استفاده از کیوسک لمسی در کسب و کار شما

کیوسک لمسی در کسب و کار

استفاده از کیوسک لمسی در کسب و کار های مختلف

چطور با استفاده از کیوسک لمسی کسب و کار خود را رونق ببخشید

امروزه استفاده از نرم افزارها جایگاه ویژه‌ای بین مردم و کسب و کارها پیدا کرده اند. استفاده از نرم افزار مناسب باعث افزایش جذب مخاطب و کارایی و راندمان بیشتر کسب و کارها می شود. نرم افزارهای تعاملی امروز به واسطه پیشرفت تکنولوژی شیوه جدیدی از ارتباط با مشتریان را ارائه می کنند.

وقتی صحبت از فناوری های کیوسک لمسی می شود، برای هر کسب و کار یک راه حل همه جانبه وجود ندارد. هر کیوسک هدفی خاصی را دنبال می کند، بنابراین دانستن هدف مشاغل در استفاده از کیوسک بسیار مهم می باشد.

اگر در دنیای فناوری صفحه نمایش لمسی تازه کار هستید، ممکن است فکر کنید تنها یک نوع کیوسک برای انتخاب وجود دارد. با این حال، کیوسک ها انواع مختلفی دارند تا نیازهای مختلف را برآورده کنند. مهم است که عواملی مانند فضا، سالن و استفاده از کیوسک را در نظر بگیرید تا تجهیزات مناسب برای رفع نیازهای خود را تهیه کنید. به عنوان مثال، ممکن است از نظر فضا محدود باشید، بنابراین یک کیوسک دیواری یا رومیزی متناسب با نیاز شما خواهد بود. یا شاید شما به دنبال یک کیوسک در فضای باز هستید که بتواند در هر شرایط آب و هوایی مقاومت کند.
کار با یک سازنده کیوسک واجد شرایط و استفاده از قطعات باکیفیت نه تنها در هنگام استفاده از کیوسک ها موفقیت بزرگی است، بلکه قطعات باکیفیت شامل صفحه نمایش LCD، چاپگر، صفحه کلید، کارت خوان، دوربین، سنسور مادون قرمز و بلوتوث و غیره را ارائه می دهد.

کیوسک نوبت دهی

استفاده از کیوسک لمسی جهت ارائه سرویس نوبت دهی

کیوسک نوبت دهی

اگر در دنیای فناوری صفحه لمسی تازه وارد هستید، ممکن است فکر کنید که فقط یک نوع کیوسک برای انتخاب وجود دارد. با این حال، کیوسک ها در انواع مختلف، برای پاسخگویی به انواع نیازهای مختلف، ارائه می شوند. برای تهیه سخت افزار مناسب جهت رفع نیازهای شما، در نظر گرفتن عواملی از قبیل فضا، مخاطبان و میزان استفاده از کیوسک مهم است. به عنوان مثال، ممکن است از نظر فضا محدود باشید و بنابراین یک کیوسک دیواری یا رومیزی مناسب نیاز شما می باشد. یا شاید شما به دنبال کیوسکی در فضای باز هستید که برای مقاومت در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی طراحی شده باشد.

 تولید و ساخت کیوسک به آن راحتی که به نظر میاد نیست، استفاده از ماژول های باکیفیت نظیر فریم لمسی، صفحه نمایش، پرینتر، دستگاه کارت خوان و غیره از عوامل مهم و حیاتی در ساخت کیوسک لمسی می باشد که هر تولید کننده ای از پس تامین قطعات باکیفیت بر نخواهد آمد. بنابر این اولین قدم در انتخاب یک کیوسک مناسب، انتخاب تولید کننده قوی و با تجربه در این زمینه است. 

سوال اصلی این است که آیا تجربه انتظار در صف حس خوبی به شما می دهد؟

استفاده از سیستم نوبت دهی این امکان را میدهد تا مشتریان بتوانند برنامه ریزی دقیق تر و بهتری جهت انجام کارهای خود داشته باشند. عموما زمان تقریبی انتظار در صف مشخص است و از این جهت مشتری میتواند با توجه به زمان پیشرو به انجام سایر امور مورد نیاز بپردازد تا از اتلاف وقت جلوگیری شود و رضایت بیشتر کسب نماید. علاوه بر این، می توانید با استفاده از نوع خدماتی که ارائه می دهید مشتریان را تقسیم بندی کرده و بجای یک صف برای انجام تمامی کارها، چند صف کوتاه تر و انجام تخصصی تر امور داشته باشید. به طور قابل توجهی رضایت از سیستم خود را ارتقا دهید. تقسیم بندی و شناسایی مشتری به شما امکان می دهد که خدمات خود را شخصی سازی کنید، اگر مشتریان و نیازهای خاص آنها را بهتر درک کنید، می توانید هر تعامل را به فرصتی برای ایجاد یک رابطه پایدار تبدیل کنید.

 

مشتری وفادار

کاهش زمان انتظار یک پیشرفت کوچک اما معنی دار برای خدمات شما است. وجود یک سیستم نوبت دهی ساده برای کسب و کار شما کمک بزرگی به انجام رساندن این موضوع میکند که باعث می شود مشتری های خود را در دراز مدت از دست ندهید.

