همه چیز در مورد کیوسک نوبت دهی و انواع آن

/ / بلاگ
انواع کیوسک لمسی نوبت دهی

در دنیای پر سرعت امروز، کارایی و راحتی در صنایع مختلف از جمله خرده فروشی، مراقبت های بهداشتی و سرگرمی بسیار مورد توجه است. در این بین کیوسک های نوبت دهی به عنوان یک راه حل مدرن برای ساده کردن خدمات مشتری و مدیریت موثر خطوط انتظار و صف ظهور کرده اند. این دستگاه‌های سلف‌سرویس تعاملی، روشی منظم و سازمان‌یافته را برای دسترسی به خدمات، بدون نیاز به سیستم‌های سنتی در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

حال اگر قصد دارید درباره این تجهیزات به اطلاعات بیشتری دست یابید در این مقاله، انواع مختلف کیوسک‌ نوبت دهی، مزایای آن‌ها را بررسی کرده و تأثیر آن‌ها بر رضایت مشتری و کارایی کلی کسب‌وکار را بررسی می‌کنیم پس با ما همراه باشید.

معرفی‌ کیوسک نوبت دهی

برای شروع، کیوسک نوبت دهی یک دستگاه سلف سرویس است که افراد را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به کمک انسانی، قرارها را برنامه‌ریزی کنند، تغییر دهند یا لغو کنند. این دستگاه از طریق یک رابط کاربر پسند عمل می کند که معمولاً مجهز به قابلیت های صفحه نمایش لمسی است و سهولت استفاده را برای همه کاربران تضمین می نماید. با ارائه این جایگزین مناسب، این کیوسک ها زمان صرف شده در انتظار در صف یا در انتظار پشتیبانی مشتری را کاهش داده و تجربه ای بی نقص را برای افراد ارائه می دهند.

همچنین ناگفته نماند که انواع کیوسک‌ نوبت دهی با نام‌های سیستم مدیریت صف و سیستم نوبت دهی الکترونیکی نیز شناخته می‌شود. با این کار صف‌ فیزیکی و سنتی حذف شده و صفوف به صورت آنلاین و الکترونیک می‌شوند که این باعث سرعت بخشیدن به پروسه خدمات دهی و کوتاه شده صف می‌شود.

در برخی از این سیستم‌ها مرحله صدور بلیط و کاغذ نوبت حذف شده و روند پاسخگویی به مشتریان سریع‌تر صورت می‌گیرد. ویژگی های ارائه شده توسط کیوسک های نوبت دهی، آنها را به ابزاری ایده آل برای طیف متنوعی از صنایع، از جمله مراقبت های بهداشتی، مهمان نوازی، بانک و آموزش تبدیل می کند.

در کشور ما بیشتر کیوسک‌های نوبت دهی برای برقراری نظم بیشتر رسید و بلیط هم چاپ می‌کنند و شیوه کار آنها به این صورت است که ابتدا مشتری با انتخاب نوع خدماتی که می‌خواهد و فشردن کلید تایید منتظر چاپ بلیط می‌ماند و سیستم پردازند یعنی کیوسک لمسی نوبت دهی بلیط را با توجه به شماره نوبت، محلی که باید مراجعه کنند و حتی مدت زمان تقریبی انتظار را چاپ کرده و به مشتری تحویل می‌دهد و مشتری با دریافت این رسید خدمت و سرویس مربوطه را از مرکزی که در آن حاضر است دریافت می‌کند.

انواع کیوسک نوبت دهی و همه چیز در مورد آن

مزایای کیوسک‌ نوبت دهی

مزایای کیوسک های قرار ملاقات فراتر از راحتی و کارایی است. این ماشین های سلف سرویس طیف وسیعی از مزایایی را ارائه می دهند که می تواند برای صنایع مختلف مفید باشد.

