کیوسک سفارش گیر چیست و چه کاربردی دارد؟

/ / بلاگ
کیوسک سفارش گیر چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از ابزارهای کاربردی که این روزها توانسته است نظر و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند و در بسیاری از فروشگاه ها و مغازه ها از آن استفاده شود می توان به کیوسک سفارش گیر اشاره کرد، استفاده از این ابزار روشی کاملا نوین و جذاب است که می تواند نظر بسیاری از مشتریان را به کسب و کار شما جلب کند و این فرصت را در اختیار مشتریان می دهد که بدون کمک گرفتن از واسطه ای سفارشات خود را ثبت کنند.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با کیوسک سفارش گیر ، کاربردهایی که این محصول دارد با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم. با ما همراه باشید.

اطلاعاتی در ارتباط با کیوسک سفارش گیر

اطلاعاتی در ارتباط با کیوسک سفارش گیر

کیوسک سفارش گیر از جمله تجهیزات کاربردی است که به مشتریان این امکان را می دهد بدون واسطه ای محصولات خود را به فروش برسانند و بعد از خرید محصول، هزینه های آن را پرداخت کنند، این محصول کاربردی را می توان برای مشاغل مختلفی از جمله کافی شاپ، رستوران، شیرینی فروشی، آبمیوه فروشی و غیره بدون محدودیت استفاده کرد و از زیبایی و جذابیت بصری که برای محیط شما به وجود می آورد نهایت بهره و استفاده را ببرید.

این کیوسک ها از طریق صفحه لمسی تعاملی سفارشات را دریافت می کنند و بدون آن که مشتری منتظر بمانند سفارشات آن را تحویل می دهد لازم به ذکر است که استفاده از کیوسک لمسی می تواند از صف های شلوغ جلوگیری کند و مشتریان بدون تعامل با کارکنان می توانند هزینه های خود را پرداخت نمایند.

کیوسک سفارش گیر چگونه کار می کند؟

کیوسک سفارش گیر چگونه کار می کند؟

ظاهر زیبا و جذابی که این تجهیزات دارند سبب شده است که افراد بیشتری به آن ها جذب شوند و با توجه به کارایی راحتی که دارد و مزایای بیشماری که برای شما دوستان عزیز به همراه دارد خرید و فروش آن این روزها رونق بسیاری پیدا کرده است.

شاید برای شما نیز این سوال به وجود آمده باشد که چگونه می توان با کیوسک سفارش گیر کار کرد؟

کیوسک های سفارش گیر مجهز به صفحه نمایش لمسی هستند که کاربران از طریق آن می توانند سفارشات خود را به ثبت برسانند؛ برای کار کردن با این دستگاه کافی است مراحلی را که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم انجام دهید؟

شما دوستان عزیز می توانید از طریق صفحه نمایش، به کاتالوگ محصولات دسترسی پیدا کنید و یکی از آیکون های موردنظر خود را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید.

بعد از انتخاب آیکون، قیمت آن به شما نمایش داده می شود و در صورتی که با قیمت آن مشکلی نداشتید به بخش پرداخت عملیات وارد می شوید، در این مرحله لازم است که اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کرده و هزینه موردنظر را پرداخت نمایید.

در نهایت رسید خود را تحویل گرفته و فاکتور را تحویل می دهید تا به بتوانید سفارشات خود را دریافت کنید.

مزایای استفاده از کیوسک سفارش گیر

مزایای استفاده از کیوسک سفارش گیر

یکی از دلایلی که سبب شده است این محصول روز به روز در میان صاحبان مشاغل محبوبیت بسیاری را از آن خود کند می توان به مزایای آن اشاره کرد. ما در ادامه شما را با برخی از مزایای استفاده از کیوسک سفارش گیر آشنا خواهیم کرد:

رونق کسب و کار

همان طور که تا به اینجای مقاله عنوان کردیم استفاده از کیوسک های سفارش گیر می تواند بهره وری کسب و کار شما را به همراه داشته باشد، این دستگاه می تواند مدت زمان ثبت سفارش محصولات شما را به حداقل برساند و از منتظر ماندن مشتریان جلوگیری می کند که این امر علاوه بر وقت و زمان آن ها در هزینه های آن ها نیز صرفه جویی می کند. در واقع می توان گفت این موضوع موجب می شود که شما به عنوان یک مدیر به سودآوری بیشتری بدست پیدا کنید و کسب و کار خود را رونق ببخشید.

