میز هوشمند لمسی ویستا 50N

جهت دریافت قیمت استند لمسی افقی ویستا فرم زیر تکمیل نمایید.

درج شماره تلفن همراه و نام و نام خانوادگی جهت دریافت قیمت الزامی می باشد.

شما عزیزان همچنین میتوانید از طریق واتساپ با شماره ۰۹۳۳۲۷۵۱۶۴۹ و یا شماره ثابت ۴۶۰۱۸۵۳۶-۰۲۱ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • رنگ: رنگ پودری الکترواستاتیک با دوام بسیار بالا
  • ابعاد : 125 * 130 * 73 سانتی متر
  • وزن : 60 - 80 کیلوگرم
  • صفحه نمایش : پنل تصویری IPS ، ساخت کره
  • نور پس زمینه : LED رزولوشن FULL HD
  • نسبت تصویر: 16 : 9
  • پنل تاچ صنعتی ITO Glass ده نقطه همزمان بدون نیاز به فشار ناخن و ضربه، مقاوم در برابر ضربه
  • دقت لمس بیشتر از 99.9MA
  • رم: 4GB DDR3 (قابل ارتقا)
  • پورت یو اس بی : 6 پورت + پورت شبکه
  • هارد(ذخیره سازی) : SSD 128GB (قابل ارتقا)
  • منبع تغذیه: DC board + 12v 5v / Power 400
  • سی پی یو: چهار هسته ای فن لس صنعتی مدل A60 / 1450
  • کارت گرافیک: RADEON HD850 + HDMI + VGA Output
  • شبکه: دارای یک پورت شبکه و قابلیت اتصال به وای فای
  • سیستم عامل: Windows 7(Ultimate) , Windows 10 , Android
  • محصولات مرتبط : قابلیت نصب پرینتر حرارتی و انواع چاپگر، کارت خوان، اسکنر، کیبورد و وب کم

Stand Vista-T50N

سری جدید میزهای اطلاع رسانی لمسی دی تک سیستم مدل ویستا 50 اینچ با قابلیت تغییر زاویه و همچنین چرخش تصویر امکانات مناسبی را به خریداران خود هدیه می دهد. کیوسک ویستا قابلیت نصب سیستم عامل ویندوزی و اندرویدی را داراست. که این سیستم عامل ها می توانند شامل ویندوز 10، ویندوز 7 و همچنین سیستم عامل اندروید 7 باشد که همین امر باعث اجرای شدن عمده ای از برنامه های تخت ویندوز و اندروید بر روی این کیوسک ها می شود.

استند لمسی ویستا ۵۰ اینچی در هر نقطه ای به لطف صفحه بزرگ خود میتواند نگاه هر بیننده ای رو به خود جلب کند، پنل تصویری بزرگ ۵۰ اینچ به همراه فریم تاچ ۱۰ نقطه ای این کیوسک را به یک کیوسک مناسب جهت جلب نظر بیننده به خود تبدیل کرده است.

صفحه نمایش این میز با کیفیت FULL HD و از پنل تصویری ضد ضربه IPS ساخت کره می باشد که دارای رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ می باشد و این گویای کیفیت بالای این صفحه نمایش می باشد. استفاده از این استندها با این کیفیت تصویر در فروشگاه ها، مراکز خرید، سمینارها و سایر مکانهای دیگر باعث متمایز شدن کسب و کار شما از سایر کسب و کارها شده و براحتی می توانید به تبلیغات، نمایش بروشورها و سایر خدمات کسب و کار خودتان را به نمایش بگذارید.

استند افقی لمسی ویستا 50N

این سری از محصولات با طراحی جدید به انتخاب کاربر دارای سیستم عامل ویندوز و یا اندروید می باشد. کار کردن با آن بسیار راحت و آسان است. قابلیت نصب برنامه ها و نرم افزار های مختلف از جمله نظر سنجی، نوبت دهی، راهنمای طبقات، نمایش عکس و کاتالوگ دیجیتال و بسیاری از نرم افزار های دیگر این میز های لمسی را بسیار کاربردی و پر استفاده نموده است.

میز هوشمند لمسی ویستا ۵۰ اینچ یکی از بهترین و کاربردی ترین تجهیزات در تجارت های متفاوت است که امکان ایجاد نظم و ترتیب در شلوغ ترین کسب و کار را نیز فراهم می کند. از قابلیت های متنوع این تجهیزات می توان به معرفی و نمایش محصولات مختلف در کسب و کارهای فروشگاهی اشاره کرد، همچنین کمپانی های بزرگ می توانند برای نمایش پروژه های در دست و نمونه کار های قبل از این تجهیزات در بخش های مختلف شرکت استفاده نمایند.

این تجهیزات کاربردی با قابلیت ارائه کلیه اطلاعات مورد نیاز ارباب رجوع، باعث پیشرفت و کارایی بهتر کمپانی خواهد شد، همچنین فروشگاه های بزرگ می توانند با طبقه بندی محصولات خود و معرفی آن ها سرعت خرید و فروش را افزایش دهند، از این میز در مراکز خدماتی، رستوران، مراکز درمانی نیز استفاده می شود. این محصول در مدل های متفاوت و با قابلیت های متنوع طراحی و تولید می شود که در نهایت تاثیر زیادی در قیمت آن خواهد داشت به همین دلیل پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات کامل درباره آن به وب سایت های معتبر و فروشگاه های حرفه ای مراجعه نمایید.