  • با استفاده از کیوسک‌ نوبت دهی راندمان و بازدهی مرکز و موسسه مربوط افزایش می‌یابد و سرعت مدیریت صف بالا می‌رود.
  • خرید کیوسک نوبت دهی در ایجاد نظم و آرامش و شیوه کار روتین مرکز بسیار تأثیرگذار خواهد بود و افزایش دقت و تمرکز پرسنل و اپراتورها نیز بیشتر می‌شود.
  • کاهش تعداد نیروی انسانی، باجه و اپراتور بدون کاهش بازدهی و راندمان و ایجاد وقفه ناحیه خرید کیوسک لمسی‌ نوبت دهی است.
  • ایجاد انگیزه و تقسیم کار صحیح بین نیروهای انسانی جهت نظم بخشیدن به صفوف و مدیریت مراجعه‌کنندگان یکی دیگر از مزیت‌های استند لمسی است.
  • کیوسک ها به دقت داده ها و حفاظت از حریم خصوصی کمک می کنند؛ از این رو باعث ایجاد امنیت روانی و آرامش برای اپراتورها و مشتریان هنگام دریافت سرویس می‌شوند.
  • ارائه گزارشات باجه، صف، مراجعه کنندگان با دقت و دقیق به مدیران مرکز مزیت فوق‌العاده‌ای است که کیوسک نوبت دهی از آن بهره می‌گیرد.
  • قابلیت مشتری مداری و جذب مشتری با ذخیره اطلاعاتی مانند شماره تلفن و نام افراد از مزیت‌های عالی کیوسک لمسی نوبت دهی است.
  • کیوسک های نوبت دهی تا حد زیادی رضایت مشتری را افزایش می دهند. کسب‌وکارها می‌توانند با فعال کردن مشتریان خود برای ثبت نام، انتخاب خدمات مورد نظر و دریافت به‌روزرسانی‌های آنی، صف‌های انتظار طولانی را از بین ببرند و ناامیدی مشتریان را به حداقل برسانند.
  • این کیوسک ها دسترسی افراد دارای معلولیت یا موانع زبانی را افزایش می دهند. با گزینه‌های زبانی قابل تنظیم و سازگاری با فن‌آوری‌های کمکی، کیوسک‌های نوبت دهی این اطمینان را می‌دهند که همه افراد، صرف‌نظر از توانایی‌هایشان، می‌توانند به راحتی به خدمات مورد نیاز خود پیمایش کنند و به آنها دسترسی داشته باشند.
  • با فعال کردن افراد برای وارد کردن مستقیم اطلاعات شخصی خود به کیوسک، خطاهای انسانی احتمالی در هنگام ورود داده ها به حداقل می رسد.
  • این کیوسک ها می توانند به ویژگی های ایمن مانند مکانیسم های احراز هویت و پروتکل های رمزگذاری مجهز شوند که از محرمانه بودن اطلاعات حساس اطمینان حاصل می کند.
  • کیوسک ها علاوه بر تاثیر مثبت بر رضایت مشتری و کارایی عملیاتی، خود را به عنوان یک راه حل مقرون به صرفه معرفی می کنند. با خودکار کردن وظایفی که به طور سنتی توسط کارکنان انجام می شود، مشاغل می توانند هزینه های نیروی کار را کاهش دهند. علاوه بر این، با توانایی ارائه خدمات به مشتریان بیشتر در زمان کمتر، کسب‌وکارها می‌توانند استفاده از منابع خود را به حداکثر برسانند و زمان‌بندی کارکنان را بهینه کنند که در نهایت منجر به صرفه‌جویی در هزینه و بهبود سودآوری می‌شود.
  • مزیت دیگر استفاده از کیوسک ها در کسب و کارها، انبوهی از داده هایی است که می توانند جمع آوری کنند. این کیوسک ها اطلاعات ارزشمندی مانند ترجیحات مشتری، زمان انتظار و الگوهای استفاده از خدمات را در اختیار شما قرار می دهند. با استخراج و تجزیه و تحلیل این داده‌ها، کسب‌وکارها می‌توانند بینشی در مورد رفتار مشتری به دست آورند، پیشنهادات خود را تنظیم کنند، و تصمیمات مبتنی بر داده را برای بهبود بیشتر رضایت مشتری و کارایی عملیاتی اتخاذ کنند.

بیشتر بدانید: چرا باید از کیوسک نوبت دهی در مطب و کلینیک استفاده کنیم؟

همه چیز در مورد کیوسک نوبت دهی و انواع آن

برترین ویژگی‌های انواع کیوسک نوبت دهی

اگر فکر می‌کنید ساده‌ترین کار دنیا مرتب کردن صفوف است باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. مدیریت صف تنها زمانی راحت است که خود را به ابزار پیشرفته‌ای مانند سیستم مدیریت صفوف مجهز کرده باشید. در همه جا بدون وجود یک سیستم مدیریت صف یا همان کیوسک نوبت دهی ممکن است تجربه یک صف ناعادلانه، ناخوشایند و زمان انتظار طولانی افراد را ناراضی و عصبانی کند. اگر کسی بخواهد از این مسائل اجتناب کند باید به صف مجازی پناه ببرد. اما چگونه ؟!

