ ارائه می شود که این موضوع علاوه‌ بر عملکرد دقیق باعثی آگاهی از برند محصولات شده و کسب وکار را افزایش می‌دهد.

  • کاهش هزینه‌ها برای استخدام نیروی انسانی

استفاده از کیوسک لمسی فروشگاهی یک جایگزین جدید و دقیق برای نیروی انسانی در بخش‌های مختلف مانند صندوق فروشگاه‌ها، رستوران‌ و موسسات مختلف است که هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

  • تعامل با مشتری

امکان ارتباط محترمانه با مشتری حتی در اوج ترافیک کاری یکی‌ از مزایای خرید یا اجاره کیوسک لمسی است.

  • ایجاد تمایز

دیتک سیستم با ایجاد تمایز بین رقبا و مشتریان نیازهای افراد را درک کرده و با توجه به نیاز هر شخص خدمات خود را ارائه می‌کند.

انواع استند لمسی

چه عواملی بر قیمت کیوسک لمسی تأثیرگذار است

از عواملی مهمی که خصوصیات فنی مورد نیاز برای یک کیوسک و استند لمسی را تعیین می کند نوع کاربری و اندازه آن است. کیوسک و استند لمسی در سایزهای بزرگ‌تر از 15 اینچ در دسترس کسب و کارها قرار دارد. البته این نکته قابل ذکر است که چه ابعاد بزرگ تر باشد قیمت هم گران‌تر خواهد بود.

کیوسک و استند لمسی با اندازه‌های بسیار بزرگ در پخش‌های سرگرمی و محتوا برای کاربران استفاده می‌شود که در این موارد به نرم افزارهای مناسب کیوسک‌ نیز احتیاج است. در کل هر چه یک کیوسک لمسی و استند لمسی اندازه بزرگ تری داشته باشد، قیمت بیشتری هم دارد. قیمت کیوسک لمسی سفارش غذا نیز با توجه به سایر کیوسک، نرم‌افزار‌های به کار رفته و خدماتی که کیوسک ارائه می‌دهد تعیین می‌شود.

از دیگر عوامل موثر در قیمت کیوسک لمسی کیفیت بدنه یا جنس ظاهری کیوسک تاچ هست که متاسفانه خیلی از خریداران به این موضوع دقت ندارند. مورد دیگر کیفیت تصویر صفحه هوشمند لمسی هست که در قیمت کیوسک تاچ تاثیرگذار است. عامل دیگر که خیلی به آن توجه نمی شود کامپیوتر استفاده شده در کیوسک تاچ است که تاثیر زیادی بر کارایی و قیمت کیوسک لمسی دارد.

حتما بخوانید: 5 نکته درباره اجاره کیوسک لمسی

استند هوشمند لمسی

نکات قابل توجه در خرید کیوسک لمسی

  • مبلغ مورد نظر را مشخص کنید

این بسیار مهم است که کیوسکی مطابق با بودجه مدنظرتان انتخاب کنید. چرا که کیوسک لمسی به توجه به امکانات و کاربردی که دارد رنج قیمتی متفاوتی دارد بنابراین تعیین مبلغی که تصمیم دارید هزینه کنید زودتر به محصولی که در نظر دارید خواهید رسید.

  • موقعیت مکانی کیوسک

این مهم است که بدانید کیوسک برای فضای داخلی طراحی شده باشد یا مناسب محیط باز باشد. اگر برای فضای باز خریداری می‌شود باید دارای سیستم خنک یا گرم کننده باشد تا در صورت تغییر آب و هوا مشکلی برای کیوسک پیش نیاید. ضمنا محافظ صفحه نمایش برای کارکرد بهتر کیوسک زیر نور آفتاب لازم است. اگر کیوسک در فضای داخلی نصب می‌شود توجه کنید که بدنه محکم و وزن قابل قبولی داشته باشد تا امنیت آن حفظ شود.

  • ظاهر کیوسک‌

تولید کیوسک امروزه با هدف جذب مشتری باید بتواند دارای ظاهری جذاب و کاربری آسان باشد. تا کاربر قادر باشد در زمان کوتاهی با آن ارتباط برقرار کند. ظاهر کیوسک ممکن است از دید شما خیلی مهم به نظر نرسد ولی در اصل ظاهر کیوسک است که مشتریان را در نگاه اول جذب خود می‌کند. داشتن ظاهری که به کسب و کارتان شما مرتبط باشد، می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی در ذهن مشتریان بگذارد.