استند لمسی

معرفی میز هوشمند لمسی ویستا ۵۰ اینچ

امروزه موفقیت در تجارت به عوامل زیادی بستگی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به داشتن پرستیژ کاری اشاره کرد، بدون شک داشتن محل کار شیک و جذاب به همراه تجهیزات پیشرفته به سادگی می تواند توجه افراد را برای سرمایه گذاری در کسب و کار شما جلب کند. میز هوشمند لمسی ویستا ۵۰ اینچ یکی از تجهیزاتی است که کلاس و پرستیژ کار شما را به حداکثر می رساند، در واقع با کمک این تجهیزات می توانید بخش عمده ای از نیاز ارباب رجوع به کسب اطلاعات درباره کسب و کار شما را برطرف نمایید.

صفحه نمایش ۵۰ اینچ با کیفیت تصویر فوق العاده دنیایی از شگفتی را در اختیار شما قرار میدهد و می توانید به سادگی و بدون نیاز به هزینه اضافه تجارت خود را به بهترین شکل ممکن تبلیغ نمایید. امکان وارد کردن اطلاعات مورد نیاز مشتریان و ارائه برخی دسترسی های مجاز به آن ها از قابلیت های خاص این میز به شمار می آید، البته این تجهیزات قابلیت های دیگری نیز دارد که به نوبه خود بخش شگفتانه میز هوشمند لمسی ویستا ۵۰ اینچ به شمار می آیند.

پنل تصویری

صفحه نمایش میز لمسی ویستا قابلیت لمس همزمان چند نقطه را دارد کیفیت full HD تصویر به همراه صدای دالبی ارائه دهنده تصویر و صدای زنده و پویا می باشد. صفحه نمایش این محصول دارای رزولوشن 1920 در 1080 و وضوح تصویر بالا است و به صفحه ویژه ضد ضربه جهت جلوگیری از بروز آسیب دیدگی مجهز شده است تا از بروز اتفاقات ناخواسته به هنگام  برخورد جسم سخت جلوگیری نماید.

میز لمسی ویستا 50 اینچی

میز لمسی ویستا ۵۰ اینچی

مولتی تاچ

از ویژگی های میز لمسی ویستا قابلیت استفاده همزمان چند کاربر به دلیل مولتی تاچ بودن این میز است که این امکان را می دهد تا برای جلسات و یا ارائه های گروهی از ان استفاده کرد لذا استفاده از این محصول در اتاق های کنفراس و یا غرفه های نمایشگاهی بسیار توصیه می گردد.

سیستم عامل ویندوز و اندروید

اشغال فضای حداقلی

طراحی استند لمسی ساینا به گونه است که در کنار پنل تصویری بزرگ خود کمترین فضای ممکن را اشغال میکند به طوری که ضخامت دستگاه تنها ۱۲ سانتیمتر است و هنگام جانمایی فضای بسیار کمی از شما اشغال می شود.

بررسی ویژگی های میز هوشمند لمسی ویستا ۵۰ اینچ

خرید میز هوشمند لمسی ویستا ۵۰ اینچ یک اقدام هوشمندانه است و با کمک آن می توانید با یک تیر چند نشان بزنید، البته این قابلیت ها به واسطه وجود ویژگی های خاص این تجهیزات امکان پذیر است. در طراحی ظاهری این تجهیزات از رنگ پودری الکترواستاتیک استفاده شده که مقاومت فوق العاده ای در برابر  گرد و غبار دارد همچنین از بروز خط و خش جلوگیری می کند.

میز هوشمند لمسی

پنل تاچ صنعتی ITO Glass به کار رفته در این دستگاه با دقت 99.9MA و قابلیت لمس ده نقطه همزمان بدون نیاز به فشار ناخن و ضربه از پیشرفته ترین قابلیت های این میز هوشمند است که مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و از بروز خط و خش بر روی صفحه جلوگیری می کند.لازم است بدانید که کارفرمایان از این روش برای بهینه سازی بهتر از تجهیزات و زمان استفاده می کنند همچنین می توانند در جهت رشد و ترقی کسب و کار خود اقدام نمایند.

6 پورت USB و یک پورت شبکه بعلاوه رم  قابلیت ارتقا SSD 64GB از دیگر مشخصات قابل توجه میز هوشمند لمسی ویستا 50 اینچ به شمار می آید. پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و ویندوز 7 و 10، CPU چهار هسته مدل A60 / 1450،کارت گرافیک RADEON HD 850 + HDMI + VGA Output امکان اتصال به وای فای از امکانات این میز لمسی هستند.

توجه داشته باشید که در زمان ساخت این میز امکان نصب کارتخوان، انواع چاپگر، اسکنر، پرینتر حرارتی، وب کم و کیبورد فراهم شده و می توانید در صورت نیاز تجهیزات آن را ارتقا بدهید؛ همچنین در طراحی میز هوشمند لمسی ویستا 50  اینچ از منبع تغذیه DC board + 12v 5v / Power 400 استفاده شده که امکان استفاده طولانی مدت را به شما می دهد.

TOP