اکثر مردم علاقه ای به انتظار کشیدن در صف برای انجام خرید و یا اموری که برای ان به سازمان شما مراجعه کرده اند ندارند. بنابراین درصورت طولانی شدن صف انتظار یا از خرید خود صرف نظر می کنند و یا اگر گزینه ای دیگر نداشته باشند با نارضایتی از خدمات شما استفاده می کنند با برطرف کردن مشکل، اطمینان حاصل می کنید که مشتریان گرفتن خدمات از شما را نسبت به سایر رقبا ترجیح می دهند، و این موضوع باعث بهبود وفاداری و حفظ مشتری و همچنین کاهش میزان شکایات می شود.

رضایت مشتری

رضایت مشتری در ارائه خدمات بهتر و سریعتر

رضایت مشتری

اگر مراجعه کنندگان برای استفاده از خدماتی که ارائه می کنید از ملیت های مختلف باشند، شما می توانید امکان تعیین زبان مورد نظر مشتری را در ابتدای سیستم نوبت دهی سازمان خود قرار دهید تا همه مراجعه کنندگان بتوانند به راحتی از خدمات شما آگاه شوند و بدون دردسر و سردرگمی از مراحل انجام کاری که برای آن به شما مراجعه کرده اند آگاه شوند.

با نصب یک تابلو دیجیتال در سالن انتظار، مراجعه کنندگان از نوبت های فراخوانی شده مطلع می شوند و می توانند زمان تقریبی نوبت خود راه حدس بزنند. همچنین با جمع اوری دیتابیس از اطلاعات و شماره تماس مراجعه کنندگان امکان ارسال پیامک و یا ایجاد تماس تلفنی مهیا می شود تا در صورت لزوم به آن ها اطلاع رسانی گردد. مثلا اگر در ارائه خدمات تاخیری صورت می گیرد و یا تغییراتی در ساعت مراجعه صورت می گیرد از طریق پیامک می توان به آن ها خبر رسانی کرد.

مدیریت صف

یکی از مشکلاتی که عدم وجود سیستم نوبت دهی ایجاد میکند، لزوم مدیریت صف توسط کارکنان و کارمندان می باشد که این امر سبب کاهش تمرکز ان ها بر انجام امور محوله و گاهی ایجاد سردرگمی و کلافه گی می شود. که خود باعث ایجاد نارضایتی در بین کارکنان و مراجعه کنندگان می شود. این در حالی است که وجود یک سیستم نوبت دهی یکپارچه باعث ایجاد نظم در بین صف های مراجعه کنندگان می شود و  به صورت خودکار امور مدیریت صف انجام می پذیرد. 

اول، یک سیستم مدیریت صف آنلاین به شما امکان می دهد به هر مشتری به زبان خود مشتری خدمات ارائه دهید. پس از ورود به سیستم، بازدیدکنندگان زبان مورد نظر خود را انتخاب می کنند و سردرگمی را کاهش می دهند.
دوم، ادغام سیستم های صف مجازی با علامت دیجیتال به بازدیدکنندگان شما از وضعیت صف در زمان واقعی اطلاع می دهد. آنها می توانند لیست انتظار را روی صفحه نظارت کنند و موقعیت خود را در یک صف و زمان انتظار را پیش بینی کنند.
در نهایت، سیستم هوشمند نوبت دهی به کاربران خود امکان تماس تلفنی با مشتریان را می دهد. همچنین می توانید به صورت خودکار پیامک ارسال کنید.
همچنین می توانید از این کانال ارتباطی برای تبادل پیامک با مشتریان خود استفاده کنید. هر گونه تاخیر یا تغییر در سرویس خود را به آنها اطلاع دهید.

کیوسک لمسی

گزارش عملکرد باجه ها

یکی دیگر از مزایای وجود سیستم نوبت دهی کنترل عملکرد کارکنان می باشد به این صورت که در پایان روز، هفته و یا هر بازه زمانی دیگری می توان تعداد پاسخگویی و میزان رضایت مشتری برای هر باجه را به صورت گزارش تهیه نمود. 

 افزایش درآمد

شما با استفاده از کیوسک های هوشمند به مشتریان خود انعطاف پذیری می دهید تا از زمان خود به طور موثر استفاده کنند. زیرا آنها بیشتر وقت خود را برای خرید در ویترین فروشگاه شما صرف می کنند. بنابراین فرصت های بیشتری را برای مشتریان خود برای فروش ایجاد کنید. افراد در صف‌ها توجه بیشتری به محیط اطراف می کنند، این یک مزیت بزرگ اما اغلب نادیده گرفته شده از مدیریت صف است، به خصوص اگر مجبور نباشند دائماً زمان و وضعیت صف خود را بررسی کنند. با استفاده از داده های مشتری و استفاده هوشمندانه از آنها؛ شما می توانید محصولات و خدماتی را به مشتریان خود ارائه دهید که نیازهای آنها را برآورده می کند. این یک برد برای هر دو طرف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

TOP