علاوه بر تمامی این موارد، استفاده از کیوسک لمسی امکان تبلیغ محصولات شما را به همراه دارد و مشتریان می توانند همزمان با سفارش محصول موردنظر تبلیغات را ببینند و محصول بیشتری را سفارش دهد در نتیجه فروش محصولات شما افزایش قابل توجهی پیدا می کند.

کاهش خطا در سفارش گیری

کیوسک های سفارش گیری، احتمال خطای انسانی را به حداقل ممکن یا صفر می رساند و مشتریان با خیالی راحت می توانند سفارشات خود را ثبت کنند؛ این امر می تواند احتمال اشتباه کارمندان در زمان ثبت سفارشات به حداقل برساند و امکان تغییر سفارش مشتری تا لحظه آخر وجود دارد.

کاهش هزینه ها

کیوسک های سفارش گیر هزینه های مربوط به ثبت سفارش را به حداقل می رساند چرا که با استفاده از این تجهیزات نیازی به استخدام نیروی انسانی وجود ندارد، بنابراین شما می توانید با یکبار هزینه کردن بابت خرید این تحهیزات از دیگر هزینه های احتمالی خود جلوگیری کنید.

علاوه بر این شما می توانید هر زمان که نیاز داشتید منو و قیمت ها را تغییر دهید، با استفاده از این تجهیزات نیازی نیست که هزینه ای را بابت چاپ منو یا کاتالوگ جدید پرداخت کنید چرا که می توانید تغییرات لازم را از طریق سیستم مدیریت محتوای آنلاین ایجاد کنید و در عرض چندین ثانیه تغییرات لازم در سیستم شما اعمال می شود.

رضایتمندی مشتریان

مشتریان با کمک کیوسک سفارش گیر بدون اتلاف وقت سفارشات خود را به ثبت برسانند و این امر به خودی خود می تواند رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد و احتمال بازگشت مشتری به واحد تجاری شما وجود دارد.

کاربردهای کیوسک سفارش گیر

کاربردهای کیوسک سفارش گیر

با توجه به ساختار ویژه ای که این تجهیزات دارند می توان از این محصولات بدون محدودیت در مشاغل مختلفی استفاده کرد و از مزایای آن بهره مند شد، از جمله کاربردهای کیوسک لمسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران و کافه ها
  • مراکز خیریه
  • استخر و مراکز تفریحی
  • سینماها
  • داروخانه ها
  • و غیره

آیا کیوسک لمسی را را می توان به نرم افزارهای مالی متصل کرد؟

آیا کیوسک لمسی را را می توان به نرم افزارهای مالی متصل کرد؟

شاید این سوال برای شما نیز به وجود آمده باشد که آیا می توان این محصول را به نرم افزارهای مالی متصل کرد یا خیر؟

شما کاربران عزیز می توانید این محصول را به نرم افزارهای مالی متصل کنید و هر زمان که نیاز داشتید گزارش میزان فروش خود را دریافت نمایید.

سخن پایانی

کیوسک سفارش گیر از جمله تجهیزات کاربردی است که این روزها با توجه به مزایایی که دارد توجه و نگاه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

برندهای مختلفی از کیوسک سفارش گیر وجود دارد که هر کدام از آن ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و می توانند به بهترین شکل ممکن نیاز شما را برآورده کنند.

مقالات اخیر

VIEW ALL -
TOP