استفاده از کیوسک لمسی در کسب و کار شما

کیوسک لمسی

کیوسک لمسی مناسب برای کسب و کار شما

چطور با استفاده از کیوسک لمسی کسب و کار خود را رونق ببخشید

امروزه استفاده از نرم افزارها جایگاه ویژه‌ای بین مردم و کسب و کارها پیدا کردند.استفاده از نرم افزار مناسب باعث افزایش جذب مخاطب و کارایی و راندمان بیشتر کسب و کارها می شود. نرم افزارهای تعاملی امروز به واسطه پیشرفت تکنولوژی شیوه جدیدی از ارتباط با مشتریان را ارائه می کنند.

وقتی صحبت از فناوری های کیوسک لمسی می شود ، برای هر کسب و کار یک راه حل همه جانبه وجود ندارد. هر کیوسک هدفی خاصی را دنبال می کند ، بنابراین دانستن هدف مشاغل در استفاده از کیوسک بسیار مهم می باشد.

سخت افزار

اگر در دنیای فناوری صفحه لمسی تازه وارد هستید ، ممکن است فکر کنید که فقط یک نوع کیوسک برای انتخاب وجود دارد. با این حال ، کیوسک ها در انواع مختلف ، برای پاسخگویی به انواع نیازهای مختلف ، ارائه می شوند. برای تهیه سخت افزار مناسب برای رفع نیازهای شما ، در نظر گرفتن عواملی از قبیل فضا ، مخاطبان و میزان استفاده از کیوسک مهم است. به عنوان مثال ، ممکن است از نظر فضا محدود باشید و بنابراین یک کیوسک دیواری یا رومیزی متناسب با نیازهای شما باشد. یا شاید شما به دنبال کیوسکی در فضای باز هستید که برای مقاومت در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی طراحی شده باشد.

کار با یک تولید کننده کیوسک واجد شرایط و استفاده از اجزای با کیفیت بالا ، نه تنها یک موفقیت اساسی در استقرار کیوسک شما است ، اجزای با کیفیت بالا شامل صفحه نمایش LCD ، چاپگر ، صفحه کلید ، کارت خوان ، دوربین ، سنسورهای مادون قرمز و بلوتوث و ... هستند.

سوال اصلی این است که آیا تجربه انتظار در صف حس خوبی به شما می دهد؟

سیستم های نوبت دهی خودکار به مشتریان شما این آزادی را می دهند که وضعیت خود را در صف به راحتی بررسی کنند. و این امکان را به مشتریان می دهد تا وقت خود را برای کار دیگری غیر از ایستادن در صف استفاده کنند. در نتیجه ، مشتریان چشم انداز بسیار مثبتی از کسب و کار شما خواهند داشت. علاوه بر این ، می توانید با استفاده از فیلدهای ورودی که هنگام ورود به سیستم نشان داده می شوند ، به طور قابل توجهی سیستم خود را ارتقا دهید. تقسیم بندی و شناسایی مشتری به شما امکان می دهد که خدمات خود را شخصی سازی کنید ، اگر مشتریان و نیازهای خاص آنها را بهتر درک کنید ، می توانید هر تعامل را به فرصتی برای ایجاد یک رابطه پایدار تبدیل کنید.

افزایش وفاداری مشتریان

کاهش زمان انتظار یک پیشرفت کوچک اما معنی دار برای خدمات شما است. اگر یک ابزار نوبت دهی هوشمند را اجرا نکنید ، به طور کلی مشتری های خود را در درازمدت از دست می دهید.

74% از مشتریان در صورتی که زمان صف انتظار را سریعتر تشخیص دهند در فروشگاه رقیب خرید می کنند. با حل مسئله انتظار طولانی ، اطمینان حاصل می کنید که مشتریان تصمیم ندارند که به سراغ رقبای شما بروند، بهبود وفاداری و حفظ مشتری در کاهش میزان شکایات است.

ساده تر شدن ارتباطات

در مرحله اول ، سیستم های مدیریت صف آنلاین به شما امکان می دهند به هر مشتری با زبان خود مشتری خدمات ارائه دهید. با ورود به سیستم ، بازدیدکنندگان زبان مورد نظر خود را انتخاب می کنند ، که باعث کاهش سردرگمی می شود.

ثانیا ، ادغام سیستم های صف مجازی با علامت های دیجیتالی بازدید کنندگان شما را از وضعیت صف خود در زمان واقعی آگاه می کند. آنها می توانند لیست انتظار را بر روی صفحه رصد کنند و وضعیت خود را در یک صف و زمان انتظار را پیش بینی کنند.

سرانجام ، یک سیستم هوشمند نوبت دهی امکان تماس تلفنی با مشتریان را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. همچنین شما می توانید اعلان های پیامکی خودکار را ارسال کنید.

روش دیگر ، شما می توانید از این کانال ارتباطی برای مبادله پیام های متنی با مشتری خود استفاده کنید. هرگونه تاخیر یا تغییر در خدمات خود را به آنها اطلاع دهید.

رضایت کارکنان

بدون سیستم هوشمند نوبت دهی ، کارکنان ملزم به مدیریت دستی مشتریان هستند. این امر منجر اتلاف زمان و مدیریت صف می شود، از همه مهمتر ، سیستم های مدیریت صف با کاهش اضطراب و استرس هم به نفع مشتریان و هم کارکنان شما است ، به عبارت دیگر ، هرچه کارمندان شما شادتر می شوند ، مشتریان نیز شاد می شوند، یک سیستم نوبت دهی مناسب ، مجهز به ابزار ردیابی داده ، حتی می تواند رقابت سالم بین کارمندان ایجاد کند ، سیستم نوبت دهی هوشمند به هر کاربر اجازه می دهد، میزان مشتریان خود و رضایت کلی آنها در طول روز را ببیند.

ارزیابی عملکرد کارکنان

یک راه سریع برای دیدن اینکه هر کارمند چقدر جلوتر یا عقب است! این امر همچنین به شما کمک می کند تا در یک نگاه متوجه شوید که به کدام کارمندان باید پاداش داده شود و چه کسانی باید آموزش های بیشتری را طی کنند.

کاهش هزینه ها

کاهش زمان انتظار ، بهبود بهره وری و افزایش رضایت مشتری - همه این مزایای سیستم نوبت دهی است که باعث صرفه جویی در هزینه ها و بهبود رویه های عملیاتی می شود، با جمع آوری داده ها ، می توانید گلوگاه های خدمات را شناسایی کرده و از بین ببرید ، که این باعث صرفه جویی بیشتر در هزینه شما می شود.

افزایش درآمد

وقتی به مشتریان خود این انعطاف را می دهید تا مفیدتر از وقت خود استفاده کنند ، احتمال اینکه آنها آن را صرف خرید در ویترین فروشگاه شما کنند ، بیشتر می باشد، بنابراین فرصت کافی برای فروش متقابل و فروش بیش از حد برای مشتریان خود پیدا می کنید. این یک مزیت بسیار زیاد اما غالباً نادیده گرفته شده از سیستم هوشمند مدیریت صف است، که در صف هستند بیشتر به محیط اطراف خود توجه می کنند - به خصوص اگر مجبور نباشند دائماً زمان و وضعیت صف خود را بررسی کنند، با بهره گیری از این مزیت و استفاده هوشمندانه از داده های مشتری ، می توانید محصولات و خدماتی را که نیازهای آنها را برآورده می کند به مشتریان خود ارائه دهید. این برای هر دو طرف یک برد است.

TOP