نرم افزار سفارش‌ گیر کارواش و مزایای استفاده از آن

/ / بلاگ
نرم افزار سفارشگیر کارواش و مزایای استفاده از آن

برای هر کسب و کاری به روز شدن سبب جذب مشتری بیشتر، فروش و سود بالاتر می‌شود. به شرطی که با ابزار مناسب و استراتژی دقیق به روز شده و حساب شده پیش بروید. اگر صاحب یک کارواش بزرگ تا حتی تازه تأسیس هستید جهت رضایتمندی بیشتر مشتریان از سرعت عمل ثبت سفارش و خدمات ویژه کارواش می‌توانید از انواع نرم‌افزار کارواش کمک بگیرید. این نرم‌افزارها بسیار کارآمد و ساده طراحی شده‌اند و امکان استفاده از آن برای همه وجود دارد. برای‌ آشنایی بیشتر با نرم‌افزار سفارش‌گیر کارواش و مزایای استفاده از آن چند دقیقه بیشتر آنلاین بمانید‌ و مطالب زیر را مطالعه کنید.

مزایای استفاده از نرم‌افزار سفارش‌گیر کارواش

● کنترل کارگران

نرم‌افزار سفارش‌ گیر کارواش به منظور کنترل سطح کیفی فعالیت کارگران تمهیداتی در نظر گرفته است. مثلاً نوع عملکرد و فعالیت هر کارگر را نشان می‌دهد. به علاوه در این نرم‌افزار می‌توان میزان پورسانت و درصد هر کارگر را با توجه به خدماتی که انجام می‌دهد مشخص . عملیات تسویه حساب را خیلی راحت انجام داد.

کنترل پرسنل در نرم افزار سفارش‌ گیر کارواش

● سطح دسترسی به نرم افزار

از دیگر مزایا در این نرم‌افزار این است که می‌توان برای هر فردی سطح دسترسی‌ها خاصی تعریف کرد. در هر نرم‌افزار دو روش دسترسی وجود دارد که در یک روش کاربر برای دیدن برخی گزارشات محدود می‌شود و در روش دوم کاربر اجازه باطل کردن فاکتور و فعالیت‌های مشابه را ندارد.

سطح دسترسی در نرم افزار سفارش‌ گیر کارواش

● مزیت شبکه بندی نرم‌افزار

نرم‌افزار سفارش گیر کارواش قابلیت استفاده تحت شبکه را دارد و این مزیت برای کارواش‌های بزرگ که چندین صندوق دارند بسیار کاربردی بوده و امری حیاتی است.

شبکه-نرم-افزاری

● صدور فیش

یکی از مزیت‌های نرم‌افزار کارواش صدور فیش برای انواع پرینترهای حرارتی و چاپی است.

صدور-فیش در نرم افزار سفارش‌ گیر کارواش

● جذابیت بصری

یکی از مزیت‌های نرم‌افزار‌ کارواش جذابیت در طراحی آن است که باعث می‌شود کاربران هنگام کار با نرم‌افزار‌ خسته و بی‌حوصله نشوند.

جذابیت-بصری

● تقسیم بندی کارواش

می‌توان نرم‌افزار‌ را به دو بخش تقسیم کرد و بخشی برای مدیریت مشتریان و اختصاص دادن اشتراک برای ثبت سفارش به آنها و بخشی برای گزارش‌گیری از سابقه هر مشتری و تعداد مراجعات آنها قرار داد و از هر بخش برای سازماندهی و مدیریت بهتر کارواش بهره برد.

● رابط کاربری ساده

از مزیت‌های این نرم‌افزار طراحی ساده و رابط کاربری آسان است که در کنار نرخ بالای پاسخگویی آن را به یک اپلیکیشن محبوب برای کارواش داران تبدیل کرده است. این نرم‌افزار نیاز به سواد بالای کامپیوتری ندارد و برای همه یادگیری آن ساده است.