  • نرم افزار کیوسک

علاوه بر ظاهر و بخش سخت افزاری کیوسک نکته مهم دیگری که بسیاری از خریداران کیوسک به آن توجه ندارند نرم افزاری است که روی کیوسک نصب می‌شود و بخش ارائه سرویس به کاربران را به عهده دارد.

نرم‌افزار کیوسک بعد از ظاهر کیوسک که در نگاه اول مشتری جدل می‌کند. بسیار مهم است زیرا قرار است با کاربران تعامل مثبت داشته باشد. طراحی مناسب و داشتن باید کاربری آسان باعث می‌شود تا کاربران با هر سنی بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

  • صفحه نمایش لمسی

صفحات لمسی دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند. گران و مقاوم یا ارزان و ضربه پذیر، پس سعی کنید برای کیوسک خود با توجه به بوجه‌ای که در اختیار دارید یک نمایشگر مناسب را انتخاب کنید. نمایشگر مداوم روشن است و کاربر با آن در تماس است پس هرچه کیفیت بالاتری داشته باشد هزینه کمتری بابت تعمیرات آن نیز پرداخت خواهید کرد و نوعی سرمایه گذاری بلند مدت قلمداد می‌شود.

اجاره استند لمسی نمایشگاهی

همه چیز درباره اجاره کیوسک لمسی هوشمند

سالانه در کشور نمایشگاه‌های زیادی برگزار می‌شود که به کسب و کارها کمک می‌کند تا مشتری جذب کنند. یکی از راهکارهای جذب بیشتر مشتری و نشان داد خدماتی که به افراد ارائه می‌دهند استفاده از کیوسک‌های لمسی است اما در نظر داشته باشید خرید کیوسک برای چند روز یا یک هفته جهت استفاده در نمایشگاه چندان مقرون به صرفه نیست.

بنابراین شرکت‌های سازنده کیوسک لمسی تمهیداتی درنظر گرفته‌اند که بشود کیوسک را کوتاه مدت اجاره داد. اجاره کیوسک لمسی دیتک سیستم می‌تواند یک فرصت عالی برای معرفی شرکت‌های تازه تاسیس و خدمات‌شان به سایر افراد باشد.

به علاوه یک انتخاب عالی و در عین حال مقرون به‌صرفه است و همچنین جذاییت بصری و مالتی مدیا کیوسک هوشمند به قدری زیاد است که می‌تواند جایگزین هزینه‌های غرفه سازی شده و باعث آشنایی افراد زیادی با کسب و کار معرفی شده می‌شود.

شرکت دیتک سیستم این قابلیت را در اختیار کاربران خود قرار داده است که با اجاره این دستگاه بتوانند کسب و کار خود را معرفی کنند. این دستگاه یک روز قبل از شروع نمایشگاه در مکان مورد نظر نصب شده و آموزش‌های لازم جهت کار با آن به مشتری داده می‌شود.

حمل و نقل این کیوسک توسط پرسنل متخصص شرکت دیتک سیستم انجام می‌شود و مشتریان دغدغه‌ای بابت آن نخواهند داشت. برای مشاوره بیشتر با کارشناسان شرکت دیتک سیستم در تماس باشید.

سخن آخر

در این مطلب درباره انواع کیوسک لمسی دیتک سیستم و ویژگی‌های آن صحبت کردیم. این روزها کیوسک‌ها استفاده‌ گسترده‌ای در دنیا دارند. می‌توان با استفاده از یک استند لمسی و نصب برنامه مناسب با خدمات مراکزی مانند رستوران‌ها، مراکز خرید، مراکز درمانی و بانک‌ها تعامل بیشتری با مشتریان داشت. حتی می‌شود با شخصی سازی ظاهر کیوسک و به کارگیری لوگوی کسب و کار خود از یک ترکیب بسیار هدفمند در همه شعب استفاده کرد تا با برند سازی بهتر و ایده آل به خوبی در خاطر بازدید کننده و کاربران باقی ماند.

مطلب پیشنهادی: دلایل اجاره کیوسک لمسی که باید بدانید

پست های اخیر

VIEW ALL -

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

TOP