با کیوسک مدیریت صف دیگر زمانی برای انتظار در صف وجود ندارد و افراد می‌توانند پس از دریافت نوبت به کارهایی که ترجیح می‌دهند رسیدگی کنند و مشغول آنها باشند. با توجه به شرایط کنونی جهان مبنی بر انتشار ویروس شاید خیلی از افراد تمایل داشته باشند تا از راه دور به وسیله تلفن همراه یا کد کیو آر و اسکن آن نوبتی دریافت کنند و اصلا در صف و نزدیک دیگر افراد قرار نگیرند.

با وجود داشبورد آنلاین در کیوسک پذیرش و نوبت دهی به راحتی می‌توان آن را از راه دور هدایت و کنترل کرد. چرا که این قابلیت بدون در نظر گرفتن فاصله جغرافیایی به مدیران سطح دسترسی خوبی می‌دهد. با داشبورد می‌توان عملکرد و تعاملات دستگاه را مشاهده‌ و بررسی کرد و ابزار لازم و کارآمد جهت مدیریت صف را در اختیار مشتری قرار داد.

کیوسک نوبت دهی را می‌توان به گوشی مراجعین هم مرتبط کرد نه با یک نرم‌افزار بلکه تنها با ابزار ساده‌ای مانند پیامک! بله می‌توان تعاملی سازنده با مشتریان از طریق ارسال رسید پیامکی، یادآوری خدمات، هشدار زمان انتظار، یاد آوری اسناد مورد نیاز به مشتری و غیره داشت. در واقع یکپارچه کردن کیوسک نوبت دهی با پیامک‌ یک ویژگی خوب سیستم‌های مدیریت صف هست.

صنایع محبوب برای استفاده از سیستم مدیریت صف

صنایع محبوب برای استفاده از سیستم مدیریت صف

  • مراکز خدمات دانشجویی و دانشگاه‌ها
  • مراکز پزشکی و درمانی
  • مراکز خدمات دولتی
  • پذیرش بیمار در بیمارستان و کلینیک‌ها
  • خدمات بانکی و مالی
  • مراکز خدمات حقوقی
  • مراکز خدمات عمومی‌ مثل خرده فروشی، فروشگاه‌های زنجیره‌‌ای
  • مراکز خدمات اجتماعی مانند رستوران، پاساژ و کافی شاپ

مطلب پیشنهادی: اهمیت سیستم نوبت دهی در سازمان ها و مراکز درمانی

مشخصات انواع کیوسک‌ نوبت دهی

کیوسک نوبت دهی رومیزی

● کیوسک نوبت دهی رومیزی

یکی‌ از مدل‌های جمع و جور دستگاه نوبت دهی است که روی میز قرار می‌گیرد و ابعاد آن کوچک است. این دستگاه به عنوان فیش پرینتر هم استفاده می‌شود و دیگر نیازی به تهیه فیش پرینتر جداگانه نیست. به طور کلی این مدل نوع ساده‌ای از سیستم مدیریت صف است که می‌توان آن را برای ایجاد آرامش بیشتر و تجربه یک خرید بهتر در مراکز کوچک مانند داروخانه و آرایشگاه‌ها و غیره استفاده کرد. این مدل امکان راه‌اندازی حداکثر دو کلید را دارد که در ادامه به برخی ویژگی‌های آن اشاره می‌کنیم.

برخی مشتریان از ما می خواستند دستگاه صدور نوبت داشته باشند و نیاز به امکانات مدیریت صف از قبیل فراخوان ، نمایشگر و پخش صدا را نداشتند و فقط نیاز به یک دستگاهی که بلیط نوبت چاپ کند و از همه مهمتر ارزان باشد. لذا این دستگاه نسخه محدود شده مدل ST-105 می باشد که فقط قابلیت صدور نوبت دارد و امکان تعریف حداکثر ۲ کلید نوبت را دارد و از نظر قیمت بسیار مناسب می باشد.