● انجام تبلیغات با استفاده از نرم‌افزار

در این نرم‌افزار‌ می‌توان با استفاده از سیستم تبلیغات اتوماتیک برای کارواش تبلیغات موثر انجام داد و به طور مثال برای هر مشتری با تعداد مراجعه خاص تخفیف در نظر گرفت یا با فعال کردن کد اشتراک برای هر کاربر تخفیف خاصی در نظر گرفت و کلی ایده‌های جذاب دیگر مانند قرعه کشی ماهیانه بین مشتریان که باعث جذب مشتری می‌شود و دیگر ایده‌ها که طبق شرایط کارواش امکان پیاده سازی آنها وجود دارد.

تبلیغات نرم افزاری در نرم افزار سفارش‌ گیر کارواش

مطلب مرتبط: نرم افزار کیوسک لمسی

امکانات نرم افزار سفارش‌ گیر کارواش

می‌توانید با کمک نرم‌افزار سفارش‌گیر کارواش گروه‌های خودرو را ثبت کرده و برای هر تیپ خودرو سرویس‌های مشخصی مانند موتور شویی،‌ تو شویی، صفر شویی و… تعیین کرده و به صورت جداگانه قیمت‌گذاری کنید و اینگونه در زمان کسب خدمات تنها با یک کلیک خیلی سریع سفارش ثبت‌ شده و خدمت به مشتری ارائه داده می‌شود.

حتی برای جلب رضایت بیشتر امکان ثبت سفارش واکس زدن داخل خودرو، خوشبوکننده و غیره هم وجود دارد که به سادگی یک کلیک مشتری بتواند آن را انتخاب کند.

نرم‌افزار سفارش‌گیر معمولاً به روی انواع کیوسک‌ هوشمند، استند تاچ و تبلت قابل راه‌اندازی بوده و کار با آن بسیار راحت است. به کمک این نرم‌افزار مشتری بدون پیاده شدن از ماشین به کمک کیوسک‌ یا صفحه تاچ که کنار پنجره راننده قرار گرفته است خدمات را انتخاب و پس از پرداخت و ثبت سفارش بدون توضیح خاصی وارد کارواش می‌شود. این کار مدیران را از استخدام پرسنل انسانی و صرف هزینه‌ برای حقوق و بیمه مبری می‌کند. به علاوه امکان خطا را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

با کمک نرم افزار سفارش‌گیر کارواش نظم تا حد زیادی در کارواش برقرار می‌شود و در روزهای خاص که کارواش شلوغ‌تر است هرج و مرج و اشتباه در ثبت سفارش پیش نیامده و امکان گزارشگیری روزانه و ماهیانه ام به مدیران می‌دهد‌.

نرم افزار سفارش‌ گیر کارواش

بررسی ویژگی‌های نرم‌افزار سفارش‌گیر کارواش

  • دارای محیطی کاربر پسند است و به صورت مرحله‌ای طراحی شده است بنابراین هر کاربری می‌تواند به راحتی از اپلیکیشن جهت سفارش‌گیری استفاده نماید.
  • نمای کلی کارواش را به کارکنان نشان می‌دهد و می‌تواند جایگاه‌های خالی را مشخص کند.
  • سرعت بالایی در انجام عملیات دارد و فرایند سفارش‌گیری کارواش با سرعت بالا انجام می‌شود.
  • امکان اضافه کردن آیتم هم وجود دارد و کاربر می‌تواند با توجه به سفارش و درخواست مشتری آیتم‌های جدیدی را به خدمات کارواش ضافه کند.
  • امکان چاپ صورتحساب مشتری را دارد و در صورت نیاز کاربر می‌تواند برای مشتری فرمان چاپ صورت حساب از طریق نرم‌افزار را صادر کند. البته اگر از دستگاه پز برای سفارش‌گیری کارواش استفاده می‌شود.
  • قابلیت اتصال به باشگاه مشتریان به باشگاه مشتریان از طریق شماره تلفن هم وجود دارد. این‌گونه مشتریان خیلی راحت از تخفیف‌ها و خدمات جدید مطلع می‌شوند.