مشخصات مدل 2 کلیده کیوسک رومیزی

  • دارای چاپگر حرارتی با عرض کاغذ 8 سانتی‌متر و برش خودکار است.
  • قابلیت چاپ از 2 صف مجزا دارد.
  • قابلیت چاپ لوگو مشتری در بالای قبض نوبت را دارد.
  • قابلیت تنظیم تاریخ وساعت بدون نیاز به کامپوتر دارد.

مشخصات مدل 1 کلیده کیوسک رومیزی

  • ارزانترین دستگاه نوبت دهی با کیفیت بالا
  • دارای چاپگر حرارتی با عرض کاغذ 8 سانتی‌متر و برش خودکار است.
  • قابلیت چاپ فقط از 1 صف را دارد.
  • قابلیت چاپ متن در قسمت پایین قبض نوبت دارد.
  • بازنشانی صف‌ها فقط به صورت دستی است.

کیوسک نوبت دهی بیسیم

● کیوسک نوبت دهی بیسیم

راه اندازی و نصب مدل‌هایی که دارای سیم کشی هستند بسیار زمان‌بر بود به همین جهت کیوسک‌‌هایی تولید و طراحی شدند که به صرفه‌تر بوده و بیسیم نیز هستند. از ویژگی‌های این مدل می‌توان به:

  • حذف سیم کشی بین باجه‌ها
  • نصب آسان، ارزان و سریع
  • امکان جابجایی و حمل و نقل راحت

اشاره کرد.

و از ویژگی‌های فنی دستگاه می‌توان به:‌

  • برای کار نیاز به اتصال به کامپیوتر نیست
  • کیفیت عالی قطعات و دارای استاندارد جهانی
  • برد امواج رادیویی بالا
  • دارای پنل مدیریتی منحصربفرد جهت طراحی و ساخت باجه مورد نظر
  • قابلیت نصب تا 12 کلید

برای راه اندازی این سیستم نیاز به دستگاه صدور نوبت ایستاده یا رومیزی، نمایش‌گر باجه مدل فارسی یا لاتین و صفحه کلید فراخوان به تعداد باجه‌ها، سیستم پخش صدا شامل ماژول بی‌سیم و بلندگو و دیگر تجهیزاتی اختیاری شامل نمایشگر مرکزی، کارتخوان مغناطیسی و غیره است.

کیوسک نوبت دهی سیم دار

● کیوسک نوبت دهی سیم‌دار

این مدل کارآیی و امکانات بسیار عالی و قابل اعتمادی دارد و مناسب مکانهایی است که امکان سیم کشی دارند است. از ویژگی‌های این مدل می‌توان به:

  • ارسال داده تا مسافت بالای 1000 متر با حفظ امنیت داده و بدون نویز و پایداری خوب
  • سیستم بخش صدا
  • هاب سوئیچ مدیریت صف یک باجه
  • صفحه کلید فراخوان به تعداد باجه
  • تجهیزاتی مانند مودم و کارتخوان مغناطیسی و غیره

اشاره کرد.

کیوسک نوبت دهی TCP-IP

● کیوسک نوبت دهی مدل TCP/IP

یکی از مدل‌های جدید و به روز که برای مکان‌هایی مناسب است که کارکنان با کامپیوتر کار می‌کنند یا متصل به شبکه هستند زیرا می‌توان به نصب نرم‌افزار مدیریت صف مثل نرم افزار فراخوانی، این کار را از طریق کیوسک انجام داد.

حذف سیستم فراخوان سخت افزاری و حذف سیم کشی در این مدل باعث کاهش هزینه‌های تعمیرات و نگهداری این مدل شده و آن را به یک گزینه محبوب برای کسب و کارها تبدیل کرده است. صحفه نمایشگر باجه با استفاده از رابط HID از طریق پورت USB به کامپیوتر متصل شده و بدون نیاز به نصب درایور و یا آداپتور خارجی راه‌اندازی می شود و از این جهت واقعا فوق‌العاده است.

از تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی این وب کیوسک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • رابط باجه HID به تعداد باجه‌ها دارد.
  • نصب نرم افزار مدیریت صف سرور یک نسخه نیاز است.
  • نصب نرم افزار فراخوان باجه به تعداد باجه ها نیاز است.
  • بلند گو جهت پخش صدا
  • دیگر تجهیزات اختیاری شامل نمایشگر مرکزی، کارتخوان مغناطیسی جهت مشتریان VIP و غیره نیز می‌توان بهره‌گیری کرد.
  • خرید هاست از یک شرکت معتبر

چالش ها و محدودیت های کیوسک های نوبت دهی

همانطور که تا اینجای مطالب متوجه شدید کیوسک های نوبت دهی به عنوان یک فناوری محبوب در سال های اخیر ظهور کرده اند و خدمات مشتریان را متحول کرده و کارایی را در صنایع مختلف افزایش داده اند. با این حال، مانند هر سیستم دیگری، این کیوسک ها نیز با مجموعه ای از چالش ها و محدودیت های خاص خود همراه هستند.

چالش ها و محدودیت های کیوسک های نوبت دهی

حال پس از بررسی مزایای این تجهیزات ، در این بخش به بررسی طیفی از عواملی پرداخته ایم که اثربخشی و عملکرد کیوسک‌های نوبت دهی را با چالش مواجه می‌کنند . درک این محدودیت‌ها می‌تواند فرآیندهای تصمیم‌گیری را هنگام در نظر گرفتن اجرای این کیوسک‌ها در محیط‌های مختلف آسان کند. برخی از این محدویت ها عبارت اند از:

مسائل فنی

یکی از چالش های اولیه ای که کیوسک ها با آن مواجه هستند، بروز اشکالات فنی یا نقص است. این مسائل می تواند عملکرد روان سیستم را مختل کند، رضایت مشتری را به خطر بیندازد و مانع ارائه خدمات کلی شود.

منحنی یادگیری کاربر

در حالی که کیوسک های نوبت دهی با هدف ساده سازی فرآیندها هستند، برخی از مشتریان ممکن است در ابتدا برای انطباق با فناوری جدید دچار مشکل شوند. رابط های پیچیده یا فقدان راهنمایی کاربر می تواند مانع درک و تضعیف هدف کیوسک ها شود.

موانع زبانی

برای محیط های چند ملیتی یا چندفرهنگی، موانع زبانی ذاتی چالش های مهمی ایجاد می کند. کیوسک‌ها ممکن است گزینه‌های چندزبانه نداشته باشند که منجر به سردرگمی و ارتباط نادرست بین کاربران می‌شود و در نتیجه کارایی آنها را مختل می‌کند.

قابلیت سفارشی سازی محدود

این تجهیزات اغلب دارای قابلیت های از پیش تعیین شده ای هستند که به سختی می توان آنها را مطابق با نیازهای سازمانی خاص سفارشی کرد. این محدودیت، سازگاری آنها را با تنظیمات منحصر به فرد محدود می کند و می تواند مانع از ادغام یکپارچه در سیستم های موجود شود.

الزامات نگهداری

نگهداری منظم برای عملکرد موثر کیوسک ها ضروری است. عدم توجه به نیازهای تعمیر و نگهداری به موقع می تواند منجر به خرابی شود و بر تجربه کاربر تأثیر منفی بگذارد.

مقاومت در برابر تغییر

مشتریانی که در برابر پذیرش فناوری‌های جدید مقاوم هستند، ممکن است با معرفی کیوسک‌های دیجیتال، احساس بیگانگی یا ناراحتی کنند. این چالش مستلزم استراتژی های مدیریت تغییر مناسب برای اطمینان از انتقال آرام و پذیرش فناوری است.

کمک نیروی انسانی محدود

در حالی که کیوسک های نوبت دهی با هدف به حداقل رساندن دخالت انسان هستند، برخی از کاربران ممکن است به دلیل پرس و جوهای پیچیده یا نیازهای خاص به کمک انسانی نیاز داشته باشند. در چنین مواردی، فقدان پشتیبانی کارکنان در دسترس می تواند مانع کارایی سیستم کیوسک شود.

هزینه

سرمایه‌گذاری اولیه و هزینه‌های نگهداری مداوم مرتبط با کیوسک‌های صف می‌تواند قابل توجه باشد، به ویژه برای شرکت‌ها یا سازمان‌های کوچکتر. از این رو ارزیابی بازده سرمایه گذاری بالقوه برای اطمینان از دوام طولانی مدت ضروری است.