سیستم پیامکی نرم‌افزار سفارش‌گیر کارواش

تقریبا می‌توان گفت سیستم پیامکی جزو جدایی ناپذیر بسیاری از نرم افزارهای سفارش‌گیر است. با کمک این سیستم می‌توان از پیامک برای باخبر کردن مشتری از تعیین نوبت و تمام شدن کار ماشین استفاده کرد. به علاوه با دریافت اطلاعات شخصی مشتری مانند تاریخ تولد می‌توان برای آن‌ها در روز تولدشان پیامک تبریک فرستاد و با این کار به آنها یادآوری کرد که کارواش شما همیشه برای ارائه خدمات آماده است.

از دیگر مزیت‌های سیستم پیامکی می‌توان به ارسال پیامک تخفیف گروهی برای تعداد خاصی از مشتریان وفادار و دیگر مشتریانی که سالگرد اولین‌ حضور آنها در کارواش اشاره کرد و حتی با ارسال پیامک از آنها جهت شرکت در قرعه کارواش دعوت به عمل آورد می‌توان پیامک ها را به صورت دستی و اتوماتیک ارسال کرد و از آنها برای تبلیغات کارواش استفاده نمود.

سیستم-پیامکی

دیگر مزیت‌های جذاب نرم‌افزار کارواش

  • جست‌وجوی مشتری بر اساس کد اشتراک
  • یافتن مشتری بر اساس پلاک ماشین
  • نمایش آخرین تاریخ مراجعه و تعداد مراجعه یک کاربر به کارواش
  • امکان نمایش سوابق مشتری به طور کامل و سریع‌تر
  • انتخاب خدمات به صورت ساده و سریع
  • اعمال محدودیت‌هایی مانند عدم ثبت کد تخفیف، عدم ابطال فاکتور توسط صندوق از سمت مدیریت
  • ثبت پیغام مشتریان، انتقادات و پیشنهادات مدیریت
  • قیمت‌گذاری بر اساس خدمات ثبت شده و تیپ خودرو
  • تخفیف روی گروه خاصی از خودروها
  • تخفیف روی تعداد مراجعه
  • امکان ثبت‌ تخفیف دستی
  • امکان صدور فیش به صورت تک قبضی، دو قبضی و سه قبضی در برخی از ورژن‌های نرم‌افزار
  • امکان ثبت چندین خودرو برای هر مشتری
  • امکان تعریف جایگاه برای مشتری

نرم افزار سفارش‌ گیر کارواش و مزایای استفاده از آن

کلام آخر

نرم‌افزار کارواش خدمات جذاب‌ و جانبی زیادی دارد که می‌توانید از آنها برای ارتقای کسب و کارتان بهره بگیرید. مثلاً اکثر نرم‌افزارها دارای پشتیبانی آنلاین بوده و در صورت بروز مشکل می‌توانند مدیریت را راهنمایی کنند همچنین امکان نصب روی انواع پلتفرم‌های ویندوز و اندروید را داشته و این راندمان اپلیکشن را بیشتر می‌کند.

امکان گروهبندی مشتریان طبق شماره تلفن و نوع ماشین داشته و می‌توان برای گروه مشتری تخفیف خاصی ثبت‌ کرد. امکان ثبت‌ لوگوی کارواش روی نرم‌افزار‌ و ثبت تبلیغات هم دارد‌. می‌توانید بسیاری از قابلیت‌ها و خدمات برای نرم‌افزار تعیین کنید و جهت پیاده‌سازی آنها از طراحان نرم‌افزار‌ کمک بگیرید. جهت طراحی و ساخت اپلیکیشن سفارش‌گیر کارواش با تیم پشتیبانی سایت در تماس باشید.

مطب پیشنهادی: انواع نرم افزارهای کیوسک لمسی و کاربرد آنها

پست های اخیر

VIEW ALL -

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

TOP