کلام آخر، کیوسک نوبت دهی

در خاتمه، معرفی کیوسک های نوبت دهی، شیوه برنامه ریزی و مدیریت قرارهای افراد را متحول کرده است. کیوسک نوبت دهی هوشمند موجود فروشگاه صفحه تاچ خازنی دارد که کیفیت دستگاه را بالا می‌برد به علاوه این کیوسک مقاومت خوبی در برابر ضربه دارد. بدنه این کیوسک‌ها رنگ کوره استاتیک داشته و مقاومت آنها به جهت ورق فلزی نازکی که برای کیوسک استفاده شده‌است بالا است. پرینتر حرارتی و کاتر خودکار وظیفه چاپ رسید باکیفیت را در کیوسک نوبت دهی به عهده دارند.

برخی از مدل‌های کیوسک نوبت دهی قابلیت نصب دوربین، کیبورد، اسکنر، بارکد خوان و دیگر تجهیزات را دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع مدل‌های کیوسک‌ نوبت دهی و سیستم‌های مدیریت صف با کارشناسان مجموعه تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره خرید خود را نهایی کنید.

 

مطلب پیشنهادی:

مشاهده دمو نرم افزار و کیوسک نوبت دهی دیتک سیستم

تبلیغات و معرفی کسب و کار شما به وسیله استند لمسی

پست های اخیر

VIEW ALL -

14 Comments to “ همه چیز در مورد کیوسک نوبت دهی و انواع آن”

  1. شهرام عابد says :پاسخ

    این کیوسک های لمسی نوبت دهی قابلیت اتصال به کیبوردهای فلزی رو دارن؟

    1. seoadmin seoadmin says :پاسخ

      سلام وقت بخیر. بله قابلیت اتصال کیبورد به این کیوسک ها وجود دارد

    1. seoadmin seoadmin says :پاسخ

      نظر لطف شماست

  2. احمد نیلی says :پاسخ

    این دستگاهها خیلی عالیه حتی از دکمه ای ها بهترن ولی اگر تو بانکها بزارن باید برای سن بالاها نحوه کار با دستگاه نوبت دهی بانک رو هم بزارن

    1. caspian says :پاسخ

      سلام ممنون از لطف شما

  3. تمنا زیاری says :پاسخ

    نحوه کار با دستگاه نوبت دهی بیمارستان رو میشه تو سایتتون بزارید چون خیلی ها مشکل دارن واقعا و من اینو به چشم دیدم تو مطب ها و بیمارستان ها

    1. caspian says :پاسخ

      سلام و عرض ادب، بله حتما به زودی آموزش های کامل کار و راه اندازی سیستم های نوبت دهی دیتک سیستم به صورت فایل ویدیو بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

  4. محمد آل نعمه says :پاسخ

    سلام وقتتون بخیر از بین دستگاه نوبت دهی تو سایت خودتون کدوم رو شما برای بیمارستان پیشنهاد میدید که کاربرد بهتری داشته باشه؟

    1. caspian says :پاسخ

      سلام و عرض ادب، جهت سیستم های نوبت دهی برای مراکز درمانی مدل استند لمسی ساینا 32 اینچ و همچنین کیوسک لمسی روماک 24 اینچ دو مدل پرطرفدار و مناسب هستند.

  5. نوشین says :پاسخ

    سلام وقت بخیر دیدم در مورد استند نوبت دهی دارید صحبت میکنید و خیلی ها تو بیمارستان ها با این مورد مشکل دارن خواستم بگم اگر در مورد نحوه کار با دستگاه نوبت دهی بیمارستان هم ی مطلب بزارید خیلی خوب میشه

    1. caspian says :پاسخ

      سلام وقت بخیر، حتما در اولین فرصت این مطلب و نحوه کار با دستگاه نوبت دهی را روی سایت قرار خواهیم داد.

  6. با سلام خدمت شما این دستگاه ها رو میشه برای کسب و کارهای غیر نوبتی گذاشت برنامه نویسی رو تغییر داد مثلا تو ی رستوران باشه و مردم بدون درتواست به گارسوتی چیزی از دستگاه چیزی سفارش دهند

    1. caspian says :پاسخ

      سلام، بله شما هر استفاده ای مد نظر داشته باشید میتوانید از کیوسک داشته باشید، درواقع کیوسک شبیه به یک لب تاپ در سایز بزرگ است با همان کارایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

TOP